Het Stamcafé

24-01-2016 18:53 3015 berichten

Welkom in het stamcafé!

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waar? Ik ga zoeken.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 januari 2016 @ 01:19:

[afbeelding]
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Nog iemand wakker?
Jij
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Nou jij ook
Klopt
Ben je aan het werk?
I wish, maar nee ik ben gewoon nog wakker en jij?
quote:Sapsorrow schreef op 26 januari 2016 @ 22:49:

Leuk he. Ik had een nick die van David Bowie was, een rol die hij speelde in een film. Nah, die is makkelijk toch? Misschien ook niet. Maar ik vond het niet zo prettig ofzo om de naam van een dode celeb te hebben. Vandaar de switch. En mijn ava, die lijkt erg op het konijntje wat ik net in huis heb gehaald. Je smileys verraden je ook wel hoor
quote:Kia-Ora schreef op 27 januari 2016 @ 02:18:

I wish, maar nee ik ben gewoon nog wakker en jij?Ziek aan het worden vrees ik. Alles doet zeer en ik kan niet meer slapen. Dus ik kom een bakkie thee drinken in de kroeg
quote:Star schreef op 27 januari 2016 @ 02:20:

[...]

Ziek aan het worden vrees ik. Alles doet zeer en ik kan niet meer slapen. Dus ik kom een bakkie thee drinken in de kroeg

We hebben fantastische grog hoorde ik vanmiddag. 'On the house' naast je koppie thee.

Ik hoop dat je je snel beter voelt! Ziek zijn is stom .
quote:Star schreef op 27 januari 2016 @ 02:19:

[...]

Je smileys verraden je ook wel hoor Goh
Ik zag ''stamcafé'' staan en die was nog ''open'' dus dacht direct ''daar moet ik zijn om mijn laatste tinto voor het slapen gaan te drinken''. Proost.
Lekker, dank je wel. Fijn voor mijn schuurpapierkeel.

Voor de rest nog iets te beleven hier?
Weinig denk ik, het is dinsdag op woensdag. Niet echt een ''spetterende'' nacht.
quote:MocyMoos schreef op 27 januari 2016 @ 02:25:

Ik zag ''stamcafé'' staan en die was nog ''open'' dus dacht direct ''daar moet ik zijn om mijn laatste tinto voor het slapen gaan te drinken''. Proost.
En het stormt (hier), dus niemand wil de deur uit.
Star, heb je er ook één met sjors kloenie? Dat drinkt nog lekkerder.
Hier ook heel onrustig buiten.
quote:MocyMoos schreef op 27 januari 2016 @ 02:29:

Star, heb je er ook één met sjors kloenie? Dat drinkt nog lekkerder.
Stond jij ook voor het Amstel Hotel soms ? Wat een hype om die man.
quote:Star schreef op 27 januari 2016 @ 02:32:

[...]

[afbeelding]Tsss...de koffie sla ik liever over, zelfs met hem.
quote:Star schreef op 27 januari 2016 @ 02:32:

Stond jij ook voor het Amstel Hotel soms ? Wat een hype om die man.

Lag er al dagen voor.....

Haha, begrijp er ook niets van maar het is een prachtige man om te zien, vind ik. Hij lijkt me ook best aardig, dus dat is ook al een plus. (Misschien is het wel een etter...maar lijkt me niet).
quote:MocyMoos schreef op 27 januari 2016 @ 02:36:

[...]

Tsss...de koffie sla ik liever over, zelfs met hem.Ja euh in welke hoedanigheid wil je hem dan? Ik weet niet of ik zulke plaatjes kan vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven