Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 14 februari 2016 @ 20:27:

[...]

O sorry.

Maar ik zit wel langer op dit forum dan jij hè? Vandaag niet hoor.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Eleonora-1 schreef op 14 februari 2016 @ 20:22:

[...]

Misschien dat we een 'stamgast van de week' kunnen invoeren!

En dan bekend maken hoeveel stemmen je hebt, dat vijzelt je zelfvertrouwen vast op!Gezellig . Laten we dan ook meteen een 'druiloor van de week' kiezen. En niks anoniem, gewoon lekker direct en op de man.
quote:Eleonora-1 schreef op 14 februari 2016 @ 20:25:

[...]

Ik doe niet mee.

Kijk wel uit.

Straks verlies ik nog. Dan ga ik aan de drank.

Neeeeeej, ik tel wel stemmen en hang sjerpen om en zo.Of je wint, dat is ook erg.
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 februari 2016 @ 20:29:

[...]

Gezellig . Laten we dan ook meteen een 'druiloor van de week' kiezen. En niks anoniem, gewoon lekker direct en op de man.Dat je gaat voor de titel 'stamgast van de week' en dan wint in de verkiezing van 'druiloor van de week'. Ook sneu.

[...]

Gezellig . Laten we dan ook meteen een 'druiloor van de week' kiezen. En niks anoniem, gewoon lekker direct en op de man.Misschien is een lijst het beste. Een soort top 20 ofzo. Dan kun je direct zien of je gestegen bent of gezakt en ook hoe jouw populariteit zich verhoudt tot die van anderen.
Ik ga wel voor druiloor
quote:Jonari schreef op 14 februari 2016 @ 20:27:

[...]

O sorry.

Maar ik zit wel langer op dit forum dan jij hè? Heeeee Jonari!
quote:Peacy schreef op 14 februari 2016 @ 20:32:

Ik ga wel voor druiloorBeetje flauw weer Peac. Je moet mindere goden ook een kans geven he.
Een dagelijkse Zure Viva Gleuf huldiging lijkt me wel leuk.

Nomineren moet dan wel anoniem.
quote:Solomio schreef op 14 februari 2016 @ 20:19:

[...]

Maar ik ben jaloers, dat Moi nu Ama boven mij verkiest.Maar je weet toch wel dat ik stiekem jou de leukste vind?
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 februari 2016 @ 20:27:

[...]

Ik snap nooit zo goed hoe dat werkt, een forummer echt haten. Er lopen er hier zeker wel rond die ik echt bloedirritant vind, als forummer, maar haten? Op het gevaar af dat ik een sissy ben, maar ook die irritante forummers wens ik IRL echt alle goeds toe. Al vind ik dan soms wel dat ze beter maar ergens anders kunnen gaan schrijven

Precies.

En een hekel aan iemands schrijfstijl of forumpersoonlijkheid hebben is nog iets anders dan haten.

Maar goed, het is maar waar je het druk mee wil hebben, als hater bedoel ik.
quote:Amaqanda schreef op 14 februari 2016 @ 20:37:

[...]

Maar je weet toch wel dat ik stiekem jou de leukste vind?Tuurlijk.
quote:feow schreef op 14 februari 2016 @ 20:28:

[...]

Mag ik dan vooraf weten hoe die sjerpen er uitzien?

Dan trek ik me elegant terug in de weken dat de overdonderende meerderheid op mij had willen stemmen terwijl de kleur van de sjerp niet bij mijn ogen staat.

Ze zijn er in drie kleuren.

Zalmroze, lavendel en wit.

[...]

Gezellig . Laten we dan ook meteen een 'druiloor van de week' kiezen. En niks anoniem, gewoon lekker direct en op de man.Mods ook enthousiast en zo....
quote:Solomio schreef op 14 februari 2016 @ 20:31:

[...]

Dat je gaat voor de titel 'stamgast van de week' en dan wint in de verkiezing van 'druiloor van de week'. Ook sneu.

'Het is maar internet' he.

Moet je gewoon tegen kunnen.
Ik zit tegen mezelf te kleppen.

Ik ga iets valentijnerigs doen tegen mijn lover dan maar.
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 februari 2016 @ 20:36:

[...]

Beetje flauw weer Peac. Je moet mindere goden ook een kans geven he.

Doe ik ook. Echt wel.

Maar uhm, ja.. Uh.. Dan hoef ik niet zo m'n best te doen enzeai
quote:Eleonora-1 schreef op 14 februari 2016 @ 20:15:

[...]

Ik vind Ama dan weer fantastisch.

Net als bijvoorbeeld LV en Sid. Alsof ze geen angst kennen. Qua schrijven dan.

En het schopt ook nog kont wat ze dan zeggen.

Wat lief dat je dat zegt.

Ik zou wel eens wat minder uitgesproken willen zijn en dat lukt ook, maar dat is altijd maar van korte duur

Toch doe ik vast iets niet helemaal verkeerd, ik kan me niet voorstellen dat ik niet regelmatig gestaft wordt en ik heb alleen maar bannen gehad voor offtopic modtopic en 1x een waarschuwing omdat ik LV snol noemde.

Even snel gedag zeggen hier. Was zowaar weer druk de rest van de week op mijn werk, dus kon niet meer kroeghangen hier. Rare baan heb ik toch soms, echt hollen en stilstaan...

Verder het weekend druk geweest met taxi'en van de kinderen zoals gewoonlijk, verder niets bijzonders eigenlijk. En dan voor we het weten is het weer maandag

Ik denk eigenlijk niet zoveel over andere forummers, vind de meeste forummers prima te pruimen, sommige lees ik erg graag, en er is er maar een die ik echt-echt-echt niet leuk vind, maar tegenwoordig kan ik heel goed om mensen heen forummen.
Hi Ainne. Werk ze weer morgen, lekker taart snoepen.
quote:Amaqanda schreef op 14 februari 2016 @ 20:45:

[...]

Wat lief dat je dat zegt.

Ik zou wel eens wat minder uitgesproken willen zijn en dat lukt ook, maar dat is altijd maar van korte duur

Toch doe ik vast iets niet helemaal verkeerd, ik kan me niet voorstellen dat ik niet regelmatig gestaft wordt en ik heb alleen maar bannen gehad voor offtopic modtopic en 1x een waarschuwing omdat ik LV snol noemde.

Belachelijk.

Dat was gewoon terecht.
quote:Eleonora-1 schreef op 14 februari 2016 @ 20:47:

[...]

Belachelijk.

Dat was gewoon terecht.Gestaft!
Hai lieve Ainne!
quote:Eleonora-1 schreef op 14 februari 2016 @ 20:47:

[...]

Belachelijk.

Dat was gewoon terecht.

Ik weet het.

Ik ben dan wel benieuwd wie zoiets staft, want LV was het zeker niet.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 februari 2016 @ 20:48:

[...]

Gestaft!

Heb je ook een nieuwe iPhone?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven