Het Stamcafé

24-01-2016 18:53 3015 berichten

Welkom in het stamcafé!

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 januari 2016 @ 20:49:

[...]

Dan heb jij Pitty naar College nooit gelezen

Ik vroeg me al af of ik de enige was

Sorry dat ik wat laat er tussen kom af en toe, nog steeds aan t bijleren. Ik wist wel alle kwisvragen, behalve Spot of Spike
Later is nu
quote:Sapsorrow schreef op 27 januari 2016 @ 22:01:

[...]

Ja! Die bedoel ik! Nou! Die film heette iets van Don't tell ofzoiets. En ging over een jonge vrouw die informatie had die ze uit haar moesten zien te krijgen maar ze was nogal psychiatrisch. Michael Douglas speelt dan de psychiater die een poging gaat wagen om haar tot praten te brengen. Goeie film hoor. Die actrice stierf aan een overdosis oxycodon, volgens mij. Hartstikke zonde! Nou ja, ik neem nog wel een borrel.

Ik vraag me af wie er hier gedweild heeft! Ik heb het idee dat de vloerabsint hier inmiddels aangelengd is met driehoek zeep verdorie!
quote:Sapsorrow schreef op 27 januari 2016 @ 22:03:

[...]

Ah! Dank u. Don't say a word heette de film. En Brittany Murphy de actrice. Zo zonde.Hoera
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Ow ik zou vannacht dweilen met dat leuke karretje. Heb eigenlijk alleen maar rondjes gereden en coole moves gedaan. Ik heb dat soort geinige gadgets thuis niet dus vandaar.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Corona67 schreef op 27 januari 2016 @ 21:54:

[...]

Was een goed idee dus.Ik vond het een topidee!
quote:Kia-Ora schreef op 27 januari 2016 @ 22:05:

[...]

Hoera Proost! Hips. Wordt mijn derde warme chocomel.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Ik had Oxynorm toen ik van boven naar beneden van de trap was gepleurd in mei 2013.

Heerlijk spul!

Ik struikelde 'snachts in het donker over een kat. Echt van boven naar beneden, het huis is uit 1924 dus oude steile trap.

Ambu erbij, naar ziekenhuis op een plank met een nekkraag, hele toestand, 3 maanden uit de running.
Sohee Yasmijn, sterke cocktails hoor! Ging ik toch bijna een uur te vroeg naar bed!
quote:Kittens schreef op 27 januari 2016 @ 22:09:

Sohee Yasmijn, sterke cocktails hoor! Ging ik toch bijna een uur te vroeg naar bed!Is het al zomertijd??
quote:Dreamer schreef op 27 januari 2016 @ 22:03:

[...]

Ik vroeg me al af of ik de enige was

Sorry dat ik wat laat er tussen kom af en toe, nog steeds aan t bijleren. Ik wist wel alle kwisvragen, behalve Spot of SpikeGeeft niks hoor Dreamer, onze kroeg heeft ook plaats voor slome duikelaars .
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 januari 2016 @ 22:13:

[...]

L

Geeft niks hoor Dreamer, onze kroeg heeft ook plaats voor slome duikelaars .Ik zie het. Ben net bijgelezen, gaat de ene helft naar bed en de andere heeft het alweer over het sluiten van deze kroeg want vol
Later is nu
quote:yasmijn schreef op 27 januari 2016 @ 22:08:

Ik had Oxynorm toen ik van boven naar beneden van de trap was gepleurd in mei 2013.

Heerlijk spul!

Ik struikelde 'snachts in het donker over een kat. Echt van boven naar beneden, het huis is uit 1924 dus oude steile trap.

Ambu erbij, naar ziekenhuis op een plank met een nekkraag, hele toestand, 3 maanden uit de running.Het is je reinste troep, als je het mij vraagt. Die golfer, ben zijn naam kwijt, die donkere jongen die zo goed was, was eraan verslaafd. Die is alles kwijtgeraakt erdoor. En er sterven veel Amerikanen aan, volgens mij kun je het beter niet combineren met andere medicatie of drugs want dan stop je gewoon met ademen. Ik zou dat dus niet willen, zo'n eng medicijn. Doe mij maar een paramolletje hoor. Jij vond het ook vast niet zo prettig. Waarom bestaat zo'n medicijn dan he? Okee, er zijn chronische pijn-patienten die er baat bij hebben maar wie schrijft zoiets nou voor bij wat kneuzingen, zoals jij had. Neem ik aan.
quote:Dreamer schreef op 27 januari 2016 @ 22:15:

[...]

Ik zie het. Ben net bijgelezen, gaat de ene helft naar bed en de andere heeft het alweer over het sluiten van deze kroeg want vol

Nieuwe openen is zo gebeurd.

En Dreamert, het gaat al weer goed met de tijden van het licht....dan worden we weer fitter!
quote:Dreamer schreef op 27 januari 2016 @ 22:15:

[...]

Ik zie het. Ben net bijgelezen, gaat de ene helft naar bed en de andere heeft het alweer over het sluiten van deze kroeg want vol

Ik wil nog wel even blijven hoor.

Of plaats maken.

Je zegt t maar
Nah, in het laatste geval openen we gewoon een nieuwe.
quote:Sapsorrow schreef op 27 januari 2016 @ 22:16:

[...]

Het is je reinste troep, als je het mij vraagt. Die golfer, ben zijn naam kwijt, die donkere jongen die zo goed was, was eraan verslaafd. Die is alles kwijtgeraakt erdoor. En er sterven veel Amerikanen aan, volgens mij kun je het beter niet combineren met andere medicatie of drugs want dan stop je gewoon met ademen. Ik zou dat dus niet willen, zo'n eng medicijn. Doe mij maar een paramolletje hoor. Jij vond het ook vast niet zo prettig. Waarom bestaat zo'n medicijn dan he? Okee, er zijn chronische pijn-patienten die er baat bij hebben maar wie schrijft zoiets nou voor bij wat kneuzingen, zoals jij had. Neem ik aan.Haar dealer natuurlijk.
Er kunnen nog zo'n 200 posts in hoor, ik lul gewoon door.
Oke, vraagje: ik heb kennelijk teveel van die zoekspelletjes gedaan en vraag me nou al de hele tijd af wat gevonden is in die groene cirkel?
Later is nu
quote:Moiren_ schreef op 27 januari 2016 @ 22:18:

[...]

Haar dealer natuurlijk.Daar heb je een punt. Maar het kan net zo goed een arts zijn geweest want die werken langs elkaar heen in de Vs. Gaan ze naar een andere arts als ze bij de ene al gehad hebben. Maar goed, het zal zeker door dealers worden verkocht.
Haha ja, die zoekspelletjes.

Iets wat ik net kwijt was dreamer.
quote:yasmijn schreef op 27 januari 2016 @ 22:17:

[...]

Nieuwe openen is zo gebeurd.

En Dreamert, het gaat al weer goed met de tijden van het licht....dan worden we weer fitter!

Hope so!

Tot die tijd een bar op de beach? Hadden we afgelopen weekend leuk een full moonparty kunnen houden...

200 daar zitten we zo aan zo!
Later is nu
Dus, Yasmijn opent de nieuwe kroeg en plakt het plaatje?
Later is nu
quote:Sapsorrow schreef op 27 januari 2016 @ 22:16:

[...]

Het is je reinste troep, als je het mij vraagt. Die golfer, ben zijn naam kwijt, die donkere jongen die zo goed was, was eraan verslaafd. Die is alles kwijtgeraakt erdoor. En er sterven veel Amerikanen aan, volgens mij kun je het beter niet combineren met andere medicatie of drugs want dan stop je gewoon met ademen. Ik zou dat dus niet willen, zo'n eng medicijn. Doe mij maar een paramolletje hoor. Jij vond het ook vast niet zo prettig. Waarom bestaat zo'n medicijn dan he? Okee, er zijn chronische pijn-patienten die er baat bij hebben maar wie schrijft zoiets nou voor bij wat kneuzingen, zoals jij had. Neem ik aan.

Wat kneuzingen?? Alles was gekneusd! Mijn rug zag er niet uit ook, alle traptreden stonden erin

Ik had zoveel pijn, de man moest met helpen naar de wc en alles wat daarbij komt (wééhh) douchen, echt alles. Ik hield het niet meer en toen heeft de huisarts me het voorgeschreven. Ik kreeg 14 pillen. heb er 10 van gebruikt, de opluchting toen de eerste ging werken!

Godzijdank voor de Oxy. 10 dagen geslikt en toen overgegaan op para's en diclo's.

Geloof me, ik had het nodig.

Wat had ik een pijn, niet te zuinig.
quote:Dreamer schreef op 27 januari 2016 @ 22:21:

Dus, Yasmijn opent de nieuwe kroeg en plakt het plaatje?
quote:Kittens schreef op 27 januari 2016 @ 22:20:

Haha ja, die zoekspelletjes.

Iets wat ik net kwijt was dreamer.

Ik heb bijgelezen, maar weet dat ook niet meer

Sleutels?
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven