Tabel - Zwanger worden in 2016!

28-12-2015 19:48 2256 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil je graag zwanger worden in 2016 en op dit forum lief en leed met elkaar delen? Praat dan gezellig mee in dit topic! De tabel is gesloten.

NaamLeeftijdStartRondeN.O.D.ZwangerUitgerekend?Bijzonderheden88kiki28januari 2016xxEerste kindjesalacia28januari 2016424 meiEerste kindjeSade778332zsm0xEerste kindjeJaim201623februari/maart 2016111 maartEerste kindjeHakunamatata9026januari 2016619 juniEerste kindjeMevrouw_X30maart 20160Eerste kindjebelle8828maart 201656 juliEerste kindjeUilenkopje27november 2015627 aprilEerste kindjeNanny9421november 2015428 juniEerste kindjeTeja29201615 mei1e kindje via IUIBloempje18729maart 2016230 aprilEerste kindjeCarmen8828januari 201639 maartEerste kindjeProfessor8629november 2015415 maartnovember 2016Eerste kindjevalkgezicht27januari 2016120 maartEerste kindjeWomen198926november 2015411 januari22 september 2016Eerste kindjeineke120227november 201529 januari19 september 2016Tweede kindje-elle-30december 20151x 1 november 2016Eerste kindje
@woman balen he dat wachten! Je wil eigenlijk gewoon weten dat alles goed is! Gelukkig blijft die niet heel lang die misselijkheid! Als het goed is in ieder geval!

@ hakuna , thanks! Maar ik voel het tot nu toe ook niet aankomen. Maar ik zit pas in de eerste cyclus dus misschien weet ik niet wat ik moet voelen. Wel veel last van mijn darmen, maar dat heb ik altijd al dus dat maakt het moeilijker! Toen ik aan de pil was kon ik overal de klok op gelijk zetten, wanneer ik onredelijk werd door de hormonen en wanneer ik juist eetbuien kreeg haha nu nog nergens last van. Alleen veel brandend maagzuur ofzo en af en toe misselijk. Ook heb ik in een keer minder zin in mijn kaas, terwijl ik die eigenlijk elke dag met plezier eet! Rare dingen die hormonen!

Iedereen super veel plezier met carnaval! Ik ben wel een beetje jaloers! Maar ik ga lekker skiën ook prima haha! Maar ik mis het denk ik wel hoor lekker met vrienden feesten!
@ Professor: Gecondoleerd nog met je oudoom. Lijkt me moeilijk om alles te moeten regelen, gelukkig zit het er nu weer op voor je.

Die ovulatietesten bieden toch wel iets duidelijkheid, al ga je er ook weer meer door focussen. Ben benieuwd of het klopt en je inderdaad een cyclus van 32 dagen hebt nu.

Tabel opschonen ben ik het ook mee eens hoor!

@ Hakunamatata: ik deed de 1e ronde de ovulatietesten alleen toen ik dacht mijn vruchtbare dagen te hebben. Alleen bleek achteraf mijn cyclus korter te zijn dan 28 dagen, dus toen was ik eigenlijk wat te laat begonnen. Ik wilde deze maand ook de ovulatietesten gebruiken, alleen vind het lastig om ze te doen op een geschikt moment. Ochtendurine blijkt dus niet de bedoeling te zijn en als je het later op de dag doet (kan geloof ik tot 21:00u savonds) mag je daarvoor 2 uur niets drinken. Overdag ben ik aan het werk en meestal pas rond 19 uur thuis (deze week al een paar keer nog later), dus geen idee wanneer ik de testen moet doen. Wanneer doen jullie het?

@ Women: Vervelend die misselijkheid, maar leuk dat je ons op de hoogte blijft houden, we leven met je mee en hopen natuurlijk allemaal snel hetzelfde mee te mogen maken. Is er verder al iemand die het door lijkt te hebben naast je trainer en zijn vrouw?

Hopelijk gaat de tijd een beetje snel de komende weken en kun je op de echo zien dat alles goed is.

@ Kiki: ik blijf met je mee leven. Kan me goed voorstellen dat je er af en toe door heen zit, die onzekerheid maakt het gewoon lastig te begrijpen.

@ Wintersporters & Carnavallers: heel veel plezier! Ik ga ook lekker carnavallen al had een weekje op de latten ook heeeeerlijk geweest. We hebben nog getwijfeld, maar hebben net een nieuw huis verbouwd en willen eigenlijk dit jaar ook de tuin en het schilderwerk buiten doen en liefst ook nog op zomervakantie dus wordt wat veel hihi

@ de rest waar ik nog niet op heb gereageerd: sorry moet rennen voor mn opleiding.. maar kom snel weer bijlezen

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames!

Nou ik kan geloof ik zeggen dat ik ongesteld ben geworden. Zonder voortekens... Of deze niet echt doorgehad?? Ik had gisteravond wat rood bij het afvegen , dus voor de zekerheid inlegkruisje en vanmorgen ongesteld! Wel wat krampjes inderdaad gister en nu uiteraard! Ohja en gespannen borsten..

Cyclus van 27 dagen gehad ... Hopelijk blijft het zo maar dat is natuurlijk nooit zeker.

nieuwe nod: 2 maart als ik de 27 dagen zou hebben weer !

Zelfde als belle haha

@kiki: hoe is et bij jou? Hoe voel je je ?

@ women: hopelijk voel je je snel minder misselijk!
@ Salacia: ik deed OV testen uit werk 's middags om half 6 maar hield verder niet speciaal rekening met het niet drinken van te voren oid.

@ Hakuna; wel prettig dat je cyclus na 27 dagen is.

@ Teja: Hoe is het bij jou afgelopen dagen? Kan je het wachten een beetje los laten? Hoop het

Hier vandaag niet veel spannends, wat last van mijn rug wat meestal op een aankomende ms duidt..

Zit erg te twijfelen of ik morgenochtend (NOD is maandag of dinsdag - wissel beetje tussen 27 en 28 dagen) toch alvast zal testen (met zo'n vroege test van kruidvat) voor de zekerheid met oog op de feesten die vrijdagavond gaan beginnen.

Wat denken jullie daar over? Los laten en wachten tot dinsdag of gewoon doen?

Ben bang dat als het negatief het alsnog niets zegt, maar aan de andere kant, baat het niet dat schaadt het niet.
Hey!

Ik ben heel blij dat jullie allemaal zo stipt zijn in jullie cyclus dat maakt alles veel makkelijker toch!

Ik ben eigenlijk eens zelf een andere piste aan het bewandelen in "mijn" verhaallijn..

Sorry als het een egoverhaaltje lijkt maar omdat sommige vroegen hoe het met mij ging wil ik graag jullie advies en mening over dit..

23 december heb ik mijn laatste ontrekkingsbloeding (dmv anticonceptie)

11 januari krijg ik 3 dagen achter elkaar een beetje bloedverlies (echt bruin en zonder pijnen..)

Nooit gedacht dat dit wel eens mijn eerste menstruatie zou kunnen zijn. Omdat ik misschien gewoon hoopte dat dit innestelingsbloed was.. Nu lees ik erg veel dat je in het begin ook erg kort kan menstrueren.

Mijn cyclus zou dan gewoon 20 dagen zijn geweest.

Het zou veel verklaren want dat wil dan zeggen dat ik geovuleerd zou hebben eind december..

Een korte menstruatie heb gehad 11 januari, last van ontpillen in de dagen erna en toen ik terug naar de dokter ging zat mijn LH weer te pieken dus ik zat hoogst waarschijnlijk voor mijn volgende eisprong of net erna..

Dus ipv op mijn mensturatie te wachten kan het ook zijn dat ik gewoon eigenlijk 1 korte cylus heb gehad die niet echt veel voorstelde maar er wel effectief eentje was..

Ik heb sinds gisteren veel last van tintelende borsten (sorry klinkt zo gek) maar goed.. even afwachten met alles want bij mij wordt het toch echt wel een soepje!

En er niet meer mee bezig zijn gaat gewoon niet, je wilt toch een beetje weten wat er nu van is en waarom je dat allemaal voelt.

@Valkgezicht: hoe zit het met jou en je eerste cyclus?

Fijne werkdag meiden en aangezien het hoogstwaarschijnlijk wat rustiger gaat worden ivm carnaval,

laat jullie allemaal maar eens goed gaan
Dag dames.

Ik ben de laatste dagen wat afwezig op dit forum. De laatste week voor de vakantie is altijd ontzettend druk op mijn werk. Ik check wel regelmatig dit topic en probeer jullie verhalen mee te volgen, maar antwoorden lukt niet altijd.

Wij zijn nu een week en half aan het wachten op de zaadjes. Eigenlijk zijn we er weinig mee bezig, we weten dat we geduld moeten hebben. Ik vraag me alleen soms dingen af zoals: zouden de zaadjes nu in het vliegtuig zitten?

Kiki, wat je hierboven schrijft kan wel natuurlijk. Drie dagen bloedverlies kan je ms geweest zijn, ook al was het dan zonder verdere tekens. Maar je kan het niet zeker weten. Ik vrees dat je alleen maar kan wachten...
Kiki, ik denk dat jouw interpretatie klopt! Hoe lang was jouw cyclus voordat je met anticonceptie begon? Misschien kunnen we dan uitrekenen wanneer je dan ongeveer voor de 'tweede' keer ongesteld moet worden. Voel me net een detective zo

Uilenkopje, ik zou de test gewoon doen. Al is het voor je eigen gevoel. Als je NOD maandag is, zou je vrijdagochtend een testje kunnen doen. Als ie dinsdag is zou dat net kunnen volgens mij (5 dagen terug tellen vanaf eerste dag overtijd, dus dag na NOD).

Hakuna, ik heb je nieuwe NOD erin gezet! Merk je dat je ms anders zijn dan met anticonceptie?

Veel veel NODs trouwens tot volgend weekend, hopelijk weer hartjes erbij!
Uilenkopje, ik zit met hetzelfde dilemma... Niet vanwege drank/carnaval (dat doen we 'hier' niet, haha) maar omdat ik sinds gisteravond enorme krampen heb ik mijn buik! Ik ben er vandaag zelfs eerder door naar huis gegaan. Het kan van alles zijn, dus als ik 2-3 dagen eerder wat duidelijkheid heb, zou dat wel fijn zijn. Als alles klopt, zou het ' innesteling' kunnen zijn, maarja, hoe voelt dat?! (Als je het al voelt)

Op mijn werk zijn er wel meer ziek thuis, dus het kan ook gewoon een griepje zijn. Daardoor was het in ieder geval niet gek dat ik vroeger naar huis ben gegaan. Andere optie is dat mijn eisprong nu toch iets later is dan ik dacht en ik de vorige keer 'gewoon buikpijn' had en nu mijn eisprong. Die andere buikpijn was wel precies op het moment dat het volgens mijn getelde dagen zou moeten, dus dat zou wel heel toevallig zijn, maar het kan wel..

Kiki, die redenatie zou natuurlijk ook nog kunnen! Ik snap dat je blijft puzzelen met wat je die tussentijd allemaal gemerkt hebt. Misschien nu uitrekenen wanneer je dan nu ongesteld zou moeten zijn en dan misschien nog 1x een test doen??
@kiki: dat zou wel eens kunnen! Laten we hopen dat het dat is. Als het zo zou zijn wanneer zou je dan je ms moeten hebben?

@professor. Ik merk wel verschil. Ik heb minder krampen. Rugpijn ook niet echt. Het lijkt allemaal minder erg dan met pil! Dan voelde ik het hee duidelijk aan komen en dat heb ik niet echt gehad... Ben benieuwd hoeang het duurt.. Wel echt meer helderrood, dat had ik met de pil dan weer minder. Sorry voor de details haha !

Merkte jullie ook zo verschil?

@carmen: spannend !! Wie weet een innestelling. Laten we het hopen!
Oh Teja jij hebt dus lekker karnaval/krokusvakantie zoals we dat zeggen hier e 😉 super geniet ervan..

@professor en @carmen: haha zijn we goed in e alles uitpuzzelen hoe we ons voelen en waarom en hoe 😃

Ik was geamuseerd door jullie berichten! Carmen zeker hoe jij je buikpijn omschrijft, we denken allemaal zoveel na!

Daarvoor is het soms handig een man te zijn e 😃 doe je dat minder haha

Voor mijn anticonceptie was ik heel regelmatig professor, daarom dat ik ook was uit gegaan van 28 dagen.

Maar ik heb zo enorm last van pijnlijke, tintelende borsten nu. Misselijkheid en alles is over nu begint weer iets anders, de borsten dus! Gek word ik ervan..

Ik wil zoals de meeste onder jullie zijn.

Ik durf niet goed te testen omdat ik me op niks kan baseren..

@carmen: ook je eerste ms?
Hi ladies,

Ik loop enorm achter met lezen en moet zo naar college dus kan ook niet op iedereen reageren. Ga ik proberen na college te doen..

@prof: heftige taak heb je op je genomen! Nog gecondoleerd.

@kiki: ik vind het best logisch klinken wat je zegt hor. Het geeft wel meer houvast om te kunnen berekenen wanneer je ms eventueel zou kunnen komen. Hoop echt dat de puzzel hiermee kan worden opgelost.

@women: fijn dat de misselijkheid minder is en natuurlijk dat de lang verwachte eerste echo eraan zit te komen. Dat lijkt me zo'n mooi moment.

@ de rest fijne vakantie en/of carnaval!

Hierzo weinig nieuws. Moet rond de 10e mn ms krijgen. Hier zo thuis verder nog hele gesprekken over de combi studie en het zwanger willen worden. Vind dat best spannend, want wil wel echt heel graag mijn studie afronden. Heb natuurlijk geen idee hoe lang het gaat duren voordat ik zwanger zou zijn (denk lang,maar hoeft niet), hoe ik me ga voelen tijdens de zwanger en of ik dan in staat ben om naar college te gaan en zo. Laat staan na de bevalling. Vind het soms echt lastig om al die onzekerheden los te laten en gewoon te zien wat er wanneer gebeurd. Tenslotte laat het leven zich niet sturen. Hoe gaan de andere studerende mama's to be hiermee om?
Doe eens gek...Wees jezelf!
@Kiki verschrikkelijk, dat nadenken erover! Ik kan het echt niet loslaten😁 maar kan me voorstellen dat je er om moet lachen 😉

Dit is mijn 2e cyclus, eerste keer was een cyclus van 21 dagen, en eisprong leek zich daar nu weer aan te houden... Op internet is ook niet enorm veel te vinden over evt pijn bij innesteling, alleen bloeding, maar die is er dan weer niet.

Ik kijk het nog maar heel even aan! Nog maar 4 dagen...

Mevrouw X, ik heb m'n studie (naast werk) net afgerond, moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe ik dat had kunnen combineren. Daar zaten, zeker in de scriptie, heel wat uren in. Maar dat zal per situatie (studie, werk van partner) liggen!
@carmen, volgens mijnis innestelingspijn niet bewezen, maar dat betekent ook niet dat het niet bestaat. Heb er ook wel eens naar gezocht haha

Kiki, alles in me zegt: testen, testen, testen! Maar ja, wil ook niet dat je straks teleurgesteld ben natuurlijk. Wat zegt je gevoel?

Hakuna: ik merk echt enorm verschil tussen menstruatie terwijl ik aan de pil was, en nu. Toen ik aan de pil gehad had ik veel meer buikpijn, migraine aanvallen en duurde het een week. Nu heb ik minder last en is het een dag of 4/5.

Ik heb nog een vraagje dames. Mijn eisprong was nu dus eerder dan verwacht. In mijn vorige cyclussen werd ik echt precies twee weken na mijn eisprong ongesteld. Zal mn nod dan nu ook eerder zijn? 9/10 feb is het twee weken na mn eisprong, terwijl ik volgens denapp pas 13 ongesteld moet worden. Ik weet dat ik eigenlijk gewoon moet wachten, maar dat is zo moeilijk dus ik vraag jullie maar om jullie mening haha!
@ mevrouwX: ik denk dat angst vooral de slechtste raadgever is, werken, studeren en zwanger is waarschijnlijk zwaar maar als het te wordt en je iets rustiger aan moet doen met studie, is er dan een man overboord? Vooral goed naar je lichaam luisteren en de tijd zal het leren denk ik :-)

@ kiki: klinkt wel als een waarschijnlijk verhaal. Helaas zal alleen de tijd het leren..

@ professor: volgens mij kan je er vanuit gaan dat je ms 14 dagen na ovulatie is, maar zoals we hier al vaker zien is het bij iedereen anders..

HIer zojuist opeens beetje bruin-rode afscheiding, terwijl ik dacht dat ik een eventuele innesteling al wel was geweest, ben dus weer in dus war haha. Wel besloten niet te gaan testen morgenochtend, de uitslag is toch niet betrouwbaar en die verhalen van een positieve test en daarna toch gewoon ms krijgen maken me zo bang dat ik gewoon blijf wachten. Nu maar hopen dat de afscheiding van nu niet het begin van ms is, wel last van mijn buik nu maar dat is pas sinds net dus zit misschien meer in mijn hoofd.. zit mezelf hier gek te maken
@uilenkopje: wat kan je lichaam je in de war maken he ... Snap dat je nog even wacht met testen. Denk dat ik dat ook zou doen. En hopeljjk geen ms maar een hartje achter je naam !

@professor: het is allemaal zo moeilijk te zeggen maar ik zou ook denken dat je 14 dagen na je eisprong je ms krijgt. Dat zou dus betekenen dat je nu eerder je ms hebt? Maar een lichaam kan zo raar doen. Dus ik weet het soms ook niet meer haha.

@carmen: ik ken wel iemand met innestelingspijn. Zo erg dat ze naar de nightcare is moeten gaan en deze haar vertelden dat ze zwanger was en waarschijnlijk innestelingspijn had gehad.

@mevrouw x: spannend allemaal met de studie en het zwanger worden. Maar ik denk dat ik dit ook zou doen en niet zou willen wachten tot studie afgelopen is. Zeker niet als je beide echt een kidnerwens hebt. Je weet immers nooit hoelang het duurt voordat je zwanger bent.
@professor: je ms komen inderdaad altijd 14 dagen na je eisprong.. Dus als je ei vroeger was dan heb je ook in principe je ms vroeger. Factoren zoals stress of zelfs de wens om zwanger te zijn kunnen ms paar dagen tegen houden. (Al ben je dan een beetje fout bezig vind ik :-) )

@uilenkopje: je kan zwanger zijn hoor ook met die bloedingen.. Zwanger zijn en gekke hormonen hebben is zowat hetzelfde, laat mij nu even jullie hoofdvoorbeeld zijn van losgeslagen wild haha!

Dus meid nog niet panikeren.. Je kan nog altijd zwanger zijn.

Ik test echt niet meer.. Desnoods ben ik 10 weken zwanger haha na het Berlijn voorval, haat ik negatieve testen. Ik weet niet op wat ik mij moet baseren en heb geen houvast.

Alles wat ik voel kunnen komende ms zijn of een begin van een zwangerschap maar ik gok het eerste.

@carmen: blijkbaar zeggen ze als je hormonenbalans in orde is en je niks voelt zeker in het begin(vd zwangerschap)je hartstikke zwanger kan zijn.

Al die gekke kwalen komen normaal pas rond week 6.. En innesteling voel je vaker niet dan wel.. Normaal moet het pijnloos zijn.

Ik voel me net een koetje, opgezwollen borsten en duidelijkere aders.. Gelukkig is het karnaval, geen versiering nodig
Kiki, bij jou denk ik ook nog altijd: Zou zij niet gewoon zwanger zijn?!? Maar ik begrijp wel dat je niet wil testen na al het Berlijngedoe.

Oh Uilenkopje, bij jou is het ook spannend!

Ik kom net van mijn allereerste bezoek aan de gynaecoloog. Ja ja, op 29-jarige leeftijd. Maar aangezien ik in de "lage risicogroep" zit en nooit ergens last van heb gehad leek me dat nooit nodig. Maar nu ik binnenkort zwanger wil worden wou ik dat het "daar" toch eens onderzocht werd. En wat een genante bedoening was dat...

Ik was enorm zenuwachtig om mijn intieme delen aan iemand vreemd te laten zien, dat voelt toch erg raar hé, en dat zat er nog een jonge mannelijke stagiair bij ook! Ik wou meteen wegrennen.

Lig ik daar met mijn benen open, vraagt de gynaecoloog: "Dus, u bent samen met een vrouw?"

Ik: "Ja."

Gyn: "Ooit seks gehad met een man?"

Ik: "Neen."

Gyn: "Oke. En euhm, gebruiken jullie, euhm, attributen?"

Ik: "Attributen? Zoals?"

Gyn: "Wel euhm, brengen jullie dingen naar binnen? Ik wil zeggen, is er ooit al iets in geweest?"

Ik: "Hoogstens een tampon."

Stagiair begint een beetje te grinniken.

Gyn: "Oh. Dan ga ik héél voorzichtig zijn want je bent, praktisch gezien, nog maagd."

En ja, ze was voorzichtig, maar volgens mij ben ik nu praktisch gezien geen maagd meer. Wat een pijn...

Hier moet ik toch eventjes van bekomen... Respect voor al die vrouwen die daar euhm, wel regelmatig iets, euhm inbrengen.
Hihi Teja sterkte. Moest stiekem wel beetje glimlachen van je verhaal maar ik snap dat het echt gênant was. Verder alles wel in orde?

Kiki je lichaam is echt van slag he. Zou ook niet goed weten wat ik daarmee aan zou moeten eerlijk gezegd. Heb het ook gehad maar trok na een tijdje weg. Mijn ms duurde toen 51 dagen dacht ik.

Over m'n buikje hihi mijn trainer en zijn vrouw wisten al dat ik zwanger ben omdat ik niet meer voluit kan sporten. Voor de rest is het niemand opgevallen.

Ik eet al twee weken heel slecht met avondeten omdat ik totaal geen honger heb rond die tijd en omdat ik extreem misselijk ben dan. Gelukkig is mijn man heel begripvol.

Dit weekend komen mijn ouders en dan ga ik het ze vertellen: spannend! Ben maandag alweer 8 weken en voel me op en top zwanger en mocht het misgaan mogen zij het ook weten.

Baal nog steeds dat de echo nog zolang duurt. Nog 2! Weken zucht :(
@teja: oh wat is je verhaal grappig .. Sorry dat ik goed gezind word van iets waar jij niet zoveel plezier aan hebt/had! Maar ik ga ook nooit graag naar de gynaecoloog hoor.. Altijd stom om in zo een stoel te hangen.. Denk aan het goed doel e! We gaan er binnenkort ook naar toe moeten voor leuke dingen zoals women binnen 2 weekjes!

Ben zo happy voor je meid.. Denk nog een week op 4 en dan ben je normaal van die misselijkheid zeker af

Ik zou het een eer vinden als ik een kopie word van jou verloop women..

Ik ben heel zeker denk ik niet zwanger. Als ik het nuchter bekijk ben ik gewoon een hormonale ramp! En hoogstwaarschijnlijk ga ik, als ik zwanger ben net niks voelen.

Ik zit nu op dag 45 en hoop gewoon dat het heel snel doorbreekt bij me en dat de cyclus telkens korter en normaler wordt!

Maak er een topweekend van met je ouders! Hoe ga je het ze vertellen?

Aan iedereen trouwens geniet van jullie weekend!
Aah Teja, klinkt inderdaad als een vervelende situatie, maar moet eerlijk zeggen dat als je het zo verteld ik er wel een beetje om moest lachen.. Hoop dat de pijn is weggetrokken nu!

@ Woman: Leuk dat je het je ouders mag vertellen dit weekeind! Ben inderdaad benieuwd of je al weet hoe je het gaat zeggen?

Hier vandaag flinke bloeding en last van mijn rug dus ik ben bang dat het toch echt gewoon ms is die eerder is dan verwacht.. Vreemd want nu is er niet echt een pijl op te trekken hoe lang mijn cyclus is.

Sinds mijn spiraal is verwijderd 29 dagen - 25 dagen - 28 dagen en dus nu weer 25...

Zit nu op werk toch wel flink te balen, want had sterk het gevoel dat het goed zat deze maand..
Jullie mogen er gerust om lachen, ik zie er ook wel de humor van in. Maar ik was toch wat van mijn melk toen ik er buiten ging. Ik heb al aan mijn vriendin laten weten dat we misschien toch moeten adopteren.

Oh Uilenkopje, jammer.
Carmen leuk dat je ook in de tabel staat.

Hakuna toch fijn dat je een korte cyclus hebt.

Uilenkopje balen zeg.

Professor de periode tussen eisprong en menstruatie (luteale fase) is niet altijd 14 dagen. Dit kan zowel korter als langer dan dat zijn.

Teja is het in België gebruikelijk om regelmatig naar de gynaecoloog te gaan? Begrijpelijk dat je je daar wat opgelaten voelde. Maar ook ik moest stiekem wel een beetje lachen om je verhaal.

Women leuk zeg dat je het je ouders dit weekend gaat vertellen.

Veel plezier voor diegene die carnaval vieren of op vakantie gaan.
Teja: ik heb ook stiekem zitten lachen om je verhaal. Maar vooral omdat je het op zo een leuke manier schrijf!

Woman: Wat leuk! Hoe ga je het vertellen?

Alle andere; een heel fijn weekend allemaal!
Kiki toevallig ging het vanaf die keer ook steeds beter. Mijn cyclus werd toen steeds korter. Ik hoop dat dat ook zo voor jou is. Of misschien is de volgende x wel meteen weer normaal.

Over het vertellen: ik ga cupcakes maken die de boodschap vertellen, of een taart twijfel nog. Taart is altijd veel werk namelijk.

Uilenkopje balen meid. Hopelijk volgende ronde beter.

Voor iedereen die op vakantie gaat of carnaval gaat vieren heel veel plezier.
haha Teja, je hebt het inderdaad leuk verwoord! Ook ik heb er om moeten grinniken, mar kan me voorstellen dat het voor jou op dat moment minder grappig was. Je zou toch denken dat ze daar wel iets professioneler vragen over kunnen stellen?!

@Hakuna: Oww, had het al bijna weggestreept als ' het zal toch wel een vleugje griep' zijn geweest. Al heb ik voor mijn idee nog nooit zo'n pijn in mijn buik gehad... Dus het zou nog kunnen! haha dat houdt het spannend :P

Heb net van die 'vroege-vogel-testen' gekocht, wie weet morgen of zondag :-)

Fijn weekend allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven