Het Stamcafé IV
zondag 7 februari 2016 om 00:56
Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.
Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
zondag 14 februari 2016 om 19:23
quote:Moiren_ schreef op 14 februari 2016 @ 19:14:
[...]
Nee joh!
Ik zat even al mijn fitties te overdenken. Dit was de raarste
O ja, die heb ik best veel gehad.
Forummers die me ronduit haatten. Dat kwam omdat ik twee keer forummer van de maand was geworden. Die tweede keer dacht ik zelf ook 'neeeeeejjjjjjjj!' maar dat werd niet beloofd door de haters.
Ik ben daar enorm door veranderd. Als forummer, door die eeuwige sneren de hele tijd.
En ik ben een tijdje het forum over gestalkt. Ontzettend irritant. Waar ik postte daar postte die andere forummer ook en áltijd om te komen vertellen dat ik HEUS DE WAARHEID NIET IN PACHT HAD!
Zelfs als ik dingen zei als 'ik dénk dat....' of 'volgens mij....' dan nog werd ik op mijn plaats gezet want WIE DACHT IK EIGENLIJK WEL NIET TE WEZEN.
Erg gezellig was dat allemaal.
[...]
Nee joh!
Ik zat even al mijn fitties te overdenken. Dit was de raarste
Forummers die me ronduit haatten. Dat kwam omdat ik twee keer forummer van de maand was geworden. Die tweede keer dacht ik zelf ook 'neeeeeejjjjjjjj!' maar dat werd niet beloofd door de haters.
Ik ben daar enorm door veranderd. Als forummer, door die eeuwige sneren de hele tijd.
En ik ben een tijdje het forum over gestalkt. Ontzettend irritant. Waar ik postte daar postte die andere forummer ook en áltijd om te komen vertellen dat ik HEUS DE WAARHEID NIET IN PACHT HAD!
Zelfs als ik dingen zei als 'ik dénk dat....' of 'volgens mij....' dan nog werd ik op mijn plaats gezet want WIE DACHT IK EIGENLIJK WEL NIET TE WEZEN.
Erg gezellig was dat allemaal.
zondag 14 februari 2016 om 19:23
zondag 14 februari 2016 om 19:24
quote:Eleonora-1 schreef op 14 februari 2016 @ 19:23:
[...]
Erg gezellig was dat allemaal.Dat lijkt me erg vervelend, als mensen het zo persoonlijk maken, vooral dat stalkerige gedrag, bah. Zulke mensen moeten nodig een leven krijgen.
[...]
Erg gezellig was dat allemaal.Dat lijkt me erg vervelend, als mensen het zo persoonlijk maken, vooral dat stalkerige gedrag, bah. Zulke mensen moeten nodig een leven krijgen.
zondag 14 februari 2016 om 19:24
Ik ben een beetje raar, ik denk uit mezelf totaal niet beeldend. Pas als ik mijn best doe. Ik denk meer associërend met woorden.
En bij fittie denk ik aan fikkie en fitting. Fikkie is een hondje. En als ik dan ga proberen me iets voor te stellen is het een soort kurkentrekkerhondje. Geen idee waarom ik dat met iemand hier zou willen delen.
En bij fittie denk ik aan fikkie en fitting. Fikkie is een hondje. En als ik dan ga proberen me iets voor te stellen is het een soort kurkentrekkerhondje. Geen idee waarom ik dat met iemand hier zou willen delen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 14 februari 2016 om 19:26
quote:feow schreef op 14 februari 2016 @ 19:24:
Ik ben een beetje raar, ik denk uit mezelf totaal niet beeldend. Pas als ik mijn best doe. Ik denk meer associërend met woorden.
En bij fittie denk ik aan fikkie en fitting. Fikkie is een hondje. En als ik dan ga proberen me iets voor te stellen is het een soort kurkentrekkerhondje. Geen idee waarom ik dat met iemand hier zou willen delen.Heb je een plaatje van een kurkentrekkerhondje? Klinkt grappig.
En bij fittie denk ik aan fikkie en fitting. Fikkie is een hondje. En als ik dan ga proberen me iets voor te stellen is het een soort kurkentrekkerhondje. Geen idee waarom ik dat met iemand hier zou willen delen.Heb je een plaatje van een kurkentrekkerhondje? Klinkt grappig.
zondag 14 februari 2016 om 19:26
zondag 14 februari 2016 om 19:27
zondag 14 februari 2016 om 19:27
quote:Eleonora-1 schreef op 14 februari 2016 @ 19:25:
[...]
Ik heb nu best regelmatig fitties.
Altijd maar mijn klep houden en de wijste zijn lukt me gewoon niet meer.
Het zal de leeftijd zijn.
Af en toe een keer katten heb ik ook wel regelmatig. Maar een fittie gaat voor mij iets verder.
En ik vind dat jij helemaal niet altijd je klep moet houden, nergens voor nodig. Je mag best van je afbijten.
[...]
Ik heb nu best regelmatig fitties.
Altijd maar mijn klep houden en de wijste zijn lukt me gewoon niet meer.
Het zal de leeftijd zijn.
Af en toe een keer katten heb ik ook wel regelmatig. Maar een fittie gaat voor mij iets verder.
En ik vind dat jij helemaal niet altijd je klep moet houden, nergens voor nodig. Je mag best van je afbijten.
zondag 14 februari 2016 om 19:31
zondag 14 februari 2016 om 19:36
quote:Amaqanda schreef op 14 februari 2016 @ 19:26:
[...]
Ik vind dat zo bijzonder. Dat mensen ruzie zoeken met jou.
Ik ben ook geen heilige hoor.
Dat werd me verweten, dat ik mezelf 'de forumheilige' vond.
Serieus! Dat heeft iemand eens gezegd dat ík dat vond van mezelf terwijl het een geintje was geweest ooit van BGB toen er in een topic gevraagd werd 'wat is jouw rol op het forum'. Ik zei dat ik de forum oma was. Een betweterig oud wijf. BGB zei nee, jij bent de forumheilige en daarna kreeg ik het verwijt dat ik mezelf een heilige vond.
Duurde maanden voor dat ophield, dat gezanik hahahaha!
[...]
Ik vind dat zo bijzonder. Dat mensen ruzie zoeken met jou.
Ik ben ook geen heilige hoor.
Dat werd me verweten, dat ik mezelf 'de forumheilige' vond.
Serieus! Dat heeft iemand eens gezegd dat ík dat vond van mezelf terwijl het een geintje was geweest ooit van BGB toen er in een topic gevraagd werd 'wat is jouw rol op het forum'. Ik zei dat ik de forum oma was. Een betweterig oud wijf. BGB zei nee, jij bent de forumheilige en daarna kreeg ik het verwijt dat ik mezelf een heilige vond.
Duurde maanden voor dat ophield, dat gezanik hahahaha!