Mode & Beauty alle pijlers

Dikke vrouwen en mode

24-06-2008 20:46 6255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Met deze warmte ben ik altijd geneigd om korte broeken te gaan kopen. Dit doe ik echter niet omdat ik dik ben. Nu vroeg ik me af, laat jij wel eens kleding achterwege omdat je echt te dik of te dun bent? En dan niet een shirtje wat niet zo leuks taat maar dus idd niet je armen en benen laten zien omdat ze te dik of te dun zijn?

Of vind je dit completen nonsens en hijs je jezelf in alles wat je maar leuk vind?

Houdt je er rekening mee wat anderen er van vinden of niet?
Goedemiddag dames,

Hier met kleding net zo, rare maten. Maat 56 van broek en 50/52 van boven. Draag ook altijd zwart, maar shirts wel met een diep uitgesneden hals, en daarover een vest o.i.d. De aandacht vestig ik nu wel op mijn bovenkant en niet op mijn dikke benen en heupen. En ik moet zeggen het lukt echt wel. Lijkt veel mooier zo en krijg ook complimentjes.

Leuke avatars Livre, MW en Zusje

Netje, het werkt echt wel zoals Lola zegt, gewoon èèn keer per week de boodschappen doen, kom je niet in de verleiding dingen die goedkoop lijken ( maar je eigenlijk niet nodig hebt ) mee te nemen.
Zus is goed, wanneer gaan we ;)

Nemen we daantje ook meteen mee, die heeft zo te horen nieuwe kleding nodig!
Daantje, misschien kun je iets leuks vinden bij bagoes.nl. bonaparte.nl bodycelli.nl?

Succes!
Verwijderd
Verwijderd
Ja netje ik ken het precies, op papier lijkt alles zoooo eenvoudig ..maar dan de werkelijkheid!!

Daantje.... je hebt ook leuke "sexy" zwarte bloesjes shirtjes.. Ik draag ook veel zwart hoor!! Maar durf dus sinds kort met kleuren te werken, roze. Dan wel een zwart shirt ( met Vhals en over mijn kont) en een zwarte broek. Maar heb nu via internet een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gaaf jurkje gekocht ( al zeg ik hetzelf) Zwart met witte rondjes... onder mijn borste een knalrode satijnen streep. Er zit ook een onderjurk bij en hieraan zit rode tule.. ( of hoe je dat ook schrijft)

Het is een jurk met sluiting bij mijn nek, kom niet meer op de naam. Maar ik doe er dus of een zwart of een rood truitje onder met mijn zwarte broek .... tja.. ik heb een dikke buik.. maar ja die is gewoon niet te verbergen behalve met tenten. Maar of ik me dan nog zeker voel...

Ik hoef zeer zeker ook niet op te vallen, maar weet wel dat ik nu gevleid ben en word door complimentjes. Als ik echt op wil vallen doe ik dat wel doormiddel van mijn haar(kleur).

Zou graag eens met jou willen winkelen, niet omdat ik het zo goed weet.. maar gewoon om te kijken en je complimenten te geven!!
Verwijderd
Dan gooi ik deze site nog maar eens in de strijd....:

http://grotematen.startpagina.nl/
quote:Daantje1970 schreef op 26 oktober 2008 @ 16:25:

[...]

Nou, mijn minpunten zijn mijn brede heupen, korte benen, grote borsten en flubberarmen. Hoe kan je nu in vredesnaam iets anders accentueren, zonder dat deze dingen geaccentueerd worden? Nagenoeg niet. Daarom het liefst iets wat geen decollete heeft, over mijn heupen valt, beetje losjes valt en dan nog het liefst in het zwart.Heb je een goede kont? Een taille? Mooie schouders? Een mooi gezicht? Een mooie bos haar?
quote:Daantje1970 schreef op 26 oktober 2008 @ 16:25:

[...]

Nou, mijn minpunten zijn mijn brede heupen, korte benen, grote borsten en flubberarmen. Hoe kan je nu in vredesnaam iets anders accentueren, zonder dat deze dingen geaccentueerd worden? Nagenoeg niet. Daarom het liefst iets wat geen decollete heeft, over mijn heupen valt, beetje losjes valt en dan nog het liefst in het zwart.

Wat moordwijf hiervoor al vraagt: plúspunten. Gewoon opnoemen zonder bovenstaande erbij te zeggen.

En een voorbeeld: je bent klein en hebt een grote maat. Als je dan geen huid laat zien bij je nek, geen decollete, dan maak je jezelf vaak optisch dikker. Een beetje lucht daar, met een mooie (bescheiden!) v-hals doet echt wonderen voor het totaalbeeld.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Want daantje, ik vind ook van alles niet mooi aan mezelf. Ronduit lelijk zelfs. Maar ik ben wel blij met mijn haar, mijn borsten en mijn lengte. En daar doe ik dan dus iets mee.
quote:Daantje1970 schreef op 26 oktober 2008 @ 16:25

Nou, mijn minpunten zijn mijn brede heupen, korte benen, grote borsten en flubberarmen. Hoe kan je nu in vredesnaam iets anders accentueren, zonder dat deze dingen geaccentueerd worden? Nagenoeg niet. Daarom het liefst iets wat geen decollete heeft, over mijn heupen valt, beetje losjes valt en dan nog het liefst in het zwart.Dan zou je juist tunieken of jurkjes kunnen dragen met een hemdje eronder, ( die vallen over je heupen ) op een zwarte broek en dan iets van een hakje, dan lijk je ook wat langer.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Jammer dat de sfeer op het topic nu een beetje somber wordt.

Leuk meiden, dat jullie Eindhoven onveilig gaan maken!
Verwijderd
Verwijderd
Maar je mooie bos krullen heeft wel met je uiterlijk te maken.

Jammer dat je zo negatief bent meid. Ik weet zeker dat je een hele leuke meid bent die het veel te somber inziet.
Het is een openbaar forum Daantje, dus ga vooral je gang. Als ik dat jammer vind, zal ik mijn heil wel ergens anders zoeken.
quote:Daantje1970 schreef op 26 oktober 2008 @ 17:05:

[...]

Sorry hoor, dacht dat het hier over mode voor dikke vrouwen ging. Dat staat tenslotte bij de titel. Zal het er niet meer over hebben.

Daantje, dit vind ik niet zo'n vriendelijke reactie. Waarom zo aangebrand? Ik ben het nl. wel een beetje met Livre eens. Je komt heel negatief binnen en blijft dit ook, ondanks de positieve draai die we er aan willen geven.

En het was misschien een idee geweest om een beetje door het topic te grasduinen voor je meteen zo erinviel. That's all. Wil niet zeggen dat je hier niet gewoon mee kunt praten over mode.
Hoi hoi,

Ik breek even in :D

Ik zag een leuk vest voorbij komen http://www.wehkamp.nl/w2/...0&AKLE549.x=1&AKLE549.y=1

Helaas te weinig budget en ik denk dat die ceintuur mij ook niet mooier maakt ;) Al lijkt mij t vest heerlijk!

Ik zou wle eens willen shoppen met mensen die er echt kijk op hebben en wat echt mooi staat.

Ik ben 1.65 ... heb maat 48 /50 qua broek en boven maat 50/52. Broeken zijn altijd te lang en de 7/8 net te kort.

Maar goed ik ben blij dat er hier tips gegeven worden
quote:Livre schreef op 26 oktober 2008 @ 17:08:

Het is een openbaar forum Daantje, dus ga vooral je gang. Als ik dat jammer vind, zal ik mijn heil wel ergens anders zoeken.Niet doen hoor boekie, gezellig hierblijven!!
Snap wel wat Livre bedoelt, Daantje heeft een heel negatief beeld over haar zelf. Dat is zo jammer, ik heb deze periode natuurlijk ook wel gehad.

Tunieken die strak om je kont heenzitten... hoeft niet hoor. Weet je wat je dan kan doen, jurkjes kopen A model ... dan heb je 2 vliegen in 1 klap!

Een mooi (meestal) decollete en je dikke kont zit verstopt!

iets voor daantje?
Verwijderd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven