Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
quote:Kittens schreef op 14 februari 2016 @ 16:48:

Ik zou het eens wat meer moeten doen, echt koken en bakken.Dat doe ik ook veel te weinig hoor. Maar afgelopen week vakantie gehad en ik had echt zin om weer eens vanalles uit te proberen. Dat vind ik echt leuk, maar in werkweken komt er vaak niet zoveel van.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 februari 2016 @ 16:48:

Ik moet mijn vuilniszakken gaan buiten zetten. Maar het natte sneeuwt nog. Hopelijk smelt ik niet. En hoe gaat t met jou?
quote:Solomio schreef op 14 februari 2016 @ 16:49:

[...]

*mompelt iets over: gezonde Hollandse meid en niet van marsepein*Nouhouwwwwww. Jij bent streng. *insert stampvoetend prinsesje smiley gif*
Carrot cake is ook lekker en dadeltaart ook. Verdikkeme, ik vind toch best nog veel taarten lekker.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 februari 2016 @ 16:48:

Ik moet mijn vuilniszakken gaan buiten zetten. Maar het natte sneeuwt nog. Hopelijk smelt ik niet. Ze lopen vanzelf naar buiten als je lang genoeg wacht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 februari 2016 @ 16:50:

[...]

Nouhouwwwwww. Jij bent streng. *insert stampvoetend prinsesje smiley gif*Voor anderen ben ik idd reuze streng.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:BridgetteDubois schreef op 14 februari 2016 @ 16:49:

[...]

En hoe gaat t met jou?Goed, dank je. Morgen even bellen voor de zekerheid. Jullie gaan morgen ook naar de dokter toch? Hopelijk komt er snel uitsluitsel.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 februari 2016 @ 16:50:

[...]

Nouhouwwwwww. Jij bent streng. *insert stampvoetend prinsesje smiley gif*Hup hup Woll, gebruik die energie maar voor het tillen van je vuilniszakken.
quote:SaveTheDay schreef op 14 februari 2016 @ 16:51:

[...]

Ze lopen vanzelf naar buiten als je lang genoeg wacht.

Ja, dat heb ik wel eens uitgeprobeerd. En ik had goede hoop toen ik 's avonds het één en ander in beweging zag komen. Had extra de voordeur niet op slot gedaan want ik dacht "die is morgen naar de straat gelopen". En ik was lekker gaan slapen.

Werd ik 's ochtends wakker, lag er een stinkende vuilniszak naast me te snurken.
quote:Solomio schreef op 14 februari 2016 @ 16:51:

[...]

Voor anderen ben ik idd reuze streng.
Het sneeuwt hier al de hele middag, maar het blijft nauwelijks liggen. Daar hebben we dus ook niks aan. Gelukkig heb ik gisteren de vuilnis al weg gebracht
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 februari 2016 @ 16:51:

[...]

Goed, dank je. Morgen even bellen voor de zekerheid. Jullie gaan morgen ook naar de dokter toch? Hopelijk komt er snel uitsluitsel.

Ja ik weet het echt niet meer hoor. Plassen doet geen pijn meer. Nu werd ze vanmorgen ineens gillend van de pijn in haar buik wakker. Heeft ze diarree. Dit lijkt nu dus gewoon op een virus. Maar wat is dan al die andere buikpijn? Het is allemaal zo vaag.

Goed dat je morgen belt. Heb je nog ergens last van gehad?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 februari 2016 @ 16:53:

[...]

Ja, dat heb ik wel eens uitgeprobeerd. En ik had goede hoop toen ik 's avonds het één en ander in beweging zag komen. Had extra de voordeur niet op slot gedaan want ik dacht "die is morgen naar de straat gelopen". En ik was lekker gaan slapen.

Werd ik 's ochtends wakker, lag er een stinkende vuilniszak naast me te snurken.

Altijd wat met die vuilniszakken

Je bent een tukker!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 februari 2016 @ 16:53:

[...]

Werd ik 's ochtends wakker, lag er een stinkende vuilniszak naast me te snurken. Wow, een stinkende vuilniszak. En dan vinden ze hier 'meneer' al een reden om te gaan scheiden.
quote:BridgetteDubois schreef op 14 februari 2016 @ 16:55:

[...]

Ja ik weet het echt niet meer hoor. Plassen doet geen pijn meer. Nu werd ze vanmorgen ineens gillend van de pijn in haar buik wakker. Heeft ze diarree. Dit lijkt nu dus gewoon op een virus. Maar wat is dan al die andere buikpijn? Het is allemaal zo vaag.

Goed dat je morgen belt. Heb je nog ergens last van gehad?

Inderdaad erg raar. Ze is nog niet op de leeftijd dat het een aanloop naar haar eerste menstruatie kan zijn? Ik had vroeger veel last van buikpijn al een tijdje voordat ik voor het eerst ongesteld werd. (maar niet dat ik ervan moest gillen)

Ze moeten echt even verder kijken, want het klinkt heel vervelend.

Geen echte last meer, morgen even overleggen. Ik vraag me af of het toch niet te maken kan hebben met mijn rug / houding. Vooral omdat ik al even last had van lage rugpijn. Maar ik wil sowieso even een afspraak maken, dat ik het met de dokter kan bespreken.
quote:SaveTheDay schreef op 14 februari 2016 @ 16:56:

[...]

Je bent een tukker! daar moet ik het dan toch nog even met mijn ouders over hebben, want dat hebben ze me nooit verteld.
quote:SaveTheDay schreef op 14 februari 2016 @ 16:56:

[...]

Je bent een tukker! Wat is precies een tukker? Ik hoor dat woord vaak, mijn schoonouders praten heel denigrerend over tukkers maar ik weet eerlijk gezegd niet wat dat zijn. Mijn vaders familie heet Tukker, moet ik me schamen?
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 februari 2016 @ 16:57:

[...]

Wow, een stinkende vuilniszak. En dan vinden ze hier 'meneer' al een reden om te gaan scheiden.Huillies zijn dat.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 februari 2016 @ 16:59:

[...]

daar moet ik het dan toch nog even met mijn ouders over hebben, want dat hebben ze me nooit verteld.

Niet? Oh

Ken dat extra voor expres alleen daarvan.
quote:BridgetteDubois schreef op 14 februari 2016 @ 17:00:

[...]

Wat is precies een tukker? Ik hoor dat woord vaak, mijn schoonouders praten heel denigrerend over tukkers maar ik weet eerlijk gezegd niet wat dat zijn. Mijn vaders familie heet Tukker, moet ik me schamen? Iemand uit Twente.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 14 februari 2016 @ 15:50:

[...]

Wat is fiadoe?

Rozijnen een paar dagen weken in heel veel rum. Simpel deegje (wel fokking plakkerig grrr) en dan enorm veel boter, nog meer suiker, nog meer rum en melk.

Ik heb geen idee hoe het hoort te smaken, ik voelde wel met elke kledder boter mijn aderen dicht slibbeb en met elke schep suiker sprong er wat glazuur van de tandjes.

Is op verzoek van iemand, die is morgen jarig, wilde dat graag. Dan doe ik dat Meneer Tats ook blij, want ik heb twee kleintjes gemaakt, eentje voor ons ook.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:BridgetteDubois schreef op 14 februari 2016 @ 17:00:

[...]

Wat is precies een tukker? Ik hoor dat woord vaak, mijn schoonouders praten heel denigrerend over tukkers maar ik weet eerlijk gezegd niet wat dat zijn. Mijn vaders familie heet Tukker, moet ik me schamen? Ach welnee, mensen uit het Oosten des lands.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 februari 2016 @ 16:58:

[...]

Inderdaad erg raar. Ze is nog niet op de leeftijd dat het een aanloop naar haar eerste menstruatie kan zijn? Ik had vroeger veel last van buikpijn al een tijdje voordat ik voor het eerst ongesteld werd. (maar niet dat ik ervan moest gillen)

Ze moeten echt even verder kijken, want het klinkt heel vervelend.

Geen echte last meer, morgen even overleggen. Ik vraag me af of het toch niet te maken kan hebben met mijn rug / houding. Vooral omdat ik al even last had van lage rugpijn. Maar ik wil sowieso even een afspraak maken, dat ik het met de dokter kan bespreken.

Nee lijkt me niet, ze is pas 4...

Ik heb in groep 6 echt hele erge buikpijn gehad. Zo erg dat ik in elkaar klapte en niet meer kon lopen. Dat bleek om stress te gaan. Maar ik heb overal aan gedacht, volgens mij heeft kind geen gekke stress o.i.d. ik vind t maar een rare situatie.

Heel goed dat je dat doet. Je kunt het ook blijven aankijken (dat doe ik vaak), maar dan wordt het misschien alleen maar erger. Het is het verstandigst om je lijf serieus te nemen en gewoon te bellen. Liever 10 keer te vaak dan 1 keer te weinig zeggen ze altijd
quote:SaveTheDay schreef op 14 februari 2016 @ 17:00:

[...]

Niet? Oh

Ken dat extra voor expres alleen daarvan.Ik weet niet waar ik het vandaag heb. Maar ik gebruik dat volgens mij wel vaker. Misschien doen ze dat hier ook, net als in Twente?
quote:BridgetteDubois schreef op 14 februari 2016 @ 17:03:

[...]

Nee lijkt me niet, ze is pas 4...

Ik heb in groep 6 echt hele erge buikpijn gehad. Zo erg dat ik in elkaar klapte en niet meer kon lopen. Dat bleek om stress te gaan. Maar ik heb overal aan gedacht, volgens mij heeft kind geen gekke stress o.i.d. ik vind t maar een rare situatie.

Heel goed dat je dat doet. Je kunt het ook blijven aankijken (dat doe ik vaak), maar dan wordt het misschien alleen maar erger. Het is het verstandigst om je lijf serieus te nemen en gewoon te bellen. Liever 10 keer te vaak dan 1 keer te weinig zeggen ze altijd Goed op je strepen gaan staan dus maar, dat ze echt verder gaan kijken. Ik vind het echt sneu voor zo'n klein kind, ze begrijpt zelf vast ook helemaal niet wat er aan de hand is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven