Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
Alle reacties Link kopieren
dat bed is echt godsgruwelijk lelijk, maar dat aquarium
very metal
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 februari 2016 @ 17:50:

[...]

Lijkt me niks, een aquarium naast mijn bed. Ik zou geen oog meer dicht doen met dat geblub van die guppies.

Je kunt er ook tarantula's in doen.

Of een kameleon.
quote:-KING- schreef op 07 februari 2016 @ 17:51:

dat bed is echt godsgruwelijk lelijk, maar dat aquarium Je kunt ook in dat aquarium gaan liggen
Tomaten ontschillen is te veel werk, de magnetron werkt niet. Dus ze gaan zo in de soep.

Ik vind aquariums stom.
quote:Eleonora-1 schreef op 07 februari 2016 @ 17:52:

[...]

Je kunt er ook tarantula's in doen.

Of een kameleon.Tarantula's, die vind ik leuk
Ik vind dat aquarium juist rustgevend, bubbelend water is toch juist relaxed? En dan die vissen, waar je naar kunt blijven kijken. Ik heb dat dus met mijn konijnen. Dat zijn mijn vissen in een aquarium want ze wonen in een ren in onze woonkamer waar ik ze altijd kan zien.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:-KING- schreef op 07 februari 2016 @ 17:51:

dat bed is echt godsgruwelijk lelijk, maar dat aquarium

Ze hebben van alles hoor, bij Meubelmaxx.
quote:Moiren_ schreef op 07 februari 2016 @ 17:53:

Tomaten ontschillen is te veel werk, de magnetron werkt niet. Dus ze gaan zo in de soep.

Heel verstandig. Ik zal mijn mond houden tegen Ama.
quote:Sapsorrow schreef op 07 februari 2016 @ 17:53:

Ik vind dat aquarium juist rustgevend, bubbelend water is toch juist relaxed? En dan die vissen, waar je naar kunt blijven kijken. Ik heb dat dus met mijn konijnen. Dat zijn mijn vissen in een aquarium want ze wonen in een ren in onze woonkamer waar ik ze altijd kan zien.

Ik ook.

Bij mijn beste vriend logeer ik altijd naast zijn aquarium.

Heerlijk vind ik dat.
Is dit anders wat KING?

Ooh wat eten jullie lekker! Ik eet hutspot met een worst
Wij eten gevulde paprika's, staat heerlijk in de oven nu.
quote:Peacy schreef op 07 februari 2016 @ 17:57:

Ooh wat eten jullie lekker! Ik eet hutspot met een worstDat is toch ook heerlijk? Ik hartje hutspot.
quote:WD-40 schreef op 07 februari 2016 @ 17:58:

Wij eten gevulde paprika's, staat heerlijk in de oven nu.Mmmmmmmmmm. Eet smakelijk zo meteen.
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 februari 2016 @ 17:54:

[...]

Heel verstandig. Ik zal mijn mond houden tegen Ama.Dank je. Moet zo toch de staafmixer er doorheen halen, dan zie je ze vast niet meer
Meeen de Chinees is in gesprek. Wie doet dat nou op zondag?
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Hutspot, heerlijk met worst. Ook met draadjesvlees
quote:Sapsorrow schreef op 07 februari 2016 @ 18:03:

Meeen de Chinees is in gesprek. Wie doet dat nou op zondag?Wat een druiloor die Chinees van jou. Hoe haalt ie het in zijn hoofd, hij kon toch weten dat jij zou bellen?
quote:yasmijn schreef op 07 februari 2016 @ 18:03:

Hutspot, heerlijk met worst. Ook met draadjesvleesOh jaaaaa, draadjesvlees!
En nu hoor ik alleen maar: 1 babi pangang, 1 nasi. Zucht. Beetje druk. Leg die telefoon dan weg.
quote:Eleonora-1 schreef op 07 februari 2016 @ 17:55:

[...]

Ik ook.

Bij mijn beste vriend logeer ik altijd naast zijn aquarium.

Heerlijk vind ik dat.En dan moet je niet de hele nacht plassen?
Hutspot hoort met klapstuk.
Rode kool uit de diepvries. Kinderen vonden het echt bijzonder niet lekker, dus was heel gezellig aan tafel
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 februari 2016 @ 18:04:

[...]

Wat een druiloor die Chinees van jou. Hoe haalt ie het in zijn hoofd, hij kon toch weten dat jij zou bellen?Nou dat vind ik ook! Tis allejezusdruk. Duurt een uur. Pfff, hoe zou dat nou gaan als wel je Iemand bent he?
Wat een vrolijke stemming hebben jullie allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven