De geboorte van je nickname
woensdag 4 juli 2007 om 19:55
Jaja, waarom heb je voor je nickname gekozen??? Ik "zwerf" al een tijdje op deze forum rond en heb al heel veel nicknames gezien. Hele grappige, simpele maar altijd vrijwel unieke nick's. Dus vertel hier de achtergrond van je nickname 
Ik begin:
Mijn nickname heeft geen diepgaande betekenis. Ik ben jong, op dit moment 20 jaar en ik ben wild. In de zin van dat ik hou van uitdaging, risico's nemen en in ben voor altijd leuke en spannende dingen op allerlei uitlopende gebieden.
Nu jullie!!!
Ik begin:
Mijn nickname heeft geen diepgaande betekenis. Ik ben jong, op dit moment 20 jaar en ik ben wild. In de zin van dat ik hou van uitdaging, risico's nemen en in ben voor altijd leuke en spannende dingen op allerlei uitlopende gebieden.
Nu jullie!!!
woensdag 4 juli 2007 om 20:00
Poezewoes: ik moest snel een nieuwe nick en ben een poezemens. Achteraf vind ik Poezewoes wel te poezelig voor mijn persoonlijkheid, maar aan de andere kant heeft het soms wel positief effect; vaak haalt mijn nick de scherpe kantjes van mijn postings af:D.
Altijd leuk, die topics die eens per jaar weer opnieuw worden gestart hier op Overige! Wordt het al weer tijd voor:
Wie is je favo forummer?
Aan wie heb je hier een hekel?
Wie zou je in het echt eens willen ontmoeten?
Altijd leuk, die topics die eens per jaar weer opnieuw worden gestart hier op Overige! Wordt het al weer tijd voor:
Wie is je favo forummer?
Aan wie heb je hier een hekel?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
woensdag 4 juli 2007 om 20:01
woensdag 4 juli 2007 om 20:08
woensdag 4 juli 2007 om 21:22
Het is een oxymoron, net als ik.
(hoewel het in de loop van de jaren wel wat meer in balans is gekomen)
En ik roep het het nog wel eens: Whoa, hóly hell!
Ik realiseer me wel dat mijn naam niet direct een positieve/ lieve uitstraling heeft in bepaalde topics en soms uit ik me voorzichtiger dan misschien nodig is. Itt tot bv Poezewoes.
(@Poezewoes: de door jou genoemde topics zijn volgens mij in het laatste half jaar nog voorbij gekomen, nog even geduld dus;))
En ik roep het het nog wel eens: Whoa, hóly hell!
Ik realiseer me wel dat mijn naam niet direct een positieve/ lieve uitstraling heeft in bepaalde topics en soms uit ik me voorzichtiger dan misschien nodig is. Itt tot bv Poezewoes.
(@Poezewoes: de door jou genoemde topics zijn volgens mij in het laatste half jaar nog voorbij gekomen, nog even geduld dus;))
woensdag 4 juli 2007 om 21:30
woensdag 4 juli 2007 om 21:34
quote:Calvijn is de naam van mijn school waar ik werk.
Toen ik me hier aanmeldde was ik daar (tijdens een tussneuur), dus bij gebrek aan inspiratie voor Calvijn gekozen.
Die 1 heb ik er overigens ook gratis bij gekregen. Had niet gehoeven wat mij betreft.Te Rotterdam?
(oh kut, er was vanavond een afscheid van een voormalige leerkracht/coördinator en daar had ik heen gewild... denk er nu pas aan!)
Toen ik me hier aanmeldde was ik daar (tijdens een tussneuur), dus bij gebrek aan inspiratie voor Calvijn gekozen.
Die 1 heb ik er overigens ook gratis bij gekregen. Had niet gehoeven wat mij betreft.Te Rotterdam?
(oh kut, er was vanavond een afscheid van een voormalige leerkracht/coördinator en daar had ik heen gewild... denk er nu pas aan!)
woensdag 4 juli 2007 om 22:02
quote: Poezewoes reageerde
Wie is je favo forummer?
Aan wie heb je hier een hekel? jaaaaaaaa , hoogste tijd zou ik zeggen !
Wie is je favo forummer?
Aan wie heb je hier een hekel? jaaaaaaaa , hoogste tijd zou ik zeggen !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 4 juli 2007 om 22:04
quote:
quote: calvijn1 reageerde
Calvijn is de naam van mijn school waar ik werk.
Die 1 heb ik er overigens ook gratis bij gekregen. Had niet gehoeven wat mij betreft. Te Rotterdam?
welke dan ? iemand die er al heeeeel lang zit en waarom geeft niemand mij als oud-leerlinge dan niet even een seintje ???????????? Calvijn, in het vervolg reken ik op je , hoor , als er een reunie is ofzo.
quote: calvijn1 reageerde
Calvijn is de naam van mijn school waar ik werk.
Die 1 heb ik er overigens ook gratis bij gekregen. Had niet gehoeven wat mij betreft. Te Rotterdam?
welke dan ? iemand die er al heeeeel lang zit en waarom geeft niemand mij als oud-leerlinge dan niet even een seintje ???????????? Calvijn, in het vervolg reken ik op je , hoor , als er een reunie is ofzo.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.