Het Stamcafé
zondag 24 januari 2016 om 18:53
Welkom in het stamcafé!
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
woensdag 27 januari 2016 om 19:56
quote:Corona67 schreef op 27 januari 2016 @ 19:41:
[...]
Begin maar alvast. Ik moet beginnen met koken. Steeds maar die bitterballen.Ik rook de frituurpan, dus wil je eerst ook even het vet vervangen? Zoniet moet je morgenochtend meer dan 'vastt troep' opruimen. En ik reken wel op mijn ontbijt in een schoon cafe!
[...]
Begin maar alvast. Ik moet beginnen met koken. Steeds maar die bitterballen.Ik rook de frituurpan, dus wil je eerst ook even het vet vervangen? Zoniet moet je morgenochtend meer dan 'vastt troep' opruimen. En ik reken wel op mijn ontbijt in een schoon cafe!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 27 januari 2016 om 19:58
quote:Kittens schreef op 27 januari 2016 @ 19:55:
[...]
Hihi, ik vond t wel grappig: "Waar is je moeder?" "Die is naar Timboektoe"
Ik mijn moederIk moet ook altijd zo lachen om Donald Duck als die weer eens heel Duckstad in het verderf heeft gestort en hij op zijn vlucht langs dat ANWB-bordje "Timboektoe" rent .
[...]
Hihi, ik vond t wel grappig: "Waar is je moeder?" "Die is naar Timboektoe"
Ik mijn moederIk moet ook altijd zo lachen om Donald Duck als die weer eens heel Duckstad in het verderf heeft gestort en hij op zijn vlucht langs dat ANWB-bordje "Timboektoe" rent .