Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
quote:Eleonora-1 schreef op 14 februari 2016 @ 19:36:

[...]

Ik ben ook geen heilige hoor.

Dat werd me verweten, dat ik mezelf 'de forumheilige' vond.

Serieus! Dat heeft iemand eens gezegd dat ík dat vond van mezelf terwijl het een geintje was geweest ooit van BGB toen er in een topic gevraagd werd 'wat is jouw rol op het forum'. Ik zei dat ik de forum oma was. Een betweterig oud wijf. BGB zei nee, jij bent de forumheilige en daarna kreeg ik het verwijt dat ik mezelf een heilige vond.

Duurde maanden voor dat ophield, dat gezanik hahahaha!Klinkt als jaloezie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 14 februari 2016 @ 19:38:

[...]

Ik heb de filmpjes nog.

App even door dan.

Straks zit ik weer met een gebroken Klaas. Ik heb al zoveel stuk gemaakt.
quote:Amaqanda schreef op 14 februari 2016 @ 19:40:

[...]

App even door dan.

Straks zit ik weer met een gebroken Klaas. Ik heb al zoveel stuk gemaakt.Ze staan op FB.
Ik fittie niet, of er wordt met/over/om mij niet gefittiet
quote:Moiren_ schreef op 14 februari 2016 @ 19:41:

[...]

Ze staan op FB.

Ik ga kijken.

Heldin!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 februari 2016 @ 19:38:

[...]

Klinkt als jaloezie.

Was ook zo.

Kwam allemaal door die forummer van de maand verkiezing. Dat zorgde alleen maar voor tweespalt.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 februari 2016 @ 19:33:

Volgens mij is Jack van Diana, Moiren, jij homewrecker.Hoho er was er maar één de eerste
Tjezus, wat vals
Er is zeker één iemand die een hekel heeft aan mij. Waarschijnlijk meer, maar wat niet weet, niet deert.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 14 februari 2016 @ 19:44:

Er is zeker één iemand die een hekel heeft aan mij. Waarschijnlijk meer, maar wat niet weet, niet deert.

Ook al zo onbegrijpelijk!

Volgens mij vinden de mods mij wel heel leuk
quote:SaveTheDay schreef op 14 februari 2016 @ 19:41:

Ik fittie niet, of er wordt met/over/om mij niet gefittiet Ik wil wel met jou fittiën als je je buitengesloten voelt?
quote:Eleonora-1 schreef op 14 februari 2016 @ 19:44:

[...]

Was ook zo.

Kwam allemaal door die forummer van de maand verkiezing. Dat zorgde alleen maar voor tweespalt.

Wat een belachelijk idee ook, zo'n verkiezing. Dat is gewoon vragen om ellende.

Even ontopic: echt fitties heb ik hier niet, wel een paar forummers met wie ik zeg maar niet zo goed door één deur kan. Meestal forum ik maar zo'n beetje om ze heen, maar dat lukt natuurlijk niet altijd.
Lieve Leo,

Wat akelig dat zo'n mafklapper toch onder je huid ging zitten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:doornroosje9 schreef op 14 februari 2016 @ 19:44:

Echt?!

Snap niet waarom iemand een hekel aan jou zou hebben.

Van mezelf zou ik het niet weten of iemand een hekel aan me heeft. Zal vast wel, maar ik denk daar eigenlijk nooit aan.
quote:feow schreef op 14 februari 2016 @ 19:49:

Lieve Leo,

Wat akelig dat zo'n mafklapper toch onder je huid ging zitten.Dit.
Ik vind sommige forummers erg naar of dom. En dat vinden forummers vast ook van mij. Zolang Ama me maar lief vindt maakt het allemaal niets uit.
Ik vind ook zat forumsters dom of naar, maar die weet ik meestal heel aardig te ontwijken / negeren. Het scheelt al een slok op een borrel als je de actueel pijler vermijdt en kijkt wie een topic heeft geopend.
quote:Moiren_ schreef op 14 februari 2016 @ 19:51:

Ik vind sommige forummers erg naar of dom. En dat vinden forummers vast ook van mij. Zolang Ama me maar lief vindt maakt het allemaal niets uit.Jij bent veilig. de worm doet het hem nog steeds.
quote:Moiren_ schreef op 14 februari 2016 @ 19:51:

Ik vind sommige forummers erg naar of dom. En dat vinden forummers vast ook van mij. Zolang Ama me maar lief vindt maakt het allemaal niets uit.
Niet gelezen. Kom gewoon binnen.

Ik was BNN aan het kijken. Een vrouw had voor Chris Zegers een graf gegraven.

Alleen zijn hoofd was te zien. Hij had geen steen.

En.... ja hoor.... de wederopstanding. Toen waren er ook andere zombies te zien. Althans, de hoofden. Aardige vrouw. Ze liet de mannen weer gaan.

Drie op reis op NPO3.nl Karaktervolle uitzending.
quote:Amaqanda schreef op 14 februari 2016 @ 19:58:

[...]

Jij bent veilig. de worm doet het hem nog steeds.Dat was een goede inschatting dus
quote:doornroosje9 schreef op 14 februari 2016 @ 19:58:

[...]

[afbeelding]
quote:doornroosje9 schreef op 14 februari 2016 @ 19:58:

[...]

[afbeelding]Maar jij vindt iedereen lief. Altijd.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 februari 2016 @ 19:49:

[...]

Echt?!

Snap niet waarom iemand een hekel aan jou zou hebben.

Van mezelf zou ik het niet weten of iemand een hekel aan me heeft. Zal vast wel, maar ik denk daar eigenlijk nooit aan.

Yep, ik ben er kapot van, dat snap je.

Het is zelfs een landgenote, kan je nagaan. We zijn al zo klein.
quote:doornroosje9 schreef op 14 februari 2016 @ 20:00:

[...]

Yep, ik ben er kapot van, dat snap je.

Het is zelfs een landgenote, kan je nagaan. We zijn al zo klein. Dat is helemaal erg, een landgenote! Gelukkig ben je helemaal ingeburgerd en zijn wij een beetje je nieuwe landgenoten.
quote:Moiren_ schreef op 14 februari 2016 @ 20:00:

[...]

Maar jij vindt iedereen lief. Altijd.Nou, jou niet meer dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven