Het Stamcafé

24-01-2016 18:53 3015 berichten

Welkom in het stamcafé!

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 26 januari 2016 @ 20:09:

[...]

Dankje. Ik werd net afgebekt door een sub. Hoe vernederend is dat?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hoe later de avond...
IMHO
Als ik nou een viezig doekje mag, zal ik dan lekker de bar poetsen? Dan kunnen de stamgasten tegen mij jengelen, terwijl ik intussen beoordeel of de pinda's al een gevaar voor de volksgezondheid zijn.
quote:feow schreef op 26 januari 2016 @ 20:12:

Burp, knapvajehoor,

Nog een colaglas Malibu graag en een roosvieshee voor het schatje met de blauwe billen.

maliboetje voor jou. Kom je dan wel weer op je kruk zitten?

quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 januari 2016 @ 20:13:

[...]

Dankje. Ik werd net afgebekt door een sub. Hoe vernederend is dat?Gadver.
quote:Eleonora-1 schreef op 26 januari 2016 @ 20:11:

[...]

*mompelt*

Leuke rok, toen 'ie nog in de mode was.Is dat troostends? Zeg dan eens iets gemeens. Ik ben het gewend en ik kan het hebben. Kommaarkommaarkommaar.....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 januari 2016 @ 20:08:

Wil jij niet elke keer mijn chinese ballen er bij halen, Eleonora? Dank u.

Het zit me gewoon dwars dat je toen uit die chineze ballenact gestapt bent.

Ja. Mag je rustig weten.
Ik ben nog wat druk met het oplikken van de slagroomtaart. Sinds de hysterische "suiker is de duivel! Erger dan heroïne!!!" kramp waar mijn omgeving in geschoten is moet ik elke mogelijkheid aangrijpen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Eleonora-1 schreef op 26 januari 2016 @ 20:17:

[...]

Ja. Mag je rustig weten.Ik kwam nou eenmaal beter uit de verf toen ik met Meds samen een Snip en Snap act deed.
quote:feow schreef op 26 januari 2016 @ 20:17:

Ik ben nog wat druk met het oplikken van de slagroomtaart. Sinds de hysterische "suiker is de duivel! Erger dan heroïne!!!" kramp waar mijn omgeving in geschoten is moet ik elke mogelijkheid aangrijpen.

Nou begrijp ik waarom er een paar meteen de plee indoken om hun pumps af te spoelen

Friet met dellen en een compensatiekerstomaatje.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 januari 2016 @ 20:13:

[...]

Dankje. Ik werd net afgebekt door een sub. Hoe vernederend is dat? gewoon meppen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik heb even een eigen loungebank meegenomen, zo moe dat ik bang ben van een barkruk af te lazeren.

Wil eigenlijk naar bed maar dan ben ik straks ergens midden in de nacht weer klaarwakker.

Keuzes keuzes
Tjezus, wat vals
quote:feow schreef op 26 januari 2016 @ 20:17:

Ik ben nog wat druk met het oplikken van de slagroomtaart. Sinds de hysterische "suiker is de duivel! Erger dan heroïne!!!" kramp waar mijn omgeving in geschoten is moet ik elke mogelijkheid aangrijpen.Ik wil niet ontaarden in medische adviezen, maar ik zou toch eens gaan denken aan verandering van omgeving.
quote:MevrouwJack schreef op 26 januari 2016 @ 20:22:

Ik heb even een eigen loungebank meegenomen, zo moe dat ik bang ben van een barkruk af te lazeren.

Wil eigenlijk naar bed maar dan ben ik straks ergens midden in de nacht weer klaarwakker.

Keuzes keuzesJe mag hier gewoon blijven pitten hoor. De nachtploeg schenkt warme melk voor de gasten die ineens wakker worden en dan niet meer kunnen slapen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 januari 2016 @ 20:24:

[...]

Ik wil niet ontaarden in medische adviezen, maar ik zou toch eens gaan denken aan verandering van omgeving.

Jij wil mij weg hebben hè?

Zeker zelf die slagroomtaart oplikken. Jaja, ik ken dat en trap daar al lang niet meer in.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:yette schreef op 26 januari 2016 @ 20:19:

Friet met dellen en een compensatiekerstomaatje.Lekker!
quote:Eleonora-1 schreef op 26 januari 2016 @ 20:17:

[...]

Ja. Mag je rustig weten.He Leo, moet je die ouwe chinese koe nou weer opdreggen? Laat dat beest toch waar die ligt, Corry Konings komt zo langs voor een verrassingsoptreden.
Peter Beense, Corry Koningsl hebben we niks beters 😬
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 januari 2016 @ 20:26:

[...]

Je mag hier gewoon blijven pitten hoor. De nachtploeg schenkt warme melk voor de gasten die ineens wakker worden en dan niet meer kunnen slapen.Ow echt? In dat geval ga ik mijn dekbed ook even halen
Tjezus, wat vals
Komt Con? Met of zonder rekel(s) ? Wat gezellig.
quote:yasmijn schreef op 26 januari 2016 @ 20:29:

Peter Beense, Corry Koningsl hebben we niks beters 😬Ik heb gehoord dat Roggel ook wil zingen.
quote:MevrouwJack schreef op 26 januari 2016 @ 20:30:

[...]

Ow echt? In dat geval ga ik mijn dekbed ook even halen Euh.... We hebben grenzen. Geen dekbed. Doe maar zo'n fijn leuk tafelkleedje om.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 januari 2016 @ 20:31:

[...]

Ik heb gehoord dat Roggel ook wil zingen.O fijn! Met junior?
Ik vond Peter wel fijn. Jammer alleen dat al die barkrukken waar hij op plaatsnam nooit meer terug zijn gevonden. Kost je handenvol geld, zo'n optreden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven