Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
quote:yette schreef op 13 februari 2016 @ 17:59:

Oh fuck, alweer aanvallen tellen. Het zit niet mee vandaag.He bah
Leo
Alle reacties Link kopieren
quote:Kittens schreef op 13 februari 2016 @ 18:06:

[...]

Heeft je zoon epilepsie?

Ja, nogal.

De tweede dosis noodmedicatie zit erin. Als hij nog meer aanvallen krijgt, kan ik thuis niks meer doen. Dan wordt het weer eens een nachtje ziekenhuis. Ik ga maar even snel wat te eten maken, hebben we in elk geval wat binnen.

Oh fuck, alweer aanvallen tellen. Het zit niet mee vandaag.Shit!
quote:yette schreef op 13 februari 2016 @ 18:13:

[...]

Ja, nogal.

De tweede dosis noodmedicatie zit erin. Als hij nog meer aanvallen krijgt, kan ik thuis niks meer doen. Dan wordt het weer eens een nachtje ziekenhuis. Ik ga maar even snel wat te eten maken, hebben we in elk geval wat binnen.Is er dan iets wat het achteraf getriggerd blijkt te hebben? Of is er geen peil op te trekken?

Oh fuck, alweer aanvallen tellen. Het zit niet mee vandaag.Kut zeg. Hoe staat het eigenlijk met dat onderzoek en de mogelijke behandeling?
quote:Solomio schreef op 13 februari 2016 @ 18:08:

Zelfs Nous in het café? Wat een fijne ontwikkeling.Ik wist wel dat ze zou komen hoor.
Soms is er een trigger, vandaag niet. Hoewel, de laatste keer dat hij de stad in was, kreeg hij ook een cluster. Da's iets om in de gaten te houden.
quote:yette schreef op 13 februari 2016 @ 18:13:

[...]

Ja, nogal.

De tweede dosis noodmedicatie zit erin. Als hij nog meer aanvallen krijgt, kan ik thuis niks meer doen. Dan wordt het weer eens een nachtje ziekenhuis. Ik ga maar even snel wat te eten maken, hebben we in elk geval wat binnen.Heerlijk nuchter weer! Moet altijd best een beetje lachen om je (herkenbare) nuchterheid hierin.
quote:fietsie schreef op 13 februari 2016 @ 18:17:

[...]

Heerlijk nuchter weer! Moet altijd best een beetje lachen om je (herkenbare) nuchterheid hierin.Wat moet dat mens anders he. Ik vind het alleen niet om te lachen.
quote:Solomio schreef op 13 februari 2016 @ 18:08:

Zelfs Nous in het café? Wat een fijne ontwikkeling.

Ik vind het ook fijn.

Maar ik doe er heel luchtig over.
quote:Eleonora-1 schreef op 13 februari 2016 @ 18:18:

[...]

Ik vind het ook fijn.

Maar ik doe er heel luchtig over.Ik doe er niet luchtig over, anders denkt Nous dat het ons niet uitmaakt.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
vet klote, epilepsie
very metal
Het lijkt weer over!!! Hij praat alleen nog wat suf.

En tsja Fiets, ik word er inderdaad wel wat sarcastisch van. Je mot wat.
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 februari 2016 @ 18:15:

[...]

Kut zeg. Hoe staat het eigenlijk met dat onderzoek en de mogelijke behandeling?Nog steeds niks van gehoord. Ik ga maandag weer eens bellen om te vragen of ze in elk geval al weten wanneer we wel wat horen...
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 februari 2016 @ 18:18:

[...]

Wat moet dat mens anders he. Ik vind het alleen niet om te lachen.Dat iemand gewoon nog de tegenwoordigheid van geest heeft om nog even iets te eten te maken voor het geval dát, maakt dat ik daar best even om kan glimlachen. Hoe ernstig de situatie ook is.
quote:Solomio schreef op 13 februari 2016 @ 18:20:

[...]

Ik doe er niet luchtig over, anders denkt Nous dat het ons niet uitmaakt.O ja, krijgen we dat weer....
Nee hoor, warm bad hier
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 13 februari 2016 @ 18:30:

Nee hoor, warm bad hier Best leuk toch, zo'n beetje kletsen?
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:fietsie schreef op 13 februari 2016 @ 18:24:

[...]

Dat iemand gewoon nog de tegenwoordigheid van geest heeft om nog even iets te eten te maken voor het geval dát, maakt dat ik daar best even om kan glimlachen. Hoe ernstig de situatie ook is.Je hebt wel een punt hoor. Ik was ook best wel droog toen de mijne er zo beroerd bij lag, en ik heb best wel gelachen toen ook. En ik vond het ook helemaal niet erg als mensen om mijn droogheid moesten lachen. Maar dat van Yette vind ik erger dan dat van mij, en dan durf ik niet zo goed meer te lachen. Hoewel dat meer mijn probleem is dan dat van jou natuurlijk. Sorry dus voor mijn gezeur.
quote:yette schreef op 13 februari 2016 @ 18:21:

En tsja Fiets, ik word er inderdaad wel wat sarcastisch van. Je mot wat.Ah, dat is fijn! En dat eten heb je dan toch maar vast binnen niewaar.
quote:Eleonora-1 schreef op 13 februari 2016 @ 18:08:

[...]

Kan er niet over praten maar thanks for asking sweety.
quote:yette schreef op 13 februari 2016 @ 18:21:

En tsja Fiets, ik word er inderdaad wel wat sarcastisch van. Je mot wat.Ik duim voor jullie
Ik heb trouwens een smartphone, ineens. En whatsapp. Ik word nog eens modern.
Ik heb een brownie in de oven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven