Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 08 februari 2016 @ 00:11:

[...]

he vampirella. we gaan slapen in onze gothic bedden hoor. doe jij het licht uit?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dank je!
quote:Eleonora-1 schreef op 08 februari 2016 @ 00:12:

[...]

O?

Waar zat je?Overal. Morgen heb ik twee angststoornissen.
lekker donker
very metal
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2016 @ 00:13:

[...]

Overal. Morgen heb ik twee angststoornissen.

Bofferd.

Kom ik aan met mijn tennisarm.
goedenacht en tot later mensen.
very metal
Trusten.

Sinds wanneer krijgt men een tennisarm van kantklossen?
Welterusten!

Duistere dromen gewenst!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2016 @ 00:18:

Trusten.

Sinds wanneer krijgt men een tennisarm van kantklossen?Echt geen idee, misschien tóch het haken....
💀🎩
very metal
Ik ga ook slapen.

Teruste!
Arme BGB. Welke heb je gekozen? Als je er klaar mee bent, geef ze dan maar aan mij hoor. Ik heb er toch al een paar.

Ik Marilyn Manson. Da's een hele intelligente man. Dus. In die docu van Michael Moore wel.

O en er liggen hier wel twee stinkende huisdieren op mijn slaapplek. Ik kan er alleen zitten met opgetrokken knieen. Wel schattig, Bruno heeft droompjes en ligt te smekken. Hij droomt vast van die speklap.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Eleonora-1 schreef op 08 februari 2016 @ 00:20:

[...]

Echt geen idee, misschien tóch het haken....

met jouw tempo? Lijkt me stug, hoor.

quote:Eleonora-1 schreef op 08 februari 2016 @ 00:20:

Ik ga ook slapen.

Teruste!trust.
Goedemorgen.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Goedemorgen!

Zieke puber met manflu-neigingen. Maar hij heeft koorts en dus gerechtigd thuis te blijven.
Goedemorgen.
Snjókorn falla, á allt og alla
Goedemorgen. Vannacht maar oordopjes ingedaan, tegen de herrie van de storm.

Vandaag heb ik mezelf een verplichting opgelegd, eigenlijk iets heel leuks, maar toch heb ik dan de neiging om iets anders te doen. Ik ben volgens mij echt heel slecht in commitment.
Hmmmmm, een lekker warm ontbijtje gemaakt. Had nog kokosroom over van de thaise curry. Met wat muesli en een halve banaan en wat noten in de pan gedaan, wat melk erbij en kaneel en opgewarmd. Dan nog wat pompoenpitten erover. Jammie.
Dat klinkt als lekker ontbijtje Wollstonecraft.

Hier ook last van de storm gehad vannacht, heb al besloten dat ik vanmiddag even lekker op de bank ga dutten.

Dat ´iets anders doen dan gepland´ herken ik wel
Geniet maar van je dutje. Ik dutjes.
De kat was erg nieuwsgierig vanmorgen, wilde spelen in de badkamer achter het douchegordijn....... toen draaide ik de kraan open.

Hij is nu weer bijna droog (de kat dan he).
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 februari 2016 @ 07:52:

Geniet maar van je dutje. Ik dutjes.Ik ook; televisie aan en kat in de buurt.
En ik moet niet vergeten even een moorkop (of iets in die geest) te halen, It´s bun-day in IJsland (goede tradities moeten bewaard blijven
Goedemorgen, hier viel en valt de storm nog wel mee. Helaas werd er verderop al vroeg geheid, is voor een heel nieuwbouw project van flink wat woningen dus dat gaat nog wel een paar weken door. Jongens hebben sinds een paar weken nieuwe roosters en moeten nu op maandag wel vroeg naar school. Dat is mooi, kan ik op mijn vrije dag even flink huishouden boven en daar vroeg aan beginnen. Het kan maar klaar zijn.

Ik moet weer eens een VOG gaan aanvragen, want de vorige is net weer te oud. Ook nog flink wat boodschappen nodig en ik wil voor twee dagen koken. Kortom, een druk dagje vandaag, tot ergens vanavond dan maar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven