Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
quote:Pumps_italiaans schreef op 08 februari 2016 @ 21:31:

[afbeelding]

Zijn er ook muisjes van chocolade? Ik geloof dat ik per ongeluk de bladeren van iets anders heb gegeten.

Absint is een aftreksel van verse kruiden in 97% alcohol.

Zonder alcohol wordt je anders ook high als je een mengsel van verse kruiden eet.

Dat is heel rustgevend. Val je als een blok in slaap. (Gewoon zo'n zakje met 6 verschillende kruiden

Thee van teveel kruiden door elkaar en je weet niet wat je overkomt.

Even een tip voor de Absint drinkers. Waarom kan ik niet het gifgroen als achtergrond kiezen?Muisjes zijn anijszaadjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 08 februari 2016 @ 21:31:

Navond!

Vandaag een lekkere start gemaakt voor mijn opleiding. Ik ben tevreden Topper
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Goed zo Moi. Interessante stof?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 februari 2016 @ 21:30:

Ik ben weer helemaal gerustgesteld, en nog wel door Leo en Dreamer tegelijk. Zo fijn, multigerustgesteld.

Het is wel saai op het forum vandaag.

Dat kunnen wij

Slaap jij even lekker! Of heb jij ook nog kinderen thuiswonen?
Later is nu
Lv heb jij n link van die bovenste foto?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 februari 2016 @ 21:33:

Goed zo Moi. Interessante stof?Neuh, logopedie, wel bekend allemaal. Maar de theorie iig samengevat, nu alleen de opdracht nog doen. Met de 824836 andere opdrachten.
quote:Dreamer schreef op 08 februari 2016 @ 21:34:

[...]

Dat kunnen wij

Slaap jij even lekker! Of heb jij ook nog kinderen thuiswonen?Nee, geen kinderen, niet thuiswonend en niet uitwonend. En ook geen hond. En geen kat.
quote:Moiren_ schreef op 08 februari 2016 @ 21:34:

[...]

Neuh, logopedie, wel bekend allemaal. Maar de theorie iig samengevat, nu alleen de opdracht nog doen. Met de 824836 andere opdrachten.Oh, het schiet al op dus
Proost dan maar!

Of kun je dan niet meer voor jezelf zorgen en moeten wij ons daar druk over maken?

Hier, neem een glaasje water, voor het geval dat. Wel zo veilig. Niet teveel he?

Het waait en regent.. en hond en ik moeten eruit. Ik denk dat de hond mij dit later gaat verwijten.
Later is nu
Ik had vorige week iets bijzonders bij een Indiaas restaurant, Pumps. Het heet mukhwas en er zit oa anijs in. En een soort muisjes, maar dan van venkel.

Het is een soort afterdinnersnoepje, voor een frisse adem en je spijsvertering. Je neemt er één theelepeltje van.

Ik heb helaas nog niet gevonden of/waar het in Nederland te koop is.
quote:Dreamer schreef op 08 februari 2016 @ 21:36:

Proost dan maar!

Of kun je dan niet meer voor jezelf zorgen en moeten wij ons daar druk over maken?

Hier, neem een glaasje water, voor het geval dat. Wel zo veilig. Niet teveel he?

Het waait en regent.. en hond en ik moeten eruit. Ik denk dat de hond mij dit later gaat verwijten.

Nou tegen de tijd dat ik niet meer voor mezelf kan zorgen zijn wij zo'n beetje allemaal in die fase en dan gaan we met z'n allen in Leo's boerderij wonen. Dat wordt dan ons zorghotel en we huren een paar leuke verplegers in. Dolle boel!

O laat maar LV, heb de link al. Eén van de dames lijkt zo vreselijk op mijn ma! En ik weet dat zij voor ze met pa trouwde in n café heeft gewerkt. Want alleenstaande moeder die ook de kost moest verdienen. Ze praat er niet graag over. Werken in n kroeg vond ze n grotere schande dan ongehuwd moeder zijn

Maar ze is het niet, verkeerde provincie.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 februari 2016 @ 21:39:

[...]

Nou tegen de tijd dat ik niet meer voor mezelf kan zorgen zijn wij zo'n beetje allemaal in die fase en dan gaan we met z'n allen in Leo's boerderij wonen. Dat wordt dan ons zorghotel en we huren een paar leuke verplegers in. Dolle boel!

[afbeelding]

Ik kijk er nú al naar uit zeg!

Dat wordt genieten!
Ja, de muisjes herkende ik. Ik heb zaden uit eigen teelt en daar zitten ook bij met een staartje.

Staan in koelkast en alleen warm ruiken ze. Ik heb een mengsel van dille en anijs.

Ik heb een ouwe doos clip bekeken van The Who. Roger Daltry die holt en zwemt.

https://www.youtube.com/watch?v=v4L8L43GieE I'm free

Nu weet ik wat ze met een stierennek bij mannen bedoelen.

De film nooit gezien en het is meer om de muziek. Ik wist niet dat Jack Nickolson kon zingen.
quote:Eleonora-1 schreef op 08 februari 2016 @ 21:50:

[...]

Ik kijk er nú al naar uit zeg!

Dat wordt genieten!Count me in!
En vrijdag komt mijn kind weer thuis, dan eindigt zijn opname.

Op naar de volgende.

Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 08 februari 2016 @ 22:11:

Op naar de volgende.

Op naar de volgende.

Jeetje. Wat snel! Is ie wat opgeknapt?
Als ik mijn leven over zou moeten doen was ik oorlogsfotograaf geworden.

En nu heb ik een prachtige documentaire gevonden op Netflix over een oorlogsfotograaf. Ik weet nu helemaal zeker dat ik dat zou kiezen

Op naar de volgende.

De volgende opname?
quote:Moiren_ schreef op 08 februari 2016 @ 22:14:

Als ik mijn leven over zou moeten doen was ik oorlogsfotograaf geworden.

En nu heb ik een prachtige documentaire gevonden op Netflix over een oorlogsfotograaf. Ik weet nu helemaal zeker dat ik dat zou kiezen Welke docu is dat?
Wat idioot vlot, Solo.
quote:Eleonora-1 schreef op 08 februari 2016 @ 22:15:

[...]

Welke docu is dat?McCullin
quote:yasmijn schreef op 08 februari 2016 @ 22:14:

[...]

Jeetje. Wat snel! Is ie wat opgeknapt?

Nee, hij is niet opgeknapt, maar dat was ook niet het doel van deze opname. Doel was: bijwerkingen van nieuwe medicatie monitoren en mij even ontlasten.

Dat is allebei gebeurd, dus klaar.

Hopelijk over niet al te lange tijd een opname voor langere tijd, of beschermd wonen.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 08 februari 2016 @ 22:19:

[...]

Nee, hij is niet opgeknapt, maar dat was ook niet het doel van deze opname. Doel was: bijwerkingen van nieuwe medicatie monitoren en mij even ontlasten.

Dat is allebei gebeurd, dus klaar.

Hopelijk over niet al te lange tijd een opname voor langere tijd, of beschermd wonen.Och jee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven