Het Stamcafé IV
zondag 7 februari 2016 om 00:56
Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.
Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
zondag 7 februari 2016 om 11:13
quote:hatsetats schreef op 07 februari 2016 @ 11:10:
Zo man is uit bed, er zit koffie en een boterham in, wij gaan ff lekker een uurtje wandelen. Ff het luie zweet eruit!
Veel plezier!
Ik moet van de fysio elke dag een half uur wandelen. De zo'n schijnt nu nog dus het is beter als ik nu ga (geen zin eigenlijk). Maar ik heb ook belooft muffins te bakken als zoon onder de douche uit is...
Dilemma, dilemma...
Zo man is uit bed, er zit koffie en een boterham in, wij gaan ff lekker een uurtje wandelen. Ff het luie zweet eruit!
Veel plezier!
Ik moet van de fysio elke dag een half uur wandelen. De zo'n schijnt nu nog dus het is beter als ik nu ga (geen zin eigenlijk). Maar ik heb ook belooft muffins te bakken als zoon onder de douche uit is...
Dilemma, dilemma...
zondag 7 februari 2016 om 11:21
quote:fietsie schreef op 07 februari 2016 @ 11:14:
[afbeelding]
lang geleden vierden we ook carnaval op school.Ik heb serieus nog een carnavalspak gehad zoals op de foto met die puntmuts en bolletjes. Was op de kleuterschool denk ik. Liepen we met de scholen nog een carnavalsoptocht. Nou ja, toen hoefde ik niet te lopen, heel de kleuterschool in een grote wagen achter een tractor.
[afbeelding]
lang geleden vierden we ook carnaval op school.Ik heb serieus nog een carnavalspak gehad zoals op de foto met die puntmuts en bolletjes. Was op de kleuterschool denk ik. Liepen we met de scholen nog een carnavalsoptocht. Nou ja, toen hoefde ik niet te lopen, heel de kleuterschool in een grote wagen achter een tractor.
zondag 7 februari 2016 om 11:38
zondag 7 februari 2016 om 12:41
quote:Kittens schreef op 07 februari 2016 @ 11:13:
[...]
Veel plezier!
Dilemma, dilemma...En? Ben je al geweest? Lekker nu buiten. Straffe wind, heerlijk! Nu trek in chocomelk met slagroom maar dat doen we dus niet
[...]
Veel plezier!
Dilemma, dilemma...En? Ben je al geweest? Lekker nu buiten. Straffe wind, heerlijk! Nu trek in chocomelk met slagroom maar dat doen we dus niet
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 7 februari 2016 om 13:01