Het Stamcafé IV
zondag 7 februari 2016 om 00:56
Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.
Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
maandag 15 februari 2016 om 11:24
maandag 15 februari 2016 om 11:41
quote:yasmijn schreef op 15 februari 2016 @ 11:37:
[...]
Nee, al berekend Of je zet je auto hier neer en pakt hier de snelbus naar Schiphol. Dat is zeker goedkoper en ik wil best een maandje op jouw auto passen hoor.
[...]
Nee, al berekend Of je zet je auto hier neer en pakt hier de snelbus naar Schiphol. Dat is zeker goedkoper en ik wil best een maandje op jouw auto passen hoor.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 15 februari 2016 om 11:46
maandag 15 februari 2016 om 12:07
quote:BridgetteDubois schreef op 15 februari 2016 @ 12:04:
[...]
Dit klinkt lekker zeg! Speciale reden waarom je het veganistisch maakt?
Nee. Ik ben vegetariër en dit is een snel en makkelijk recept (ik ben vanmiddag laat thuis) wat dan toevallig veganistisch is.
Wij eten wel meerdere keren per week veganistisch hoor (avondeten dan) omdat in veel vegetarische gerechten toch weer teruggevallen wordt op kaas. Hoewel ik kaas haske lekker vind, komt dat op een gegeven moment ook wel je neus uit. Dus ben ik me gaan verdiepen in veganistische recepten.
[...]
Dit klinkt lekker zeg! Speciale reden waarom je het veganistisch maakt?
Nee. Ik ben vegetariër en dit is een snel en makkelijk recept (ik ben vanmiddag laat thuis) wat dan toevallig veganistisch is.
Wij eten wel meerdere keren per week veganistisch hoor (avondeten dan) omdat in veel vegetarische gerechten toch weer teruggevallen wordt op kaas. Hoewel ik kaas haske lekker vind, komt dat op een gegeven moment ook wel je neus uit. Dus ben ik me gaan verdiepen in veganistische recepten.
maandag 15 februari 2016 om 12:10
quote:Amaqanda schreef op 15 februari 2016 @ 12:07:
[...]
Als je lekkere (niet te moeilijke) recepten hebt, houd ik me warm aanbevolen
(Ook vegetarisch trouwens).
[...]
Als je lekkere (niet te moeilijke) recepten hebt, houd ik me warm aanbevolen
(Ook vegetarisch trouwens).
maandag 15 februari 2016 om 12:12
quote:Amaqanda schreef op 15 februari 2016 @ 12:07:
[...]
Wij eten wel meerdere keren per week veganistisch hoor (avondeten dan) omdat in veel vegetarische gerechten toch weer teruggevallen wordt op kaas. Hoewel ik kaas haske lekker vind, komt dat op een gegeven moment ook wel je neus uit. Dus ben ik me gaan verdiepen in veganistische recepten.Wat leuk. Ik ben ook vegetariër en heb me weleens ingelezen in het veganisme. Het is me alleen nog een brug te ver om veganistisch te eten. Laat staan veganistisch leven. Maar als je het wat losser doet allemaal kan veganistisch koken wel leuk zijn!
[...]
Wij eten wel meerdere keren per week veganistisch hoor (avondeten dan) omdat in veel vegetarische gerechten toch weer teruggevallen wordt op kaas. Hoewel ik kaas haske lekker vind, komt dat op een gegeven moment ook wel je neus uit. Dus ben ik me gaan verdiepen in veganistische recepten.Wat leuk. Ik ben ook vegetariër en heb me weleens ingelezen in het veganisme. Het is me alleen nog een brug te ver om veganistisch te eten. Laat staan veganistisch leven. Maar als je het wat losser doet allemaal kan veganistisch koken wel leuk zijn!
maandag 15 februari 2016 om 12:27
quote:BridgetteDubois schreef op 15 februari 2016 @ 12:12:
[...]
Wat leuk. Ik ben ook vegetariër en heb me weleens ingelezen in het veganisme. Het is me alleen nog een brug te ver om veganistisch te eten. Laat staan veganistisch leven. Maar als je het wat losser doet allemaal kan veganistisch koken wel leuk zijn!
Ik vind veganistisch leven juist redelijk te doen. Zo heb ik al mijn make-up en verzorgingsproducten al vervangen voor veganistische producten en dat bevalt heel goed! Alleen het eten he, ik ben best gek op zuivelproducten en een eitje op zijn tijd.
Ik vind ook dat ik zelf al heel goed bezig ben dan mist ook een beetje de overtuiging om volledig veganistisch te gaan.
[...]
Wat leuk. Ik ben ook vegetariër en heb me weleens ingelezen in het veganisme. Het is me alleen nog een brug te ver om veganistisch te eten. Laat staan veganistisch leven. Maar als je het wat losser doet allemaal kan veganistisch koken wel leuk zijn!
Ik vind veganistisch leven juist redelijk te doen. Zo heb ik al mijn make-up en verzorgingsproducten al vervangen voor veganistische producten en dat bevalt heel goed! Alleen het eten he, ik ben best gek op zuivelproducten en een eitje op zijn tijd.
Ik vind ook dat ik zelf al heel goed bezig ben dan mist ook een beetje de overtuiging om volledig veganistisch te gaan.
maandag 15 februari 2016 om 12:29
quote:Amaqanda schreef op 15 februari 2016 @ 12:27:
[...]
Maar onder veganistisch leven valt ook geen dierentuinen bezoeken, niet op leren stoelen zitten etc.
Ik heb er een op FB en ze is heel inspirerend en heb ook echt bewondering voor haar. Maar het gaat mij toch echt net iets te ver.
[...]
Maar onder veganistisch leven valt ook geen dierentuinen bezoeken, niet op leren stoelen zitten etc.
Ik heb er een op FB en ze is heel inspirerend en heb ook echt bewondering voor haar. Maar het gaat mij toch echt net iets te ver.
maandag 15 februari 2016 om 12:31
quote:Star schreef op 15 februari 2016 @ 12:25:
[...]
Doe dat recept eens alsjeblieft?http://www.degroenemeisje ... hili-met-verse-guacemole/
Ik heb het wel wat aangepast (zo gebruik ik veel meer kruiden en knoflook )
Het is niet echt hoogstaand ofzo, gewoon een makkelijk recept en gezond!
[...]
Doe dat recept eens alsjeblieft?http://www.degroenemeisje ... hili-met-verse-guacemole/
Het is niet echt hoogstaand ofzo, gewoon een makkelijk recept en gezond!
maandag 15 februari 2016 om 12:36
quote:Amaqanda schreef op 15 februari 2016 @ 12:31:
[...]
http://www.degroenemeisje ... hili-met-verse-guacemole/
Het is niet echt hoogstaand ofzo, gewoon een makkelijk recept en gezond!Ziet er lekker uit!
[...]
http://www.degroenemeisje ... hili-met-verse-guacemole/
Het is niet echt hoogstaand ofzo, gewoon een makkelijk recept en gezond!Ziet er lekker uit!