Werk & Studie alle pijlers

Webshop starten

01-02-2016 16:09 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Bedankt voor de reacties ik weet voldoende.
anoniem_273443 wijzigde dit bericht op 01-02-2016 16:44
Reden: Duidelijkheid
% gewijzigd
Ik zou die energie eerder steken in je reintegratie.
Aangezien je jezelf totaal niet realiseert wat voor werk dit teweeg brengt en er nog verder helemaal niet over heb nagedacht, kan ik nu al zeggen dat je dit idee gelijk in de prullenbak kunt gooien.
Je moet dit soort activiteiten doorgeven, want je hebt het doel om er in ieder geval iets mee te verdienen. Stel dat je gewoon een website opzet (dus geen shop) is het weer iets anders.

[...]

Als u werkt, ook als u onbetaald werk doet, moet u dat aan ons doorgeven. Zo kunnen wij vaststellen of het soort werk, de gewerkte uren of de inkomsten gevolgen hebben voor uw uitkering.

Elk klusje dat u doet (betaald of onbetaald) en elke bijverdienste die u heeft, is werk. Dus ook vrijwilligerswerk. En ook als u werkt buiten kantooruren, bijvoorbeeld ’s avonds of in het weekend, moet u dit aan ons melden. Het maakt daarbij niet uit of u in loondienst werkt of niet. [...]

(bron: uwv)
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Voor je hobby?

2 a 3 uurtjes per week?

Bezig met reintegratie?

Concentreer je aub op je reintegratie zodat je zsm weer een baan in loondienst kunt gaan aanvaarden. Daar heb je naar ik vermoed meer aan dan hobbymatig in de weer gaan met iets wat je achteraf veel meer tijd, energie en misschien ook geld gaat kosten dan je nu kunt overzien.

En je vraag kun je stellen bij UWV, dan riekt het ook niet naar zwarte handel.
Was het maar zo dat je een webshop kan runnen voor 2 a 3 uurtjes per week
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Je zou kunnen beginnen met een handel opzetten via Marktplaats of ebay.
Hihihihi voor 2-3 uur in de week krijg ik bij mijn webshop niet eens mijn mail bijgewerkt of mijn administratie van een week in beeld of mijn shippinglabels uitgeprint.

Als een bloody button op mijn webshop niet werkt kan het al 2 uur kosten om er achter te komen waardoor dat kreng het niet doet.

Met 2-3 uur kan je nog niet eens 10 artikelen op Etsy managen. Laat staan een webshop runnen.

Ik zou eerst eens het boek: Een webshop is geen carrière - Ontsnap Uit Het Mutsenparadijs lezen en er dan nog eens goed over nadenken.
Logisch dat je niet alles kunt weten en je natuurlijk ergens moet beginnen, maar met 2-3 uurtjes per week is je webshop gedoemd te mislukken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven