Verloren

09-02-2016 00:28 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me officieel verloren. Ik ben 27 jaar, woon in een studentenflat, heb geen partner, geen werk en heb vrij hoge schulden. Ook heb ik geen vrienden meer over, alleen mijn huisgenoten, maar ja die zijn natuurlijk ook druk met hun eigen leven. De laatste tijd drink ik steeds meer wijn, al dan niet alleen. En ik wil ook nog eens graag afvallen, en dat lukt niet.

Het enige wat ik heb ondernomen is naar de huisarts gaan, hij verwees me naar een psycholoog. Maar dat kost natuurlijk geld, en dat heb ik niet.

Wat raden jullie mij aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:tvp schreef op 09 februari 2016 @ 12:27:

Waarom kun (of wil) je niet alleen zijn? Ben je bang voor je eigen gedachten of zoiets?

Ik neem trouwens een deel terug wat ik in mijn eerdere reactie zei, want je onderneemt zo te lezen wel wat. Ik heb gewoon graag altijd mensen om me heen, hoe dat komt weet ik niet.
quote:susann123 schreef op 09 februari 2016 @ 01:34:

Heb even gekeken, maar op mijn universiteit zijn studentenpsychologen alleen voor studiegerelateerde problemen zoals faalangst etc. Ik voel me daar niet echt bij passen.

En zelf heb ik inderdaad veel behoefte aan een partner, ik ben al 8 maanden alleen. Maar ik voel me niet prettig, en niet aantrekkelijk, dus dan kun je beter niet aan een relatie beginnen, denk ik.

Dat is gek, op 5 december had je nog wat met een man die getrouwd was met een prostituee...

Ik denk dat de je de alcohol maar even moet laten staan , niet goed voor je geheugen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven