Het Stamcafé
zondag 24 januari 2016 om 18:53
Welkom in het stamcafé!
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
donderdag 28 januari 2016 om 08:23
quote:Eleonora-1 schreef op 28 januari 2016 @ 08:07:
[...]
Gelukkig een automaat.
Komt goed heur!
Ik zeur.
Je zeurt niet, want dat doet ontzettend pijn!
Dus.. koelen?
En verder een mitella ofzo omdoen. Dan rem je het onbewuste gebruik wat af.
En als jij dan toch met je elleboog in de ijsemmer zit, wil ik wel een tropisch strand en smoothies. En dan bedoel ik niet die gezondheidssmoothies, die heden ten dage in zijn, maar die gevallen met rum en een parapluutje. Kan Yasmijn zich ondertussen inleven in haar vakantie van over een paar weken. Misschien trekt ze het hoelarokje vast uit de kast.
[...]
Gelukkig een automaat.
Komt goed heur!
Ik zeur.
Je zeurt niet, want dat doet ontzettend pijn!
Dus.. koelen?
En verder een mitella ofzo omdoen. Dan rem je het onbewuste gebruik wat af.
En als jij dan toch met je elleboog in de ijsemmer zit, wil ik wel een tropisch strand en smoothies. En dan bedoel ik niet die gezondheidssmoothies, die heden ten dage in zijn, maar die gevallen met rum en een parapluutje. Kan Yasmijn zich ondertussen inleven in haar vakantie van over een paar weken. Misschien trekt ze het hoelarokje vast uit de kast.
Later is nu
donderdag 28 januari 2016 om 08:27
quote:Eleonora-1 schreef op 28 januari 2016 @ 08:06:
[...]
O absoluut.
Ware het niet dat alleen mijn dochter te delegeren is, die de hele dag op school zit.
Verder zijn er vier katten, een petietepeuterig hondje en acht konijnen.
C'est tout.
Er valt dus bitter weinig te delegeren in huize Van de Beo.Tja, katten en konijnen zijn slecht af te richten. An rest alleen nog de boel de boel te laten en je er niets van aan te trekken. Succes ermee!
[...]
O absoluut.
Ware het niet dat alleen mijn dochter te delegeren is, die de hele dag op school zit.
Verder zijn er vier katten, een petietepeuterig hondje en acht konijnen.
C'est tout.
Er valt dus bitter weinig te delegeren in huize Van de Beo.Tja, katten en konijnen zijn slecht af te richten. An rest alleen nog de boel de boel te laten en je er niets van aan te trekken. Succes ermee!
donderdag 28 januari 2016 om 08:28
quote:Eleonora-1 schreef op 28 januari 2016 @ 00:03:
O maar we kennen elkaar hoor.
Bij de BEO verhaspelden we elkaars namen altijd.
Dreamer was bijvoorbeeld vaak Drammer, Starshine werd Stalzwijn, BlijfgewoonBianca was BlijftgewoonBonken, enzovoort.
En hierdoor denk ik dus dat het nieuwe topic 'Dreumes zeurt' over mij gaat. Dat is géén grootheidswaanzin, waarin je denkt dat álles over jou gaat. Dat is gewoon een verlezing.
Dankjewel, PaleoNora
O maar we kennen elkaar hoor.
Bij de BEO verhaspelden we elkaars namen altijd.
Dreamer was bijvoorbeeld vaak Drammer, Starshine werd Stalzwijn, BlijfgewoonBianca was BlijftgewoonBonken, enzovoort.
En hierdoor denk ik dus dat het nieuwe topic 'Dreumes zeurt' over mij gaat. Dat is géén grootheidswaanzin, waarin je denkt dat álles over jou gaat. Dat is gewoon een verlezing.
Dankjewel, PaleoNora
Later is nu
donderdag 28 januari 2016 om 08:38
quote:Poltergeist2016 schreef op 28 januari 2016 @ 07:06:
Rise and shine, voor die gene met een kater heb ik dit nummertje op gezet. Ik liep al om half zes buiten met een hond die hoge nood had.
Van Alexander Curly
[afbeelding]
https://www.youtube.com/watch?v=c8nVkglVbew Die ken ik wel!
Rise and shine, voor die gene met een kater heb ik dit nummertje op gezet. Ik liep al om half zes buiten met een hond die hoge nood had.
Van Alexander Curly
[afbeelding]
https://www.youtube.com/watch?v=c8nVkglVbew Die ken ik wel!
donderdag 28 januari 2016 om 09:02
quote:Eleonora-1 schreef op 28 januari 2016 @ 08:57:
Een mitella heb ik intussen gevonden want die zit in mijn verbandtrommel.
Nu nog iemand vinden die 'm om kan leggen.
Schuine vouw erin, punten aan elkaar knopen, om je nek hangen, zere arm erin en met je goeie hand een beetje netjes frotten.
Krijg je van mij een , want pijn is niet fijn.
Nu nog iemand vinden die 'm om kan leggen.
Schuine vouw erin, punten aan elkaar knopen, om je nek hangen, zere arm erin en met je goeie hand een beetje netjes frotten.
Krijg je van mij een , want pijn is niet fijn.
donderdag 28 januari 2016 om 09:04
quote:Eleonora-1 schreef op 28 januari 2016 @ 08:57:
Nu nog iemand vinden die 'm om kan leggen.Mag je arm wel in een mitella, is een mitella als middel niet erger dan de kwaal? Je kunt ook een handschoen of want aandoen zodat je niet steeds per vergissing die hand gebruikt.
Nu nog iemand vinden die 'm om kan leggen.Mag je arm wel in een mitella, is een mitella als middel niet erger dan de kwaal? Je kunt ook een handschoen of want aandoen zodat je niet steeds per vergissing die hand gebruikt.
donderdag 28 januari 2016 om 09:08
donderdag 28 januari 2016 om 09:14
quote:Eleonora-1 schreef op 28 januari 2016 @ 09:08:
Ik moest mijn arm rust geven door 'm op mijn borst te leggen.
Maar denk niet dat de huisarts er rekening mee hield (ik ook niet) dat ik gewoon dingen móet doen omdat ik alleen ben.
Dus buiten dat ik de boel de boel laat hier denk ik ook dat ik mijn poot maar even vastbindt ja.Misschien wel die elleboog vrij laten?
Ik moest mijn arm rust geven door 'm op mijn borst te leggen.
Maar denk niet dat de huisarts er rekening mee hield (ik ook niet) dat ik gewoon dingen móet doen omdat ik alleen ben.
Dus buiten dat ik de boel de boel laat hier denk ik ook dat ik mijn poot maar even vastbindt ja.Misschien wel die elleboog vrij laten?
donderdag 28 januari 2016 om 09:17
quote:Poltergeist2016 schreef op 28 januari 2016 @ 07:06:
Van Alexander Curly
[afbeelding]
https://www.youtube.com/watch?v=c8nVkglVbewEn nog bedankt. Ik heb nu op mijn werk de hele tijd dat liedje in mijn hoofd
Van Alexander Curly
[afbeelding]
https://www.youtube.com/watch?v=c8nVkglVbewEn nog bedankt. Ik heb nu op mijn werk de hele tijd dat liedje in mijn hoofd
donderdag 28 januari 2016 om 09:26
quote:Dreamer schreef op 28 januari 2016 @ 08:28:
[...]
Dankjewel, PaleoNora
Zie ik dus een topic op eten over paleo.....
Je begrijpt.
[...]
Dankjewel, PaleoNora
Zie ik dus een topic op eten over paleo.....
Je begrijpt.