Het Stamcafé IV
zondag 7 februari 2016 om 00:56
Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.
Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
dinsdag 9 februari 2016 om 07:51
quote:LaFleurNoire schreef op 09 februari 2016 @ 07:46:
Goeiemorgen
Ach, wat heeft de poezel Puss?
En Leo beterschap. Kom alsjeblieft niet mijn kant op om te besmetten. Ik heb al een zieke puber thuis
Ja, die van mij heeft zich ook ziek gemeld, mijn beginnende puber.
Ik ga nergens heen dus, blijf bij het kind.
Goeiemorgen
Ach, wat heeft de poezel Puss?
En Leo beterschap. Kom alsjeblieft niet mijn kant op om te besmetten. Ik heb al een zieke puber thuis
Ja, die van mij heeft zich ook ziek gemeld, mijn beginnende puber.
Ik ga nergens heen dus, blijf bij het kind.
dinsdag 9 februari 2016 om 07:52
dinsdag 9 februari 2016 om 07:55
quote:LaFleurNoire schreef op 09 februari 2016 @ 07:53:
Oh, dat is niet best met poezels, die kunnen niet tegen niet-eten, dan laat de lever het snel afweten. Hoog tijd voor de dierenarts idd.
7 dagen is de grens voor leververvetting dacht ik. Scheelt hij een jonge god van 8 maanden is en geen oudje met overgewicht.
Maar er moet wel NU iets gebeuren.
Desnoods nemen ze hem op.
Oh, dat is niet best met poezels, die kunnen niet tegen niet-eten, dan laat de lever het snel afweten. Hoog tijd voor de dierenarts idd.
7 dagen is de grens voor leververvetting dacht ik. Scheelt hij een jonge god van 8 maanden is en geen oudje met overgewicht.
Desnoods nemen ze hem op.
dinsdag 9 februari 2016 om 08:01
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 09 februari 2016 @ 07:55:
[...]
Desnoods nemen ze hem op.Ligt idd aan een aantal factoren, een jonge slanke god kan meer hebben dan een ouwe godin met overgewicht. Mijn 4-jarige pietepeuterige neuroot moest na haar ingreep een paar weken geleden binnen 2 dagen weer wat gaan eten, anders moest ik aan de bel trekken.
[...]
Desnoods nemen ze hem op.Ligt idd aan een aantal factoren, een jonge slanke god kan meer hebben dan een ouwe godin met overgewicht. Mijn 4-jarige pietepeuterige neuroot moest na haar ingreep een paar weken geleden binnen 2 dagen weer wat gaan eten, anders moest ik aan de bel trekken.