Het Stamcafé
zondag 24 januari 2016 om 18:53
Welkom in het stamcafé!
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
dinsdag 26 januari 2016 om 12:25
quote:Solomio schreef op 26 januari 2016 @ 11:50:
Ik heb vandaag wel zin om iemand te vermoorden? Mag dat ook hier? Of is dat niet sfeerverhogend?
Voor de deur mag wel.
Wat mij betreft.
Maar ik ga daar verder niet over hoor.
Binnen mag het niet.
Je krijgt er als café zo'n slechte naam van is mijn ervaring
Ik heb vandaag wel zin om iemand te vermoorden? Mag dat ook hier? Of is dat niet sfeerverhogend?
Voor de deur mag wel.
Wat mij betreft.
Binnen mag het niet.
dinsdag 26 januari 2016 om 12:27
quote:Eleonora-1 schreef op 26 januari 2016 @ 12:25:
[...]
Voor de deur mag wel.
Wat mij betreft.
Binnen mag het niet.
Nou, een slechte naam?
Je krijgt er een naam van, dat zeker, en dat heeft invloed op het soort mensen dat er komt. Maar of dat slecht is........................
[...]
Voor de deur mag wel.
Wat mij betreft.
Binnen mag het niet.
Nou, een slechte naam?
Je krijgt er een naam van, dat zeker, en dat heeft invloed op het soort mensen dat er komt. Maar of dat slecht is........................
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 26 januari 2016 om 12:28
quote:fietsie schreef op 26 januari 2016 @ 12:15:
[...]
Bijna, inderdaad, dus die enkelen die daar wel meededen en hier niet, waren daar te sfeerverpesters. Dames laten we de deur dicht houden. Kunnen we niet iets doen met een tabel ofzo en vol is vol!
Wel vreemd dat die figuren ook nauwelijks of niet meer in de napraat posten nu de napraat niet zo druk is.
Geeft te denken.
[...]
Bijna, inderdaad, dus die enkelen die daar wel meededen en hier niet, waren daar te sfeerverpesters. Dames laten we de deur dicht houden. Kunnen we niet iets doen met een tabel ofzo en vol is vol!
Wel vreemd dat die figuren ook nauwelijks of niet meer in de napraat posten nu de napraat niet zo druk is.
Geeft te denken.
dinsdag 26 januari 2016 om 12:29
quote:fietsie schreef op 26 januari 2016 @ 12:26:
[...]
Het zou kunnen, moest hij vandaag in H naar de markt?Mijn schoonvader zat in de scootmobiel, en dacht meteen van ik ben zielug dus ik heb overal voorrang. En dan scheurde hij de hele grote stad door. En alle weggebruikers moesten rekening met hem houden, we hebben het een keer zo stiekem bekeken,er wat van gezegd, maar dát zagen wij verkeerd. Want hij had gelijk, het was niet zijn fout, maar de rest zat fout
[...]
Het zou kunnen, moest hij vandaag in H naar de markt?Mijn schoonvader zat in de scootmobiel, en dacht meteen van ik ben zielug dus ik heb overal voorrang. En dan scheurde hij de hele grote stad door. En alle weggebruikers moesten rekening met hem houden, we hebben het een keer zo stiekem bekeken,er wat van gezegd, maar dát zagen wij verkeerd. Want hij had gelijk, het was niet zijn fout, maar de rest zat fout
dinsdag 26 januari 2016 om 12:30
dinsdag 26 januari 2016 om 12:30
dinsdag 26 januari 2016 om 12:32
dinsdag 26 januari 2016 om 12:32
quote:Solomio schreef op 26 januari 2016 @ 12:27:
[...]
Nou, een slechte naam?
Solo, je haalt er onderwereldfiguren mee binnen.
Ik zit niet te wachten op de viva maffia (borstvoeding of andere) over de vloer.
[...]
Nou, een slechte naam?
Ik zit niet te wachten op de viva maffia (borstvoeding of andere) over de vloer.
dinsdag 26 januari 2016 om 12:34
quote:Eleonora-1 schreef op 26 januari 2016 @ 12:32:
[...]
Ik zit niet te wachten op de viva maffia (borstvoeding of andere) over de vloer.Ik dacht meer aan die stoere mannen met motoren.
[...]
Ik zit niet te wachten op de viva maffia (borstvoeding of andere) over de vloer.Ik dacht meer aan die stoere mannen met motoren.
The best things in life are the ones you can't afford.
dinsdag 26 januari 2016 om 12:35
quote:Poltergeist2016 schreef op 26 januari 2016 @ 12:29:
[...]
Mijn schoonvader zat in de scootmobiel, en dacht meteen van ik ben zielug dus ik heb overal voorrang. En dan scheurde hij de hele grote stad door. En alle weggebruikers moesten rekening met hem houden, we hebben het een keer zo stiekem bekeken,er wat van gezegd, maar dát zagen wij verkeerd. Want hij had gelijk, het was niet zijn fout, maar de rest zat fout Mijn zus is vrijwilliger bij de veilig verkeergroep in onze woonplaats. Weet niet precies hoe het heet. Zij gingen mee met mensen die sinds kort en scootmobiel reden om hun weggedrag te beoorden en er feedback over te geven. Nou heeft mijn zus echt een goede conditie op de fiets, want zij rijdt geen auto. Maar haar tweede klant is ze kwijtgeraakt. Die pakte overal voorrang en reed maar door.
[...]
Mijn schoonvader zat in de scootmobiel, en dacht meteen van ik ben zielug dus ik heb overal voorrang. En dan scheurde hij de hele grote stad door. En alle weggebruikers moesten rekening met hem houden, we hebben het een keer zo stiekem bekeken,er wat van gezegd, maar dát zagen wij verkeerd. Want hij had gelijk, het was niet zijn fout, maar de rest zat fout Mijn zus is vrijwilliger bij de veilig verkeergroep in onze woonplaats. Weet niet precies hoe het heet. Zij gingen mee met mensen die sinds kort en scootmobiel reden om hun weggedrag te beoorden en er feedback over te geven. Nou heeft mijn zus echt een goede conditie op de fiets, want zij rijdt geen auto. Maar haar tweede klant is ze kwijtgeraakt. Die pakte overal voorrang en reed maar door.
dinsdag 26 januari 2016 om 12:37
quote:Solomio schreef op 26 januari 2016 @ 12:30:
[...]
Geen zin om een beetje mee te doen met de moordplannen?
Kun je het hier niet gewoon gebruiken om je moordplannen te smeden?
Dat het moorden zelf elders gebeurt?
Hier, neem de ronde tafel, bij de kapstok, dan kunnen jij en je mede complotters heerlijk brainstormen over wie, hoe, waar en wanneer zonder gestoord te worden.
Ik serveer zelfs een soepje als je wil.
Zolang het hier maar 'clean' blijft.
[...]
Geen zin om een beetje mee te doen met de moordplannen?
Kun je het hier niet gewoon gebruiken om je moordplannen te smeden?
Dat het moorden zelf elders gebeurt?
Hier, neem de ronde tafel, bij de kapstok, dan kunnen jij en je mede complotters heerlijk brainstormen over wie, hoe, waar en wanneer zonder gestoord te worden.
Ik serveer zelfs een soepje als je wil.
Zolang het hier maar 'clean' blijft.
dinsdag 26 januari 2016 om 12:39
dinsdag 26 januari 2016 om 12:48
quote:Eleonora-1 schreef op 26 januari 2016 @ 12:39:
[...]
O nee, ab-so-luut niet!
Dat soort types vallen altijd op me, vanwege mijn moederlijke uitstraling en dan krijg ik gedonder thuis.
Ik ben even uitgescheiden als je het niet erg vindt.Drink even een glaasje limo en denk nog eens over wat je zegt . Die sterke mannen kunnen we gebruiken als we iets in een tapijt gerold moeten dumpen .
[...]
O nee, ab-so-luut niet!
Dat soort types vallen altijd op me, vanwege mijn moederlijke uitstraling en dan krijg ik gedonder thuis.
Ik ben even uitgescheiden als je het niet erg vindt.Drink even een glaasje limo en denk nog eens over wat je zegt . Die sterke mannen kunnen we gebruiken als we iets in een tapijt gerold moeten dumpen .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow