Het Stamcafé
zondag 24 januari 2016 om 18:53
Welkom in het stamcafé!
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
dinsdag 26 januari 2016 om 21:55
dinsdag 26 januari 2016 om 21:56
dinsdag 26 januari 2016 om 21:58
dinsdag 26 januari 2016 om 21:59
dinsdag 26 januari 2016 om 22:00
quote:Nicotientje schreef op 26 januari 2016 @ 21:56:
[...]
Gelukkig!
Die rekening van 300 was niet van mij! Die vloerabsint die ik op had gelikt was gratis toch, voor mij stonden er alleen twee KING cocktails!King King!!!! waar ben je???? ik heb het nu druk met Fietsie overhalen om me toch weer naar huis te brengen. Yas wat is mijn rekening?
[...]
Gelukkig!
Die rekening van 300 was niet van mij! Die vloerabsint die ik op had gelikt was gratis toch, voor mij stonden er alleen twee KING cocktails!King King!!!! waar ben je???? ik heb het nu druk met Fietsie overhalen om me toch weer naar huis te brengen. Yas wat is mijn rekening?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 26 januari 2016 om 22:01
quote:Moiren_ schreef op 26 januari 2016 @ 21:58:
@Oudblond, heel veel pijn. Ziekenhuis gebeld, paracetamol extra, straks diclofenac en lig nu naast hem op bed.Arme kleine man . Hoop dat hij zich snel wat beter voelt!
@Oudblond, heel veel pijn. Ziekenhuis gebeld, paracetamol extra, straks diclofenac en lig nu naast hem op bed.Arme kleine man . Hoop dat hij zich snel wat beter voelt!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
dinsdag 26 januari 2016 om 22:02
quote:Moiren_ schreef op 26 januari 2016 @ 21:58:
@Oudblond, heel veel pijn. Ziekenhuis gebeld, paracetamol extra, straks diclofenac en lig nu naast hem op bed.Oh liefje, ik heb de hele dag zitten duimen dat jullie niet in deze situatie zouden komen. Sterkte voor jou en kind.
@Oudblond, heel veel pijn. Ziekenhuis gebeld, paracetamol extra, straks diclofenac en lig nu naast hem op bed.Oh liefje, ik heb de hele dag zitten duimen dat jullie niet in deze situatie zouden komen. Sterkte voor jou en kind.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras