Het Stamcafé

24-01-2016 18:53 3015 berichten

Welkom in het stamcafé!

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
quote:Moiren_ schreef op 26 januari 2016 @ 18:10:

Ben ik trouwens een onwijze dramaschoolpleinmoederkloek als ik beken dat ik het onder narcose zijn van kind heel heftig vond om te zien?Nee!
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 26 januari 2016 @ 18:14:

[...]

Dan weet i of ik mezelf geen aansteller hoef te vinden ok, vind ik een goeie reden. Ik vind je geen schoolpleinmoederkloek, maar gewoon een moeder die van haar kind houdt. En dan heb ik zelf geeneens kinderen

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Moiren_ schreef op 26 januari 2016 @ 18:10:

Ben ik trouwens een onwijze dramaschoolpleinmoederkloek als ik beken dat ik het onder narcose zijn van kind heel heftig vond om te zien?Ja, maar wel een dappere dramaschoolpleinmoederkloek. Ik de lafbek stuur mijn man altijd mee op narcose, en dan doe ik lekker veilig de verkoever. Kortom, ik vind het echt he-le-maal niks. Zoon moest trouwens de laatste keer verschrikkelijk lachen om papa in zijn teletubbiepak .
quote:rosanna08 schreef op 26 januari 2016 @ 18:14:

[...]

als Solo het kan goegelen, kun jij dat vast ook, maar ik zal het maar verklappen: MKR staat voor My Kitchen Rules en is een kookwedstrijd in Australië Dank je (zat op de fiets te forummen. Dacht zo is het makkelijkerder)
Kalkoenbiefstuk, die ik rijkelijk in de kikkoman heb verdronken. Was een beste, maar heb maar de helft opgekregen ivm grieperig, doperwtjes, gebakken aardappeltjes.

Straks nog kersenyoghurt.

volgens mij heerst het Leo en Yette, ik ben ook niet echt lekker. Klopt, de jongste is ook thuis. Hij is niet ziek, maar er zijn 4 van de 7 docenten op zijn school ziek.
quote:hatsetats schreef op 26 januari 2016 @ 17:53:

Rijst met champignons, doperwtjes en biefstukreepjes. Met Thai Red Curry van Jonnie Boer, Sweet Chili Saus, scheut ketjap en nam pla. Straks boksen dus vroeg gegeten.
IMHO
quote:Solomio schreef op 26 januari 2016 @ 18:07:

[...]

Heb jij geen Google?Tsss. Jij vroeg het eerst zelf ook...
ik twijfel nog tussen brood en pannenkoeken

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hallo trouwens. Ik had vanmorgen nog even een bakkie zullen komen doen, maar om zeven uur belden ze van mijn werk waar ik bleef. Ik had dus vroeg moeten beginnen, verkeerd op het rooster gekeken

volgens mij heerst het Leo en Yette, ik ben ook niet echt lekker. Schijnt wederom griepepidemie te zijn.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 januari 2016 @ 18:18:

[...]

Ja, maar wel een dappere dramaschoolpleinmoederkloek. Ik de lafbek stuur mijn man altijd mee op narcose, en dan doe ik lekker veilig de verkoever. Kortom, ik vind het echt he-le-maal niks. Zoon moest trouwens de laatste keer verschrikkelijk lachen om papa in zijn teletubbiepak .

Dat pak hadden ze even niet gezegd

Hier moet degene die bij de narcose is ook naar de verkoever ivm rustiger wakker worden.

Suus had volgens mij de tip van visualisatie gegeven toch? Dat heeft onwijs gewerkt! Infuus aanprikken lukte maar niet en doordat de pm'er helemaal door ging vragen op zijn visualisatie bleef hij rustig en afgeleid.
En fijn dat ik geen dramamoeder ben volgens jullie
quote:Moiren_ schreef op 26 januari 2016 @ 18:22:

En fijn dat ik geen dramamoeder ben volgens jullie Tuurlijk niet. Daar zijn we moeders voor. Mijne is een stuk ouder dan jouwe maar ik zou ook overstuur zijn. En hoe 😁
quote:Moiren_ schreef op 26 januari 2016 @ 18:22:

En fijn dat ik geen dramamoeder ben volgens jullie

Man, ik hoor t woord narcose nog maar en dan denk ik aan wat hij door moet maken. Neuh, je bent geen dramamoeder

Ik ga weer even weg, feestje enzo
quote:yasmijn schreef op 26 januari 2016 @ 18:26:

[...]

Tuurlijk niet. Daar zijn we moeders voor. Mijne is een stuk ouder dan jouwe maar ik zou ook overstuur zijn. En hoe 😁Niet alleen moeders heur
quote:Moiren_ schreef op 26 januari 2016 @ 18:21:

[...]

Dat pak hadden ze even niet gezegd

Hier moet degene die bij de narcose is ook naar de verkoever ivm rustiger wakker worden.

Suus had volgens mij de tip van visualisatie gegeven toch? Dat heeft onwijs gewerkt! Infuus aanprikken lukte maar niet en doordat de pm'er helemaal door ging vragen op zijn visualisatie bleef hij rustig en afgeleid.Oh de mijne werd hartstikke rustig wakker hoor. Breed lachend ook, waarschijnlijk nog door dat teletubbiepak dan. Fijn dat Zoon zo lekker rustig in 'slaap' viel. Hoe gaat het inmiddels met het bloeden?
quote:Eleonora-1 schreef op 26 januari 2016 @ 18:10:

[...]

Comedy wint nooit.

Gisteren won ziekte, incest, overleden geliefde, qua thema's. Zwaar op de hand allemaal.Ik vind jullie film helemaal geen comedy, maar juist zwaar triest. Maar dat zal mijn gebrek aan humor wel zijn dan. Of is dit een andere film?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:BridgetteDubois schreef op 26 januari 2016 @ 18:14:

[...]

Bah Leo wat heb je?

Beterschap...Kweet niet wat ik heb eigenlijk. Niks misschien wel. Bijna een hele nacht slapen gemist. Wie weet is dat het wel gewoon.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 januari 2016 @ 18:31:

[...]

Oh de mijne werd hartstikke rustig wakker hoor. Breed lachend ook, waarschijnlijk nog door dat teletubbiepak dan. Fijn dat Zoon zo lekker rustig in 'slaap' viel. Hoe gaat het inmiddels met het bloeden?Het bloeden is gestopt, wel enorme bloeduitstortingen.
quote:yasmijn schreef op 26 januari 2016 @ 18:18:

Kalkoenbiefstuk, die ik rijkelijk in de kikkoman heb verdronken. Was een beste, maar heb maar de helft opgekregen ivm grieperig, doperwtjes, gebakken aardappeltjes.

Straks nog kersenyoghurt.Alleen kikoman Yas?
quote:Eleonora-1 schreef op 26 januari 2016 @ 18:37:

[...]

Kweet niet wat ik heb eigenlijk. Niks misschien wel. Bijna een hele nacht slapen gemist. Wie weet is dat het wel gewoon.Onbewust teveel met gisteren bezig geweest? ( wat heel logisch is ) en komt er nu uit.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 januari 2016 @ 18:21:

Hallo trouwens. Ik had vanmorgen nog even een bakkie zullen komen doen, maar om zeven uur belden ze van mijn werk waar ik bleef. Ik had dus vroeg moeten beginnen, verkeerd op het rooster gekeken

Oowww that sucks.

Maar je was wel lekker op tijd klaar dus...
quote:Eleonora-1 schreef op 26 januari 2016 @ 18:40:

[...]

Oowww that sucks.

Maar je was wel lekker op tijd klaar dus...Nee, dat ook al niet .
Ik ben niet zo vlot vandaag maar bij deze even sterks voor alle zieken, en ook voor de moeders met ziekte kinderen of geopereerden.

Ik lees alles hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven