Tips weekendje weg
zondag 7 februari 2016 om 17:28
zondag 7 februari 2016 om 18:28
Haarlem is klein maar leuk.
Teylers museum, Dolhuys museum (psychiatrie, met leuke testjes welke 'ziektes' jij zelf allemaal wel niet hebt), Frans Hals museum...
Jopenkerk grand café en bierbrouwer....
Leuke winkels en cafeetjes...
Fiets huren en in een kwartiertje naar de Zuid-Kennemerland duinen fietsen, waar Schotse hooglanders ook vrij rondlopen...
Of als je puur aan zee wilt, dan vind ik Noordwijk aan Zee wel leuk.
Of Blooming hotel in duinen in Bergen, leuk kunstenaarsdorp ongeveer 6 km van de kust. Fiets huren en naar het strand fietsen...
Teylers museum, Dolhuys museum (psychiatrie, met leuke testjes welke 'ziektes' jij zelf allemaal wel niet hebt), Frans Hals museum...
Jopenkerk grand café en bierbrouwer....
Leuke winkels en cafeetjes...
Fiets huren en in een kwartiertje naar de Zuid-Kennemerland duinen fietsen, waar Schotse hooglanders ook vrij rondlopen...
Of als je puur aan zee wilt, dan vind ik Noordwijk aan Zee wel leuk.
Of Blooming hotel in duinen in Bergen, leuk kunstenaarsdorp ongeveer 6 km van de kust. Fiets huren en naar het strand fietsen...
You can never have too many hats, gloves and shoes
zondag 7 februari 2016 om 18:37
quote:himalaya schreef op 07 februari 2016 @ 18:29:
[...]
Ja. Maar ik weet ook van een weekendje Huppelkutterveen wat leuks te maken.
Heb je ook nog tips voor een hotel daar?
TO: Arnhem. Goeie winkelstad, natuurgebied Posbank en stadspark Sonsbeek zijn prachtig om te wandelen, dichtbij Overijssel, struinen door het Modekwartier (allerlei artistieke winkeltjes voor kleding, interieur, kunst e.d. Met hippe eettentjes ertussen). Evt, naar dierentuin Burgers Zoo of naar het Openlucht museum of museum voor de moderne kunst.
Genoeg te doen!
[...]
Ja. Maar ik weet ook van een weekendje Huppelkutterveen wat leuks te maken.
Heb je ook nog tips voor een hotel daar?
TO: Arnhem. Goeie winkelstad, natuurgebied Posbank en stadspark Sonsbeek zijn prachtig om te wandelen, dichtbij Overijssel, struinen door het Modekwartier (allerlei artistieke winkeltjes voor kleding, interieur, kunst e.d. Met hippe eettentjes ertussen). Evt, naar dierentuin Burgers Zoo of naar het Openlucht museum of museum voor de moderne kunst.
Genoeg te doen!
Ik spreek toch geen Chinees?!
maandag 8 februari 2016 om 15:20
maandag 8 februari 2016 om 15:46
Mijn verwachting zou zijn dat zo'n menu telkens drie (of meer) keuzes heeft per gang. Iets met vlees, iets met vis, iets vegetarisch. Maar als je het zeker wilt weten dan zou ik ze even bellen als ik jou was.
En van het ontbijtbuffet zou ik niets anders dan normaal verwachten, alleen dat ze er een stoere naam aan hebben geplakt. Maar dat kan ook aan mij liggen
En van het ontbijtbuffet zou ik niets anders dan normaal verwachten, alleen dat ze er een stoere naam aan hebben geplakt. Maar dat kan ook aan mij liggen
You can never have too many hats, gloves and shoes