Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 februari 2016 @ 16:22:

Heb je de Ikea leeggekocht Solo?Nee joh, er moest nog wat overblijven voor de volgende keer hè.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:yasmijn schreef op 08 februari 2016 @ 16:21:

[...]

Daar heb je dus niks aan.dat schreeuwde ik net ook al 20x tegen ze, maar ze zijn volledig uitgeschakeld en horen niks.quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 februari 2016 @ 16:22:

[...]

Flinke dosis espresso, zweep erover een gaan met de banaan. Anders kweek je watjes.zo is het hoor, ze mogen dan allemaal onder de 5 zijn maar ze hebben zich als mannen te gedragen.
very metal
quote:-KING- schreef op 08 februari 2016 @ 16:24:

[...]

dat schreeuwde ik net ook al 20x tegen ze, maar ze zijn volledig uitgeschakeld en horen niks.

[...]

zo is het hoor, ze mogen dan allemaal onder de 5 zijn maar ze hebben zich als mannen te gedragen.Precies, je kunt niet vroeg genoeg beginnen met het bijbrengen van de juiste waarden en normen.
quote:Solomio schreef op 08 februari 2016 @ 16:23:

[...]

Nee joh, er moest nog wat overblijven voor de volgende keer hè.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 februari 2016 @ 16:26:

[...]

Precies, je kunt niet vroeg genoeg beginnen met het bijbrengen van de juiste waarden en normen.my thought exactly.
very metal
Hee Solo, ik ga strak naar IKEA met een vriendin.

Het is dat ik nog moet rijden, anders lag ik hier al dronken onder tafel. Zoon schuift me dan gewoon met z'n voeten opzij als ik in de weg lig.

Maar als ik moet rijden drink ik niet!

Ik heb mijn zoon eens laten rijden, maar dat was geen succes. Speelde hij GTA na. Als dat bloed op mijn auto bah..
Ik ken in mijn vriendenkring ook geen mensen die zo verkrampt met de opvoeding om gaan. Gelukkig maar, want volgens het forum zou ik mij diep moeten schamen.
Stormt het al bij iemand? Hier nog niets.
Heel harde wind hier. Belgisch limburg.
Life is short. Eat dessert first.
Het waait hier flink,

That's it.

Echt stormen doet het nog niet.

Wel had ik gezellig lekkage!
Hier ook flinke rukwinden. Geen storm..
Hele harde wind en net begon het te regenen.

Ik zit lekker binnen. Zo eens wat nuttigs gaan doen en gaan koken
Lekkage zuigt, Leo
Is het weer opgelost?
Ik ga eerst even lekker douchen voor het eten.

Het wordt geroerbakte kalkoen met pepertjes, gember, broccoli en ui en paddestoelen. Oestersaus en daar komt ie weer...kikkoman erdoor met pandanrijst.

Na ouderwetsche vanillevla met een mandarijn erin. Jeugdsentiment
quote:yasmijn schreef op 08 februari 2016 @ 17:29:

Lekkage zuigt, Leo

Over het algemeen lekken ze, ik heb een lekkage nooit zien zuigen.

sorry, ben bijdehand vandaag
quote:yasmijn schreef op 08 februari 2016 @ 17:02:

Stormt het al bij iemand? Hier nog niets.Ik waaide net bijna van de brug door zo'n gemeen windstootje van schuin achter. Maar echt storm, neuh.
http://www.nu.nl/algemeen ... sterstorm-langs-kust.html

Langs de kust. Dus.

Ja, hier stormt het.
quote:yasmijn schreef op 08 februari 2016 @ 17:30:

Is het weer opgelost?

Nee, de bladeren die de boel verstoppen op de serre liggen nog op het platte dak, iemand moet het dak op maar niet ik, vanwege de heupen he...

Ik ga al dat dure titanium niet in gevaar brengen, je begrijpt.
Oh, ik zou een uur geleden al gaan koken. Hmm. Dat moet nog steeds gebeuren. Oeps!
quote:Eleonora-1 schreef op 08 februari 2016 @ 17:58:

[...]

Nee, de bladeren die de boel verstoppen op de serre liggen nog op het platte dak, iemand moet het dak op maar niet ik, vanwege de heupen he...

Ik ga al dat dure titanium niet in gevaar brengen, je begrijpt.Zou ik ook niet doen. Is Verkering thuis? Hij kan misschien wel het dak op? Of waait het te hard bij jullie nu?
Hier (Den Haag) stormt het ook. Eerst bijna wegewaaid van de tramhalte, toen tegensturen op het fietspad. En nu koken met gierende wind om het huis en in de schoorsteen.

Gevulde paprika, lekker.
The owls are not what they seem
quote:Eleonora-1 schreef op 08 februari 2016 @ 17:58:

[...]

Ik ga al dat dure titanium niet in gevaar brengen, je begrijpt.Allicht.
Hier in het oosten geen storrum.
quote:yasmijn schreef op 08 februari 2016 @ 18:26:

Hier in het oosten geen storrum.Jullie hebben ook geen code geel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven