Het Stamcafé IV
zondag 7 februari 2016 om 00:56
Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.
Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
zondag 7 februari 2016 om 17:21
quote:-KING- schreef op 07 februari 2016 @ 17:19:
in mijn woonkamer begint de verf hier en daar los te laten, maar echt opvallend is het nog niet.
[afbeelding]Tja er mag hier niet gezogen worden he. Dep het op met een speklap? Krijg het een rooksmaakje.
in mijn woonkamer begint de verf hier en daar los te laten, maar echt opvallend is het nog niet.
[afbeelding]Tja er mag hier niet gezogen worden he. Dep het op met een speklap? Krijg het een rooksmaakje.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
zondag 7 februari 2016 om 17:23
zondag 7 februari 2016 om 17:23
quote:-KING- schreef op 07 februari 2016 @ 17:19:
[afbeelding]
Een ritje naar Ikea voor wat meubeltjes zou geen overbodige luxe zijn lieverd....
Of de Meubelmaxx of zo.
Gewoon een stukje inrichting, dan valt dat behang ook niet zo op.
[afbeelding]
Een ritje naar Ikea voor wat meubeltjes zou geen overbodige luxe zijn lieverd....
Of de Meubelmaxx of zo.
Gewoon een stukje inrichting, dan valt dat behang ook niet zo op.