Digibeet!
woensdag 3 februari 2016 om 12:26
Even een vraagje, wij willen een actiecamera aanschaffen. Nou is mijn vraag welke we het beste aan kunnen schaffen. Moeten we gaan voor de Gopro? Of de Tom Tom bandit? Wie weet welke van de twee het makkelijkst is in de bediening? Gaan m gebruiken voor wintersport watersport en fietssport. Klinkt of we heel sportief zijn maar dat valt mee hoor! Maar wij komen er zelf echt niet uit. Misschien hier iemand die er ervaring mee heeft.
woensdag 3 februari 2016 om 15:18
woensdag 3 februari 2016 om 15:34
Sony heeft een action cam met stabilisator er in. Maakt op zich stabielere beelden dan een Go Pro. Go Pro is goed, heb er zelf 2 van, maar wel duurder (heb het idee dat je ook voor de naam betaald)
Ik heb de Sony action cam (model AS15) geleend van een goede vriend en was echt te spreken hierover.
Ik weet wel dat GoPro aan bevestigingsmogelijkheden de meeste diversiteit biedt.
Waarvoor precies wil je het gebruiken?
Ik heb de Sony action cam (model AS15) geleend van een goede vriend en was echt te spreken hierover.
Ik weet wel dat GoPro aan bevestigingsmogelijkheden de meeste diversiteit biedt.
Waarvoor precies wil je het gebruiken?
Love bubbles....
woensdag 3 februari 2016 om 17:52
quote:wausss schreef op 03 februari 2016 @ 15:18:
Google al gebruikt, maar hoor het liever van mensen met ervaring. Rollei zag ik ook staan, maar kon het merk niet en dacht toen gelijk (heel erg ik weet het) dat het niks zou zijn. Maar mis toch nog eens terug naar de winkel. Die was idd veel goedkoper.Rollei is slechts nog maar een merknaam voor producten die overal vandaan komen. Maar in het verleden was het wat nu Nikon en Canon zijn: https://en.wikipedia.org/wiki/Rollei
Google al gebruikt, maar hoor het liever van mensen met ervaring. Rollei zag ik ook staan, maar kon het merk niet en dacht toen gelijk (heel erg ik weet het) dat het niks zou zijn. Maar mis toch nog eens terug naar de winkel. Die was idd veel goedkoper.Rollei is slechts nog maar een merknaam voor producten die overal vandaan komen. Maar in het verleden was het wat nu Nikon en Canon zijn: https://en.wikipedia.org/wiki/Rollei
woensdag 3 februari 2016 om 17:53
woensdag 3 februari 2016 om 19:26
quote:wausss schreef op 03 februari 2016 @ 17:27:
Focus, jij hebt dus ervaring. Is het ook goed te doen om de filmpjes van een Gopro op een telefoon of computer te downloaden? We gaan m met de wintersport voor het eerst gebruiken.
Op je telefoon kan je de GoPro app installeren.
GoPro heeft zelf een wifi waarmee je je smartphone mee kan laten verbinden.
Je telefoon kan je dan gebruiken voor instellingen, als display voor wat je filmt; je kan je foto's en video's op je telefoon zetten (hoge kwaliteit is wel veel mb's! Maar je kan ook voor lage kwaliteit kiezen)
Hoe dan ook, de films die je maakt zijn van hoge kwaliteit. Er zit standaard geen geheugenkaart bij, die moet je apart erbij kopen.
16 gb geeft je 2 uur full hd mogelijkheid.
De accu houdt het 1uur30-40 lang vol.
(Ik heb dus extra accus gekocht hiervoor, soms heb ik wel meer dan 2 uur nodig)
Hoop dat dit een beetje helpt.
Gebruik GoPro zelf al 3 jaar bijna.
Focus, jij hebt dus ervaring. Is het ook goed te doen om de filmpjes van een Gopro op een telefoon of computer te downloaden? We gaan m met de wintersport voor het eerst gebruiken.
Op je telefoon kan je de GoPro app installeren.
GoPro heeft zelf een wifi waarmee je je smartphone mee kan laten verbinden.
Je telefoon kan je dan gebruiken voor instellingen, als display voor wat je filmt; je kan je foto's en video's op je telefoon zetten (hoge kwaliteit is wel veel mb's! Maar je kan ook voor lage kwaliteit kiezen)
Hoe dan ook, de films die je maakt zijn van hoge kwaliteit. Er zit standaard geen geheugenkaart bij, die moet je apart erbij kopen.
16 gb geeft je 2 uur full hd mogelijkheid.
De accu houdt het 1uur30-40 lang vol.
(Ik heb dus extra accus gekocht hiervoor, soms heb ik wel meer dan 2 uur nodig)
Hoop dat dit een beetje helpt.
Gebruik GoPro zelf al 3 jaar bijna.
Love bubbles....