Het Stamcafé IV
zondag 7 februari 2016 om 00:56
Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.
Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
zaterdag 13 februari 2016 om 20:39
quote:Kittens schreef op 13 februari 2016 @ 20:30:
[...]
Ik hoop dat het snel beter met hem gaat. Hoe oud is hij?
Hij is 18, heeft sinds ongeveer zes jaar dagelijks aanvallen en pakweg 20 spoedopnames per jaar.
Vandaar dat ik tussen het tellen van de aanvallen snel even ga koken, mijn haar wassen en de was in de droger gooien - je kan zomaar binnen een half uur de deur uit moeten
[...]
Ik hoop dat het snel beter met hem gaat. Hoe oud is hij?
Hij is 18, heeft sinds ongeveer zes jaar dagelijks aanvallen en pakweg 20 spoedopnames per jaar.
Vandaar dat ik tussen het tellen van de aanvallen snel even ga koken, mijn haar wassen en de was in de droger gooien - je kan zomaar binnen een half uur de deur uit moeten
zaterdag 13 februari 2016 om 20:48
quote:Eleonora-1 schreef op 13 februari 2016 @ 20:36:
[...]
Fijn dat je tekst in goede aarde viel.
En ja, het besef ineens, dat moet vreemd zijn.
Niet over praten als je niet wil maar hoe is het met je moeder?
Is ze alleen? Of is er iemand bij haar?
Met ma gaat het wel. Ze is verdrietig, zal hem enorm missen. Tegelijk durft ze ook wel toe te geven dat het ook wel n beetje opluchting is, ze heeft het zwaar gehad met de zorg voor hem.
De laatste dagen zag je vooral de liefde tussen hen, dat was fijn.
In elk geval tot de dag na de begrafenis is ze nooit alleen.
[...]
Fijn dat je tekst in goede aarde viel.
En ja, het besef ineens, dat moet vreemd zijn.
Niet over praten als je niet wil maar hoe is het met je moeder?
Is ze alleen? Of is er iemand bij haar?
Met ma gaat het wel. Ze is verdrietig, zal hem enorm missen. Tegelijk durft ze ook wel toe te geven dat het ook wel n beetje opluchting is, ze heeft het zwaar gehad met de zorg voor hem.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 13 februari 2016 om 20:51
quote:yette schreef op 13 februari 2016 @ 20:39:
[...]
Mijn hemel lieverd, je bent zo stoer altijd.
Maar zo pittig voor je zoon en jullie allemaal....
[...]
Mijn hemel lieverd, je bent zo stoer altijd.
Maar zo pittig voor je zoon en jullie allemaal....
zaterdag 13 februari 2016 om 20:52
quote:hatsetats schreef op 13 februari 2016 @ 20:48:
[...]
O wat fijn.
Dat ze niet alleen is tot na de begrafenis dus.
[...]
O wat fijn.
Dat ze niet alleen is tot na de begrafenis dus.
zaterdag 13 februari 2016 om 21:03
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 13 februari 2016 @ 21:01:
Om het positief te houden: wat vind ik "kinderen" toch een fijn, mooi woord om te gebruiken als mensen de kleine mensen beschrijven die uit hen geboren zijn. Heb je je pilletjes genomen vandaag, Stone? Mss toch maar doen?
Om het positief te houden: wat vind ik "kinderen" toch een fijn, mooi woord om te gebruiken als mensen de kleine mensen beschrijven die uit hen geboren zijn. Heb je je pilletjes genomen vandaag, Stone? Mss toch maar doen?
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 13 februari 2016 om 21:04
quote:Eleonora-1 schreef op 13 februari 2016 @ 21:02:
Eh....ok...?
Vind je het gewoon een mooi woord?
Of een mooie betekenis?
Ik vind het een veel mooier woord dan een ander woord dat hier op het forum wordt gebruikt en dat ik minder mooi vind.
Wat ik van dat andere woord vind zet ik hier niet precies neer, want sfeerverlagend.
Eh....ok...?
Vind je het gewoon een mooi woord?
Of een mooie betekenis?
Ik vind het een veel mooier woord dan een ander woord dat hier op het forum wordt gebruikt en dat ik minder mooi vind.
Wat ik van dat andere woord vind zet ik hier niet precies neer, want sfeerverlagend.
zaterdag 13 februari 2016 om 21:05
quote:yette schreef op 13 februari 2016 @ 20:39:
[...]
Ik snap dat dat op den duur zo werkt. Maar heftig hoor, allemaal! Jeej!
Beperkt het hem heel erg in zijn dagelijkse leven?
[...]
Ik snap dat dat op den duur zo werkt. Maar heftig hoor, allemaal! Jeej!
Beperkt het hem heel erg in zijn dagelijkse leven?
zaterdag 13 februari 2016 om 21:06
zaterdag 13 februari 2016 om 21:08
zaterdag 13 februari 2016 om 21:10
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 13 februari 2016 @ 21:06:
[...]
Pilletjes? Nee, vandaag niet. Ohhhhhhhhhh
Ik vroeg me al af waarom er een eikenboom vol met vogelnestjes en trossen bananen in mijn woonkamer stond!Dat dacht ik wel. Vogelnestjes kunnen echt niet nu, het is winter.
[...]
Pilletjes? Nee, vandaag niet. Ohhhhhhhhhh
Ik vroeg me al af waarom er een eikenboom vol met vogelnestjes en trossen bananen in mijn woonkamer stond!Dat dacht ik wel. Vogelnestjes kunnen echt niet nu, het is winter.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 13 februari 2016 om 21:17