Het Stamcafé

24-01-2016 18:53 3015 berichten

Welkom in het stamcafé!

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Alle reacties Link kopieren
Bah, bonen. Doe mij maar hash browns, scrumbled egg, bacon en links.
quote:Moiren_ schreef op 27 januari 2016 @ 10:04:

[...]

Ja, 4 X 1000mg en 3x50mg diclofenac.

Ik denk dat ik eerder sliep dan hem vannacht Wow, dat is flinke pijnstilling. Was dat vanwege bloeding of altijd zo bij deze operatie?
quote:yasmijn schreef op 27 januari 2016 @ 10:05:

[...]

Snap ik Vieze stinktroep
Hash browns, ook heerlijk!
Binnenkort Yas:

quote:Star schreef op 27 januari 2016 @ 10:06:

[...]

Vieze stinktroep Zegt mijn man ook. Die griezelt als ik het over mijn bord sprenkel
quote:Star schreef op 27 januari 2016 @ 10:08:

Binnenkort Yas:

[afbeelding]

quote:Star schreef op 27 januari 2016 @ 10:06:

[...]

Wow, dat is flinke pijnstilling. Was dat vanwege bloeding of altijd zo bij deze operatie?Altijd. Bij zoon ging het ook niet makkelijk, heel veel hechtingen ook zei de chirurg en gewoon veel 'geweld'. De bloeduitstortingen waren ook heftig zei ze toen het verband er af was. En dat geeft weer extra pijn.
Heftig, Moi.
quote:Moiren_ schreef op 27 januari 2016 @ 10:09:

[...]

Altijd. Bij zoon ging het ook niet makkelijk, heel veel hechtingen ook zei de chirurg en gewoon veel 'geweld'. De bloeduitstortingen waren ook heftig zei ze toen het verband er af was. En dat geeft weer extra pijn.Arm kind.
Ik lig nog steeds met iPad en dekentje op de bank. Houtkachel aan, wat een pokkenweer buiten. . Het giet hier.
Hier giet het ook. En moet straks oudste weer ophalen en dit keer moet zieke jongste mee. Blegh
Volgens de buienradar wordt het hier zo meteen droog. Bij jullie pas later.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Het wordt hier alweer donker volgens mij
quote:yette schreef op 27 januari 2016 @ 09:34:

Ik weet het met hem niet zeker, Fiets. Hij piept al een week, vindt school niet leuk en grijpt elke andere zieke op school of thuis aan om ook ziek te worden. Vorige week moest hij van mij gewoon doorzetten. M'n motto is namelijk : geen koorts, niet ziek.

Maar op school heerst de griep, hij moest zelfs een dag 'thuis leren' vanwege zieke docenten, dus ik heb geen idee of hij zich nou aanstelt of dat hij echt iets mankeert.

Oh ja, zo eentje had ik er ook! Altijd piepen en miepen, gaat sinds de brugklas een stuk beter. Maar die piepert zat dus ook eens op school met longontsteking en 40 graden koorts omdat ik klaar was met het gepiep.

Allebei veel van geleerd, zoon vooral dat als hij alleen piept als er echt iets is, dat hij dan eerder serieus genomen wordt. Ik heb geleerd wat vaker nasr de thermometer te grijpen.
quote:Solomio schreef op 27 januari 2016 @ 10:22:

Volgens de buienradar wordt het hier zo meteen droog. Bij jullie pas later.En om 13.00 is het weer nat. Zeikweer.

[...]

Altijd. Bij zoon ging het ook niet makkelijk, heel veel hechtingen ook zei de chirurg en gewoon veel 'geweld'. De .bloeduitstortingen waren ook heftig zei ze toen het verband er af was. En dat geeft weer extra pijn.Jeetje, klinkt niet leuk. Hoe lang staat er voor het herstel? En waarom doen ze dat nu? Is hij nu op de juiste leeftijd, fysiek? Of doe je zoiets om het voor de brugklas maar gehad te hebben? Gewoon interesse, de hele ingreep klinkt nogal heftig namelijk.
Breaking news, breaking news..

De eerste paaseitjes zijn gesignaleerd in de winkel!!
quote:Poltergeist2016 schreef op 27 januari 2016 @ 10:35:

Breaking news, breaking news..

De eerste paaseitjes zijn gesignaleerd in de winkel!!Die zag ik twee weken geleden al in de Hema. Mafketels.
Goh, denk ik zojuist tijdens m'n koffie ff de parketboer te bellen voor een afspraak, springt hij meteen in de auto ... heb de kamer zelden zó vlot aan kant gekregen

Koffie!

[...]

Altijd. Bij zoon ging het ook niet makkelijk, heel veel hechtingen ook zei de chirurg en gewoon veel 'geweld'. De bloeduitstortingen waren ook heftig zei ze toen het verband er af was. En dat geeft weer extra pijn.

Oh bah `geweld` dat klinkt wel heen heftig als het om jongens oren gaat.

Ik hoop dat de ergste pijn achter de rug is en het vanaf nu alleen maar beter gaat. Gelukkig is de beloning voor al die pijn de rest van zijn leven geen flaporen meer, dat scheelt.
I like being a mess. It's who I am.
Mijn elleboog kapsel is ontstoken.

Wist niet eens dat ik daar een kapsel had.

Hoop dat het snel weer goed zit. Dat kapsel.

Vrijdag weer naar de dokter.

Wat doet dit pijn.
Zo, boodschappen binnen voor ontbijt en avondeten, even de boel opruimen en ontbijten.
quote:Star schreef op 27 januari 2016 @ 10:30:

[...]

En om 13.00 is het weer nat. Zeikweer.Volgens mijn buienradar niet.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Eleonora-1 schreef op 27 januari 2016 @ 10:38:

Mijn elleboog kapsel is ontstoken.

Wist niet eens dat ik daar een kapsel had.

Hoop dat het snel weer goed zit. Dat kapsel.

Vrijdag weer naar de dokter.

Wat doet dit pijn.Je moet ook niet zoveel tennissen of breien..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven