Het Stamcafé IV
zondag 7 februari 2016 om 00:56
Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.
Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
zondag 14 februari 2016 om 20:55
quote:ainne schreef op 14 februari 2016 @ 20:52:
Hahaha ik hoop het niet Woll, afgelopen week was wel extreem!
Hee Lee, hoe is het met je arm? En zijn alle konijnen weer thuis?
Nog een nijnes loopt los maar blijft in de tuin. En de arm doet nog zeer maar het is weer draaglijk.
Lief dat je het vraagt!
Hahaha ik hoop het niet Woll, afgelopen week was wel extreem!
Hee Lee, hoe is het met je arm? En zijn alle konijnen weer thuis?
Nog een nijnes loopt los maar blijft in de tuin. En de arm doet nog zeer maar het is weer draaglijk.
Lief dat je het vraagt!
zondag 14 februari 2016 om 20:58
quote:ainne schreef op 14 februari 2016 @ 20:53:
Urgh kinderverjaardagen! Serieus ik heb daar meer stress over dan ik op mijn werk heb. Wat hebben jullie gedaan Ama?
Gewoon met familie en een paar vrienden, thuis. Zoon wordt 4, dus geen echt kinderpartijtje gelukkig nog.
Wij hebben nogal veel broers en zussen samen, dus het is altijd wel druk. Voor zoon druk zat en ik maak er dan ook geen happening van, ik vind het altijd een beetje sneu als er weet ik hoeveel man op een kinderverjaardag komen. Alsof een kind dat echt leuk en gezellig vindt?!
Urgh kinderverjaardagen! Serieus ik heb daar meer stress over dan ik op mijn werk heb. Wat hebben jullie gedaan Ama?
Gewoon met familie en een paar vrienden, thuis. Zoon wordt 4, dus geen echt kinderpartijtje gelukkig nog.
Wij hebben nogal veel broers en zussen samen, dus het is altijd wel druk. Voor zoon druk zat en ik maak er dan ook geen happening van, ik vind het altijd een beetje sneu als er weet ik hoeveel man op een kinderverjaardag komen. Alsof een kind dat echt leuk en gezellig vindt?!
zondag 14 februari 2016 om 21:01
quote:Amaqanda schreef op 14 februari 2016 @ 20:58:
[...]
Wij hebben nogal veel broers en zussen samen, dus het is altijd wel druk. Voor zoon druk zat en ik maak er dan ook geen happening van, ik vind het altijd een beetje sneu als er weet ik hoeveel man op een kinderverjaardag komen. Alsof een kind dat echt leuk en gezellig vindt?!Nee, dat is cadeaus uitpakken en that's it.
[...]
Wij hebben nogal veel broers en zussen samen, dus het is altijd wel druk. Voor zoon druk zat en ik maak er dan ook geen happening van, ik vind het altijd een beetje sneu als er weet ik hoeveel man op een kinderverjaardag komen. Alsof een kind dat echt leuk en gezellig vindt?!Nee, dat is cadeaus uitpakken en that's it.