Damn, ik word helemaal moedeloos van dit rotweer

vrijdag 6 juli 2007 om 11:31
Ik heb sinds een week vakantie en tot nu toe elke dag ergen gehad. Ik vind het natuurlijk ook klote en had liever droog weer gehad met een beetje zon. Ondanks dit prutweer laat ik mijn vakantie niet verpesten. Je kunt genoeg doen met regenweer en een paraplu doet wonderen. Ben nog elke dag een dagje weg geweest, steden bezocht, musea's, uit eten, treinen, dierentuin. Het weekend wordt trouwens beter dus geniet er even van. volgende week is het weer voorbij. Laat vooral je humeur en vakantiedagen niet verzieken. Je kunt het zelf zo leuk maken als je wilt. Dan maar met regen. De zon komt vanzelf weer en de echte zomer ook.
Missien kun je ook de positieve kant ervan inzien. Het is niet broeierig, benauwd, plakkerig, zweterig en je verbrand niet. Zo leuk is de zomer ook niet altijd.
Ondanks alles.....snap ik je wel want toen ik de vooruitzichten zag voor mijn vakantie en de eerste dagen al die regen viel kon ik ook wel janken.
Missien kun je ook de positieve kant ervan inzien. Het is niet broeierig, benauwd, plakkerig, zweterig en je verbrand niet. Zo leuk is de zomer ook niet altijd.
Ondanks alles.....snap ik je wel want toen ik de vooruitzichten zag voor mijn vakantie en de eerste dagen al die regen viel kon ik ook wel janken.
zaterdag 7 juli 2007 om 13:23
quote:
Wat een Nederlands gezeik.
Ik sluit me helemaal aan bij mij Glimlach eens, ( ook bij je nick) als je de (sub) tropen bent gewend, ben je blij met de wind en de regen hier.. Hoe weet jij dat?
Vandaag is het prima weer wat mij betreft: geen regen en een aangename temperatuur. Ik heb net heerlijk gefietst!
Wat een Nederlands gezeik.

Ik sluit me helemaal aan bij mij Glimlach eens, ( ook bij je nick) als je de (sub) tropen bent gewend, ben je blij met de wind en de regen hier.. Hoe weet jij dat?

Vandaag is het prima weer wat mij betreft: geen regen en een aangename temperatuur. Ik heb net heerlijk gefietst!
zaterdag 7 juli 2007 om 17:13
Heb vanmorgen ook heerlijk post rondgebracht.
Ben gisteren kleddernat en met gillende migraine van de nattigheid en kou naar huis gevlucht met de tassen nog halfvol.
Dus voor diegenen die hun Computable, Intermediar, Computeridee of geadresseerde reclame van de Pabo vandaag pas hebben gekregen inplaats van gisteren; SORRY!
Ben gisteren kleddernat en met gillende migraine van de nattigheid en kou naar huis gevlucht met de tassen nog halfvol.
Dus voor diegenen die hun Computable, Intermediar, Computeridee of geadresseerde reclame van de Pabo vandaag pas hebben gekregen inplaats van gisteren; SORRY!

zaterdag 7 juli 2007 om 20:35
zaterdag 7 juli 2007 om 23:40
zaterdag 7 juli 2007 om 23:42
quote:
quote: Floorrijn reageerde
whahahaha!! Ik kreeg vandaag een gids van de PABO!! Jouw schuld dus???
Is dat niet dat gidsje met al die "zomerse kleertjes"? Sjit, daar hebben we nou niks aan met dit kutweer.
Is dat niet meer iets voor de avond/nacht?
Ik heb het gidsje niet,dat mag duidelijk zijn:P
Is dat niet dat gidsje met al die "zomerse kleertjes"? Sjit, daar hebben we nou niks aan met dit kutweer.
Is dat niet meer iets voor de avond/nacht?

zondag 8 juli 2007 om 20:49
quote:
8917? Of zijn er meer bezorgers gestopt vanwege het weer? Dan was je idd niet de enige... want dat is niet mijn postcode! Het was ook wel erruggg k-weer hoor, dus het is de bezorgdame/meneer vergeven
8917? Of zijn er meer bezorgers gestopt vanwege het weer? Dan was je idd niet de enige... want dat is niet mijn postcode! Het was ook wel erruggg k-weer hoor, dus het is de bezorgdame/meneer vergeven
zondag 8 juli 2007 om 21:56
Dat dacht ik ook wel.
Bij mij kwam de post ook pas zaterdag
Tenminste de Sandd post (die van de pabo en andere geadresseerde reclame) de tnt-er liep vrijdag wel lekker te soppen in zijn regenpak. Ik loop namelijk in een andere wijk dan waarin ik woon. Kan soms lastig zijn vooral als het erg veel is, maar is ook wel prettig. Kan niet aangesproken worden door mijn buren dat de post verkeerd bezorgt is:P
Bij mij kwam de post ook pas zaterdag

zondag 8 juli 2007 om 22:48