Damn, ik word helemaal moedeloos van dit rotweer

06-07-2007 11:03 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag de eerste dag van mijn vakantie, maar als ik naar buiten kijk dan zakt de moed me in de schoenen. En het gaat op lange termijn ook niet beter worden :(
Ik hen nog geen vakantie maar ik vind dit weer dus heerlijk;)
Ik heb sowieso geen vakantie deze zomer en ben dus veroordeeld tot het Hollandse weer.... en als dit zo blijft, baal ik héél erg!

Ik word er zo lamlendig van. :(
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Zolang het niet regent heb ik er niet veel probelemen mee want echt koud is het niet. Mijn kleurtje trek ik wel uit de zonnebank ik moet nml volgende week wél in bikini ;)
Ik heb sinds een week vakantie en tot nu toe elke dag ergen gehad. Ik vind het natuurlijk ook klote en had liever droog weer gehad met een beetje zon. Ondanks dit prutweer laat ik mijn vakantie niet verpesten. Je kunt genoeg doen met regenweer en een paraplu doet wonderen. Ben nog elke dag een dagje weg geweest, steden bezocht, musea's, uit eten, treinen, dierentuin. Het weekend wordt trouwens beter dus geniet er even van. volgende week is het weer voorbij. Laat vooral je humeur en vakantiedagen niet verzieken. Je kunt het zelf zo leuk maken als je wilt. Dan maar met regen. De zon komt vanzelf weer en de echte zomer ook.

Missien kun je ook de positieve kant ervan inzien. Het is niet broeierig, benauwd, plakkerig, zweterig en je verbrand niet. Zo leuk is de zomer ook niet altijd.

Ondanks alles.....snap ik je wel want toen ik de vooruitzichten zag voor mijn vakantie en de eerste dagen al die regen viel kon ik ook wel janken.
Verhuis naar Spanje,net als ik, gegarandeerd warme zomers ( en dan verlang je wel weer naar ons natte landje):)
Wat een Nederlands gezeik.:(

Ik sluit me helemaal aan bij mij Glimlach eens, ( ook bij je nick) als je de (sub) tropen bent gewend, ben je blij met de wind en de regen hier..
MORGEN GEEN REGEN!!!!!!!!!!!!!!!
quote:

Wat een Nederlands gezeik.:(

Ik sluit me helemaal aan bij mij Glimlach eens, ( ook bij je nick) als je de (sub) tropen bent gewend, ben je blij met de wind en de regen hier.. Hoe weet jij dat? ;)

Vandaag is het prima weer wat mij betreft: geen regen en een aangename temperatuur. Ik heb net heerlijk gefietst!
Heb vanmorgen ook heerlijk post rondgebracht.

Ben gisteren kleddernat en met gillende migraine van de nattigheid en kou naar huis gevlucht met de tassen nog halfvol.

Dus voor diegenen die hun Computable, Intermediar, Computeridee of geadresseerde reclame van de Pabo vandaag pas hebben gekregen inplaats van gisteren; SORRY! :$
whahahaha!! Ik kreeg vandaag een gids van de PABO!! Jouw schuld dus???
Ik vlucht naar een plek waar het wél warm is: zuid-frankrijk. Ik vertrek donderdag! :D
Mijn vakantie zit er weer op voor dit jaar. Resultaat: 1 week regen in de ardennen en dus eerder naar huis.

O ja je hebt ook bezorgers die wél doorgaan in weer en wind :P:P: mijn intermediair lag gewoon gisteren in de bus. (Terwijl die doorgaans pas op maandag op de mat ligt.:o)
quote:whahahaha!! Ik kreeg vandaag een gids van de PABO!! Jouw schuld dus???8917? Of zijn er meer bezorgers gestopt vanwege het weer?
quote:whahahaha!! Ik kreeg vandaag een gids van de PABO!! Jouw schuld dus???Is dat niet dat gidsje met al die "zomerse kleertjes"? Sjit, daar hebben we nou niks aan met dit kutweer.
Morgen een mooie dag daarna de rest van de week weer regen, gelukkig vertrek ik maandag naar de zon.

Vanmiddag was het toch best lekker?(ZH) Ik heb heerlijk met mn kont in een bubbelbad gezeten met de zon in mn gezicht.Ik word compleet blij als het zulk rotweer is geweest en dan opeens,uit het niets...komt het zonnetje tevoorschijn.Geweldig..die warmte op je gezicht:)

quote:

quote: Floorrijn reageerde

Is dat niet dat gidsje met al die "zomerse kleertjes"? Sjit, daar hebben we nou niks aan met dit kutweer.

Is dat niet meer iets voor de avond/nacht? ;) Ik heb het gidsje niet,dat mag duidelijk zijn:P

Prachtig weer vandaag, dat wordt de hele dag in de tuin hangen!
Ja...lekker op het fietsje!!! Geniet er nog maar even van....want ik zie de bui al weer hangen. ;)
quote:

quote: Floorrijn reageerde

8917? Of zijn er meer bezorgers gestopt vanwege het weer? Dan was je idd niet de enige... want dat is niet mijn postcode! Het was ook wel erruggg k-weer hoor, dus het is de bezorgdame/meneer vergeven
Dat dacht ik ook wel.

Bij mij kwam de post ook pas zaterdag ;) Tenminste de Sandd post (die van de pabo en andere geadresseerde reclame) de tnt-er liep vrijdag wel lekker te soppen in zijn regenpak. Ik loop namelijk in een andere wijk dan waarin ik woon. Kan soms lastig zijn vooral als het erg veel is, maar is ook wel prettig. Kan niet aangesproken worden door mijn buren dat de post verkeerd bezorgt is:P
quote:Vandaag de eerste dag van mijn vakantie, maar als ik naar buiten kijk dan zakt de moed me in de schoenen. En het gaat op lange termijn ook niet beter worden :(Heb je nog lang vakantie het wordt vanaf zaterdag beter, warm met temperaturen van 29 graden,weer het andere uiterste
Waar woon jij dan?

Hier in oost nederland blijft het tot donderdag in ieder geval 18 graden:)
oooh vanaf as zaterdag pas:$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven