Het Stamcafé IV
zondag 7 februari 2016 om 00:56
Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.
Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
maandag 8 februari 2016 om 16:23
maandag 8 februari 2016 om 16:24
quote:yasmijn schreef op 08 februari 2016 @ 16:21:
[...]
Daar heb je dus niks aan.dat schreeuwde ik net ook al 20x tegen ze, maar ze zijn volledig uitgeschakeld en horen niks.quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 februari 2016 @ 16:22:
[...]
Flinke dosis espresso, zweep erover een gaan met de banaan. Anders kweek je watjes.zo is het hoor, ze mogen dan allemaal onder de 5 zijn maar ze hebben zich als mannen te gedragen.
[...]
Daar heb je dus niks aan.dat schreeuwde ik net ook al 20x tegen ze, maar ze zijn volledig uitgeschakeld en horen niks.quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 februari 2016 @ 16:22:
[...]
Flinke dosis espresso, zweep erover een gaan met de banaan. Anders kweek je watjes.zo is het hoor, ze mogen dan allemaal onder de 5 zijn maar ze hebben zich als mannen te gedragen.
very metal
maandag 8 februari 2016 om 16:26
quote:-KING- schreef op 08 februari 2016 @ 16:24:
[...]
dat schreeuwde ik net ook al 20x tegen ze, maar ze zijn volledig uitgeschakeld en horen niks.
[...]
zo is het hoor, ze mogen dan allemaal onder de 5 zijn maar ze hebben zich als mannen te gedragen.Precies, je kunt niet vroeg genoeg beginnen met het bijbrengen van de juiste waarden en normen.
[...]
dat schreeuwde ik net ook al 20x tegen ze, maar ze zijn volledig uitgeschakeld en horen niks.
[...]
zo is het hoor, ze mogen dan allemaal onder de 5 zijn maar ze hebben zich als mannen te gedragen.Precies, je kunt niet vroeg genoeg beginnen met het bijbrengen van de juiste waarden en normen.
maandag 8 februari 2016 om 16:38
Hee Solo, ik ga strak naar IKEA met een vriendin.
Het is dat ik nog moet rijden, anders lag ik hier al dronken onder tafel. Zoon schuift me dan gewoon met z'n voeten opzij als ik in de weg lig.
Maar als ik moet rijden drink ik niet!
Ik heb mijn zoon eens laten rijden, maar dat was geen succes. Speelde hij GTA na. Als dat bloed op mijn auto bah..
Het is dat ik nog moet rijden, anders lag ik hier al dronken onder tafel. Zoon schuift me dan gewoon met z'n voeten opzij als ik in de weg lig.
Maar als ik moet rijden drink ik niet!
Ik heb mijn zoon eens laten rijden, maar dat was geen succes. Speelde hij GTA na. Als dat bloed op mijn auto bah..
maandag 8 februari 2016 om 17:55
http://www.nu.nl/algemeen ... sterstorm-langs-kust.html
Langs de kust. Dus.
Ja, hier stormt het.
Langs de kust. Dus.
Ja, hier stormt het.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 8 februari 2016 om 17:58
maandag 8 februari 2016 om 18:10
quote:Eleonora-1 schreef op 08 februari 2016 @ 17:58:
[...]
Nee, de bladeren die de boel verstoppen op de serre liggen nog op het platte dak, iemand moet het dak op maar niet ik, vanwege de heupen he...
Ik ga al dat dure titanium niet in gevaar brengen, je begrijpt.Zou ik ook niet doen. Is Verkering thuis? Hij kan misschien wel het dak op? Of waait het te hard bij jullie nu?
[...]
Nee, de bladeren die de boel verstoppen op de serre liggen nog op het platte dak, iemand moet het dak op maar niet ik, vanwege de heupen he...
Ik ga al dat dure titanium niet in gevaar brengen, je begrijpt.Zou ik ook niet doen. Is Verkering thuis? Hij kan misschien wel het dak op? Of waait het te hard bij jullie nu?
maandag 8 februari 2016 om 18:25