Het Stamcafé
zondag 24 januari 2016 om 18:53
Welkom in het stamcafé!
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
dinsdag 26 januari 2016 om 21:47
quote:hatsetats schreef op 26 januari 2016 @ 21:34:
O. Speelde hij daarin? Was hij frodododobobo of hoe heet ie? die vind ik toch zo stierlijk vervelend he en hij krijgt alle creedits voor het vernietigen van die stomme ring, terwijl hij helemaal niet op die berg was beland zonder Sam. Ik hartje Sam
en Aragorn
O. Speelde hij daarin? Was hij frodododobobo of hoe heet ie? die vind ik toch zo stierlijk vervelend he en hij krijgt alle creedits voor het vernietigen van die stomme ring, terwijl hij helemaal niet op die berg was beland zonder Sam. Ik hartje Sam
en Aragorn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 26 januari 2016 om 21:47
dinsdag 26 januari 2016 om 21:49
dinsdag 26 januari 2016 om 21:49
quote:rosanna08 schreef op 26 januari 2016 @ 21:47:
[...]
die vind ik toch zo stierlijk vervelend he en hij krijgt alle creedits voor het vernietigen van die stomme ring, terwijl hij helemaal niet op die berg was beland zonder Sam. Ik hartje Sam
en Aragorn Watte??? Geen idee waar je het over hebt.
[...]
die vind ik toch zo stierlijk vervelend he en hij krijgt alle creedits voor het vernietigen van die stomme ring, terwijl hij helemaal niet op die berg was beland zonder Sam. Ik hartje Sam
en Aragorn Watte??? Geen idee waar je het over hebt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
dinsdag 26 januari 2016 om 21:51
quote:hatsetats schreef op 26 januari 2016 @ 21:49:
[...]
Watte??? Geen idee waar je het over hebt. jij begint over Frodo
heb je trouwens wel eens het stukje van Van Muiswinkel en die andere gezien over In de ban van de ring? Echt heel grappig
vind ik dan
[...]
Watte??? Geen idee waar je het over hebt. jij begint over Frodo
heb je trouwens wel eens het stukje van Van Muiswinkel en die andere gezien over In de ban van de ring? Echt heel grappig
vind ik dan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 26 januari 2016 om 21:53
quote:Kia-Ora schreef op 26 januari 2016 @ 21:49:
[...]
Ik heb de dader van het kassaverschil á ¤ 300,- van gisteren gevonden.
Wat (of wie) zullen we haar laten doen als straf?Tja, je kunt ook een creatieve kassier aannemen. Bij de bank ooit, nooit een kasverschil gehad. Nouja 1x dan. 700.000 euro, maar die had ik fout geboekt, die hadden we de volgende dag zo gevonden.
[...]
Ik heb de dader van het kassaverschil á ¤ 300,- van gisteren gevonden.
Wat (of wie) zullen we haar laten doen als straf?Tja, je kunt ook een creatieve kassier aannemen. Bij de bank ooit, nooit een kasverschil gehad. Nouja 1x dan. 700.000 euro, maar die had ik fout geboekt, die hadden we de volgende dag zo gevonden.
dinsdag 26 januari 2016 om 21:53
quote:elfje12 schreef op 26 januari 2016 @ 21:50:
Moet nog iets voor mijn werk doen, maar hang zo lekker op de bank. Kan iemand mij een duwtje geven?Eh duwtjes doe ik niet aan na een aantal drankjes in de kroeg. Het is Of gezellig niet zeiken of niet zeiken en ongemerkt vertrekken. Nog een drankje? ik ben in de trakteeer modus namelijk.
Moet nog iets voor mijn werk doen, maar hang zo lekker op de bank. Kan iemand mij een duwtje geven?Eh duwtjes doe ik niet aan na een aantal drankjes in de kroeg. Het is Of gezellig niet zeiken of niet zeiken en ongemerkt vertrekken. Nog een drankje? ik ben in de trakteeer modus namelijk.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras