Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
Correctie op Vincent van Gogh. Die is vervangen door Jeroen Bosch. maar het loopt storm. Rijen dik.

(Geleend van Omroep Brabant. Die heeft de foto van Twitter)
quote:feow schreef op 13 februari 2016 @ 12:41:

En Leo, ik heb je even geloept. Jij ook

Dank je sweety.

quote:yasmijn schreef op 13 februari 2016 @ 12:47:

[...]

Dank maar we gaan dinsdag pas Ja dat begreep ik, maar je hebt nu toch al vakantie? Ik wens je hier in Nederland ook een fijne vakantie hoor
quote:Kittens schreef op 13 februari 2016 @ 12:52:

[...]

Ja dat begreep ik, maar je hebt nu toch al vakantie? Ik wens je hier in Nederland ook een fijne vakantie hoor

Zit in de verf bij de kapper
Fijn weekeinde verder.

Een topic met ideeën voor die kaart van het kruidvat kan wel, denk ik.

Ik heb er ook al een gekocht. Tot 1 mei komt er wel een leuk uitje ergens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 13 februari 2016 @ 12:40:

Liefste stamknoeperds, kan íemand mij uitleggen wat er nou aan de hand is qua die 'Vermeer rel'?

Iets met voetballen, een opgehangen pop en bordjes met lelijke teksten, maar wat heeft de goede man dan gedaan?

Hij wordt NSB-er genoemd, wie of wat heeft hij verraden dan?

Ik heb het even gemist. Vermeer was ooit keeper bij Ajax, maar heeft de overstap gemaakt naar aartsvijand Feijenoord en blijkbaar is de haat voor Feijenoord bij sommigen zo groot dat dat als hoogverraad wordt beschouwd. Andersom trouwens ook hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zo, mijn ochtendje draaien zit er weer op. Frisjes was het vanochtend.

Dank voor de reisideetjes: ben geen muziek fan dus David Bowie valt af (bovendien was mijn laatste reisje op zo´n kaart naar Groningen). Arnhem is net te dichtbij, dan haal ik de kosten van het kaartje er niet uit , Burger's Zoo is wel heel mooi.
Snjókorn falla, á allt og alla

Liefste stamknoeperds, kan íemand mij uitleggen wat er nou aan de hand is qua die 'Vermeer rel'?

Iets met voetballen, een opgehangen pop en bordjes met lelijke teksten, maar wat heeft de goede man dan gedaan?

Ik heb het even gemist.Je hebt niks gemist hoor. Kinderachtig gedoe allemaal.

Ik heb het even gemist.Wat het ook is, het schijnt allemaal normaal te zijn en er bij te horen. Dat verpest de hele sfeer met het voetbalgebeuren ( leuk woord voor scrabble) ik heb niets met voetballen, maar het is geen normaal fan gedrag.
quote:WD-40 schreef op 13 februari 2016 @ 13:24:

[...]

Wat het ook is, het schijnt allemaal normaal te zijn en er bij te horen. Dat verpest de hele sfeer met het voetbalgebeuren ( leuk woord voor scrabble) ik heb niets met voetballen, maar het is geen normaal fan gedrag.Welnee. Gekken zitten er altijd tussen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Eentje is op zijn werk op non actief gezet.
quote:Moiren_ schreef op 13 februari 2016 @ 13:30:

Eentje is op zijn werk op non actief gezet.en terecht, zulk dom personeel wil je toch niet hebben
quote:rosanna08 schreef op 13 februari 2016 @ 13:04:

[...]

Vermeer was ooit keeper bij Ajax, maar heeft de overstap gemaakt naar aartsvijand Feijenoord en blijkbaar is de haat voor Feijenoord bij sommigen zo groot dat dat als hoogverraad wordt beschouwd. Andersom trouwens ook hoor

Serieus?

Dat is álles?

Mijn God.
quote:rosanna08 schreef op 13 februari 2016 @ 13:34:

[...]

en terecht, zulk dom personeel wil je toch niet hebben Zeker. Mooi signaal.
http://www.tubantia.nl/re ... tie-in-enschede-1.5724017

En hier liep ik dus tussendoor op weg naar de kapper.
quote:Eleonora-1 schreef op 13 februari 2016 @ 13:35:

[...]

Serieus?

Dat is álles?

Mijn God. yep, dat is alles. Sommige mensen nemen sport heul serieus
Ach, als je voetbal knallers kan kopen dan is voor een paar domme mensen het verschil tussen handel en wandel in de voetbalwereld ook niet meer voor 100% te plaatsen.

Ik zou mezelf wel voor een jaar willen verkopen. Maar .... ik kan niet voetballen.

Ik spaar poppen. Die blijven mooi hier. Die lijken niet op mij.
Ik kan me geen sport voor de geest halen waar zo stelselmatig geweld, discriminatie en beledigingen voor komt als bij voetbal. Geen sport die de samenleving zo idioot veel geld aan politie inzet kost.

Natuurlijk zijn er incidenten bij andere sporten (die messteek in de rug van Seles, Nancy Kerrigan die op haar knie werd geslagen en zo niet mee kon doen aan de kampioenschappen en zo zijn er vast meer) maar zo groots en vooral zo in en in rot als bij voetbal? Geen Koen Verweij-fan die een bordje 'Sven Kramer NSB-er' omhoog houdt, geen Irene Wust fan die een pop van Sablikova aan de tribune ophangt. En geen hockeywedstrijd waar het halve politiekorps voor moet aantreden, geen rugby supporter die het Leidse Plein verbouwt omdat ze kampioen zijn geworden.

En we laten het lekker doorgaan, af en toe halfslachtige maatregel en dat was het weer.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
( o god jongens, mijn pa is gereïncarneerd hahahahahaha)
quote:Pumps_italiaans schreef op 13 februari 2016 @ 14:18:

Ach, als je voetbal knallers kan kopen dan is voor een paar domme mensen het verschil tussen handel en wandel in de voetbalwereld ook niet meer voor 100% te plaatsen.

Ik zou mezelf wel voor een jaar willen verkopen. Maar .... ik kan niet voetballen.

Ik spaar poppen. Die blijven mooi hier. Die lijken niet op mij. Ik vind jou een mooi mens hoor pop!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:hatsetats schreef op 13 februari 2016 @ 14:24:

( o god jongens, mijn pa is gereïncarneerd hahahahahaha) dat doet ie snel!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 13 februari 2016 @ 14:26:

[...]

dat doet ie snel!Whahahahaha, ja hij nam zo mijn toetsenbord over LOL.
Ach, je hebt de bijbelbelt en bra(belT)bant.

O, nieuw woord. Oeeeeh, daar kan je alle kanten mee op. Ik sta in gevraagd.

Dat nieuwe woord vond ik wel aardig voor de new kits.

Ik begrijp hiervoor van niks iets.

Prettig weekeinde. Ik ga weer nodige dingen doen. Auto is nu wel ontdooid.

Fiets is platte band.
quote:Moiren_ schreef op 13 februari 2016 @ 13:44:

[...]

Zeker. Mooi signaal.Eens, al vraag ik me wel af op welke gronden een werkgever dat doet. Ik denk dat dat niet zomaar kan, beetje afhankelijk van welk beroep je uitoefent.
Zo, ik zit. Lust wel een wijntje, maar doe maar koffie.

Moest de stad in met De Zoon en vlak voor we weer bij de auto waren, kreeg hij aanvallen. Op zich een perfecte timing, maar relaxed autorijden is anders en noodmedicatie toedienen ging ff niet.

Maar we zijn weer thuis, spuitje werkt, hij kan straks weer praten en de rest van de verplichtingen las ik af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven