Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
Alle reacties Link kopieren
O ja, in het kader van gezellig keuvelen

Vandaag verjaardag zoon gevierd. Blij dat ik het overleefd heb. Zoon is in de wolken, alle cadeaus zijn prachtig.
quote:Amaqanda schreef op 14 februari 2016 @ 20:48:

[...]

Ik weet het.

Ik ben dan wel benieuwd wie zoiets staft, want LV was het zeker niet.Waarschijnlijk een meelezer die het serieus neemt. En dan een mod die niet nadenkt.
quote:Amaqanda schreef op 14 februari 2016 @ 20:50:

Vandaag verjaardag zoon gevierd. Blij dat ik het overleefd heb. Zoon is in de wolken, alle cadeaus zijn prachtig.Hoe oud is het geworden? En gefeliciteerd!
quote:Amaqanda schreef op 14 februari 2016 @ 20:48:

[...]

Ik weet het.

Ik ben dan wel benieuwd wie zoiets staft, want LV was het zeker niet.

Die genoot.

Net als dat ik het heerlijk vind als men mij Eleosloera oid noemt.

Geuzennamen he....
Hahaha ik hoop het niet Woll, afgelopen week was wel extreem!

Hee Lee, hoe is het met je arm? En zijn alle konijnen weer thuis?
Urgh kinderverjaardagen! Serieus ik heb daar meer stress over dan ik op mijn werk heb. Wat hebben jullie gedaan Ama?
quote:Amaqanda schreef op 14 februari 2016 @ 20:50:

Vandaag verjaardag zoon gevierd. Blij dat ik het overleefd heb. Zoon is in de wolken, alle cadeaus zijn prachtig.

Hoera!

Gefeliciteerd!

quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 februari 2016 @ 20:51:

[...]

Hoe oud is het geworden? En gefeliciteerd!Hij wordt dinsdag 4. En dankje
quote:ainne schreef op 14 februari 2016 @ 20:52:

Hahaha ik hoop het niet Woll, afgelopen week was wel extreem!

Hee Lee, hoe is het met je arm? En zijn alle konijnen weer thuis?

Nog een nijnes loopt los maar blijft in de tuin. En de arm doet nog zeer maar het is weer draaglijk.

Lief dat je het vraagt!
Leuke leeftijd. Ik vind kinderen tussen de 2 en 6 altijd heel leuk. Ze worden al een beetje zelfstandiger, je kunt ermee babbelen, maar de wereld is nog een groot wonder voor ze.
quote:ainne schreef op 14 februari 2016 @ 20:53:

Urgh kinderverjaardagen! Serieus ik heb daar meer stress over dan ik op mijn werk heb. Wat hebben jullie gedaan Ama?

Gewoon met familie en een paar vrienden, thuis. Zoon wordt 4, dus geen echt kinderpartijtje gelukkig nog.

Wij hebben nogal veel broers en zussen samen, dus het is altijd wel druk. Voor zoon druk zat en ik maak er dan ook geen happening van, ik vind het altijd een beetje sneu als er weet ik hoeveel man op een kinderverjaardag komen. Alsof een kind dat echt leuk en gezellig vindt?!
Ik ga helpen met de kist van mn vader dragen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Amaqanda schreef op 14 februari 2016 @ 20:58:

[...]

Gewoon met familie en een paar vrienden, thuis. Zoon wordt 4, dus geen echt kinderpartijtje gelukkig nog.

Wij hebben nogal veel broers en zussen samen, dus het is altijd wel druk. Voor zoon druk zat en ik maak er dan ook geen happening van, ik vind het altijd een beetje sneu als er weet ik hoeveel man op een kinderverjaardag komen. Alsof een kind dat echt leuk en gezellig vindt?!Nee, dat is cadeaus uitpakken en that's it.
Dat is mooi Hats.
Ja vind ik ook
Oe, Leontien Borssato (NPO1 vriendenloterij) heeft waarschijnlijk een ander kapper.

Of ze heeft zelf haar haar gedaan. Is even wennen. Een heel hoofd vol met krullend haar.
O, ik zie dat het onderwerp is veranderd.

Ik ga de poort sluiten en op slot doen.

Fijne vakantie allemaal. En alles wat ik al eerder had gepost aan goede wensen.

(Komende week komen er - als het is zoals vaker was - veel topics die ik niet meer lees.)
quote:Eleonora-1 schreef op 14 februari 2016 @ 20:34:

[...]

Heeeee Jonari!Ha lieve Lé! Hoest met de konijnen?
Tot ziens Pumps!
Doeg pumps!
Doei Pumps.
quote:hatsetats schreef op 14 februari 2016 @ 21:00:

Ik ga helpen met de kist van mn vader dragen.Wat liefdevol Hatsetats.
quote:SaveTheDay schreef op 14 februari 2016 @ 21:23:

[...]

Wat liefdevol Hatsetats.Ja mooi he? Het gaat ouderwets op de schouders. Zoals het hoort.
quote:hatsetats schreef op 14 februari 2016 @ 21:24:

[...]

Ja mooi he? Het gaat ouderwets op de schouders. Zoals het hoort.Mooi Hats.! Sterkte de komende tijd..
wat is het hier rustig. ik ga ff lekker languit op de bar.
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven