romantische camping?

10-02-2016 20:02 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoe! Na een zeer succesvolle try out vorig jaar hebben we dit jaar onze eigen caravan gekocht...

Maar nu!

- We zoeken een camping op maximaal 1500 kilometer van Utrecht maar waar het warm is in juni, liefst Italië

- Er moet een zwembad bij zitten

- Er moet een strand bij zitten

- Ruime plekken, liefst met een beetje privacy

- avondzon (dus niet teveel schaduw)

- egale plaatsen (waterpas)

Wie wil meedenken of heeft dé tip met een plaatsnummer of iets concreets?

Alvast bedankt!
Weet wel een mooie camping in oostenrijk, vlakbij italiaanse grens, geen strand, wel natuurzwembadje op de camping. Allerlei plekken met verschillende zon/schaduw mogelijkheden.

Wij hebben het er zo naar ons zin gehad afgelopen zomer dat we (geheel tegen onze principes lol) nog een keer gaan komende zomer.
Ik wil hem graag even bekijken. Weet je een naam? :-)
Waterpas rechte plaatsen heb je bijna nooit! Dus waterpas mee en een paar balkjes om je caravan alsnog waterpas te zetten ;)
quote:grasspriet schreef op 10 februari 2016 @ 20:17:

Waterpas rechte plaatsen heb je bijna nooit! Dus waterpas mee en een paar balkjes om je caravan alsnog waterpas te zetten ;)Helemaal mee eens, Grasspriet! Afgelopen jaar hadden we op een camping alleen twee blokken onder de achterkant en ook nog een dekbed onder een kant van het matras, dat was minder leuk..
Waterpas vind je misschien op een parkeerplaats langs de autoweg.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 10 februari 2016 @ 20:31:

Waterpas vind je misschien op een parkeerplaats langs de autoweg.Dank voor het meedenken, Marianne.
quote:margot73 schreef op 10 februari 2016 @ 20:16:

Ik wil hem graag even bekijken. Weet je een naam? :-)

alpenferiencamping reisach

is in reisach in gailtal in karinthie
quote:margot73 schreef op 10 februari 2016 @ 20:38:

[...]

Dank voor het meedenken, Marianne.Tot je dienst.
verba volant, scripta manent.
Wij hebben 't afgelopen jaar, met onze 20 jaar oude caravan, op twee fijne campings in Italië gestaan. Helaas niet aan de kust dus geen strand. Prima plekken, caravan stond zo waterpas.

Tweede camping ligt wel aan een riviertje.

http://www.zoover.nl/ital ... podere-sei-poorte/camping

http://www.zoover.nl/ital ... recchia-da-quinto/camping
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Camping lago di levico. Noord Italië. Hebben wij een aantal jaar geleden gestaan in juni. Tussen alle Nederlandse bejaarden die in juni er ook op uit gaan. Vraag om een plek bij het meer en kan kan zo uit je bedje het meer induiken. Heel mooi daar. Staat nog op ons lijstje om naar terug te gaan. Toen wij er stonden waren er maar 10 plekken bezet terwijl het een grote camping is.

http://m.campinglevico.co ... aan-het-meer-noord-italie
Ow, wat een leuke tips Shenandoah, Gatti en Rups! Ik heb er net heel snel naar gekeken, en ze zijn alle drie erg leuk. Fijn ook, dat gras om op te staan. Vanavond ga ik ze uitgebreid googelen, maar het lijken me heel goede opties. Dank. Blij mee!
Hou je er rekening mee dat als je op gras staat je zowiezo plankjes onde je pootjes moet ;)
Uit eigen ervaring: Camping Lido in Pacengo, Gardameer
quote:grasspriet schreef op 11 februari 2016 @ 11:17:

Hou je er rekening mee dat als je op gras staat je zowiezo plankjes onde je pootjes moet ;)

Haha, jazeker! Vorig jaar veel proefgekampeerd in Nederland en daar door schade en schande wijs geworden...

P.s. Dank je wel, Meauve, ik neem deze vanavond ook mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven