Het Stamcafé IV
zondag 7 februari 2016 om 00:56
Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.
Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
maandag 8 februari 2016 om 20:44
quote:Pumps_italiaans schreef op 08 februari 2016 @ 20:41:
Radar lijkt wel een horror film.
Ik heb een mok melk opgewarmd. Dan maar geen ijsje.
Morgen maar een pak chocladevla of ik neem een reep chocolade van % cacao.
Chocoladefontein.... [afbeelding]Wat een mooi fallussymbool. Heerlijk met die chocola.
Radar lijkt wel een horror film.
Ik heb een mok melk opgewarmd. Dan maar geen ijsje.
Morgen maar een pak chocladevla of ik neem een reep chocolade van % cacao.
Chocoladefontein.... [afbeelding]Wat een mooi fallussymbool. Heerlijk met die chocola.
maandag 8 februari 2016 om 20:50
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2016 @ 20:33:
[...]
Ach, het is toch ook geen feest als je geen taart eet of serveert ? Niet zo buiten de lijntjes lopen, hoor. Daar voelen mensen zich ongemakkelijk bij.Ja en dat zegt dan iets over degene die niet drinkt en/of de taart afslaat
[...]
Ach, het is toch ook geen feest als je geen taart eet of serveert ? Niet zo buiten de lijntjes lopen, hoor. Daar voelen mensen zich ongemakkelijk bij.Ja en dat zegt dan iets over degene die niet drinkt en/of de taart afslaat
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
maandag 8 februari 2016 om 21:26
maandag 8 februari 2016 om 21:28
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 februari 2016 @ 20:37:
[...]
Zit die nu buiten? Da's ook zielig.
Nee, maar hij moet er nog wel uit! (en ik dus ook, ook sjielug )
Hij is al een keer enigszins weggewaaid, zag er wel koddig uit. Gelukkig had ik 'm aangelijnd.
Forum loopt vast op iPad.
[...]
Zit die nu buiten? Da's ook zielig.
Nee, maar hij moet er nog wel uit! (en ik dus ook, ook sjielug )
Hij is al een keer enigszins weggewaaid, zag er wel koddig uit. Gelukkig had ik 'm aangelijnd.
Forum loopt vast op iPad.
Later is nu
maandag 8 februari 2016 om 21:30
En daarom was ik er dus niet. Maar.. zo kwam ik wel weer eens aan lezen toe, ook niet verkeerd. Ik wil dit jaar 30 boeken lezen. Daar stoort dit topic aardig in, moet ik zeggen. Is er ook een leeshoek? Zo'n heerlijke diepe stoel, mooi tafeltje ernaast voor de thee/koffie/chocolade/wijn/watdieesmeerzij en een openhaard?
Dan ben ik daar nu
Toedels!
Dan ben ik daar nu
Toedels!
Later is nu
maandag 8 februari 2016 om 21:31
Muisjes zijn gesuikerde anijszaden.
1Zijn er ook muisjes van chocolade? Ik geloof dat ik per ongeluk de bladeren van iets anders heb gegeten.
Absint is een aftreksel van verse kruiden in 97% alcohol.
Zonder alcohol wordt je anders ook high als je een mengsel van verse kruiden eet.
Dat is heel rustgevend. Val je als een blok in slaap. (Gewoon zo'n zakje met 6 verschillende kruiden
Thee van teveel kruiden door elkaar en je weet niet wat je overkomt.
Even een tip voor de Absint drinkers.