Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
Zo hé, die mag wel een beschuitje komen eten bij mij!
Alle reacties Link kopieren
Ik app net een vriendin dat het zo'n lekker ding is, zie ik dat ik vorig jaar precies hetzelfde appje heb verstuurd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:rosanna08 schreef op 13 februari 2016 @ 16:30:

schaatser dames, een schaatser Oooo....... ik ken alleen Ard Schenk en Kees Verkerk.
quote:rosanna08 schreef op 13 februari 2016 @ 15:59:

[...]

ik denk dat het voor deel te maken heeft met de arrogantie van Amsterdammers en het minderwaardigheidscomplex van Rotterdammers Tssssssss echt niet. Rotterdam is gewoon stom
quote:Nouschi schreef op 13 februari 2016 @ 16:34:

Ik app net een vriendin dat het zo'n lekker ding is, zie ik dat ik vorig jaar precies hetzelfde appje heb verstuurd
quote:yasmijn schreef op 13 februari 2016 @ 16:34:

[...]

Oooo....... ik ken alleen Ard Schenk en Kees Verkerk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Vind er niks aan. Ik knap af op schaatspakken.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 13 februari 2016 @ 16:33:

Zo hé, die mag wel een beschuitje komen eten bij mij!Egnie! Die knul is jonger dan mijn zoon
quote:Nouschi schreef op 13 februari 2016 @ 16:26:

Wat een lekker ding zeg, Kjeld Nuis!Ik hoef geen man waarvan ik de naam niet eens normaal kan uitspreken.
quote:Star schreef op 13 februari 2016 @ 16:35:

[...]

OK, zo'n hemdje en dan z'n maillot niet op de foto, staat al beter.

[...]

Ik hoef geen man waarvan ik de naam niet eens normaal kan uitspreken.Het is nog een joch.
quote:yasmijn schreef op 13 februari 2016 @ 16:34:

[...]

Oooo....... ik ken alleen Ard Schenk en Kees Verkerk.Nah, Jan Bols ook wel toch?
quote:yette schreef op 13 februari 2016 @ 16:35:

Vind er niks aan. Ik knap af op schaatspakken.Maar die hoeft hij toch niet aan te houden! Juist niet zou ik zeggen.
quote:Nouschi schreef op 13 februari 2016 @ 16:36:

[...]

Nah, Jan Bols ook wel toch? O ja, die ook.

[...]

Ik hoef geen man waarvan ik de naam niet eens normaal kan uitspreken.Wat is er nou moeilijk aan Kjeld?
quote:yasmijn schreef op 13 februari 2016 @ 15:29:

[...]

Het was echt vreselijk. Er liep een persoon met een hakenkruis tussen, die is opgepakt door de politie.

Eng volk.Brrrrrrr
quote:yasmijn schreef op 13 februari 2016 @ 16:36:

[...]

Het is nog een joch.Ja duhuh
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 13 februari 2016 @ 16:36:

[...]

Maar die hoeft hij toch niet aan te houden! Juist niet zou ik zeggen.Da's nu te laat. Ik ben reeds afgeknapt.
quote:Nouschi schreef op 13 februari 2016 @ 16:37:

[...]

Wat is er nou moeilijk aan Kjeld?Het is Scandinavisch en lelijk dus ik krijg het niet uit mijn strot.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 13 februari 2016 @ 16:32:

Rosanna, ik vind MKR echt leuk, heb al 1 recept van een uitzending gemaakt en een paar andere opgeslagen.ja leuk he! Welk recept heb je gemaakt? Heb je een linkje?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:yette schreef op 13 februari 2016 @ 16:39:

[...]

Da's nu te laat. Ik ben reeds afgeknapt.Hier staat rugby aan. Veel interessanter dan mannen in maillots
quote:Star schreef op 13 februari 2016 @ 16:40:

[...]

Hier staat rugby aan. Veel interessanter dan mannen in maillots
quote:Star schreef op 13 februari 2016 @ 16:39:

[...]

Het is Scandinavisch en lelijk dus ik krijg het niet uit mijn strot.Ik vind het een prachtige naam. Maar ik hou ook van Friese namen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven