Het Stamcafé IV
zondag 7 februari 2016 om 00:56
Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.
Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
maandag 15 februari 2016 om 22:58
quote:Oudblond schreef op 15 februari 2016 @ 22:33:
[...]
Wat een goed plan. Ik open morgen een topic. Komen jullie allen receptjes leveren? Ik verheug me al op de bijdrage van Hats
Ik gok: in de blender mikken met pannenkoekbeslag en space-pancakes bakken.
Beterschap Solo. Ik ben ook wat kwakkelig, beetje overspannen en ik ben ook even streng geweest naar mijn vriend toe. Mama is even ziekjes dus behoeft wat meer aandacht. En taken-overnemerij enzo. Hij kan me negeren maar ja, daar worden overspannen mensen niet gezelliger van.
Volgens mij ben jij echt zo'n moederkloek, sorry als ik je daarmee beledig maar je mag best wat vragen van de mensen waar je altijd zo goed voor zorgt. Nu is het even hun beurt. Ja toch? Eerlijk gezegd had ik liever gezien dat mijn moeder dat wat vaker hardop had uitgesproken: ik heb soms ook even wat zorg nodig. Ik zag het wel als oudste dochter maar sommige volwassenen leken een beetje doof en blind voor haar behoeftes. Dus ik hoop dat je naasten je goed verzorgen, zeg maar dat het moet van mij.
[...]
Wat een goed plan. Ik open morgen een topic. Komen jullie allen receptjes leveren? Ik verheug me al op de bijdrage van Hats
Ik gok: in de blender mikken met pannenkoekbeslag en space-pancakes bakken.
Beterschap Solo. Ik ben ook wat kwakkelig, beetje overspannen en ik ben ook even streng geweest naar mijn vriend toe. Mama is even ziekjes dus behoeft wat meer aandacht. En taken-overnemerij enzo. Hij kan me negeren maar ja, daar worden overspannen mensen niet gezelliger van.
Volgens mij ben jij echt zo'n moederkloek, sorry als ik je daarmee beledig maar je mag best wat vragen van de mensen waar je altijd zo goed voor zorgt. Nu is het even hun beurt. Ja toch? Eerlijk gezegd had ik liever gezien dat mijn moeder dat wat vaker hardop had uitgesproken: ik heb soms ook even wat zorg nodig. Ik zag het wel als oudste dochter maar sommige volwassenen leken een beetje doof en blind voor haar behoeftes. Dus ik hoop dat je naasten je goed verzorgen, zeg maar dat het moet van mij.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
maandag 15 februari 2016 om 23:03
quote:feow schreef op 15 februari 2016 @ 22:42:
[...]
Niks d'r van. Onder de wol jij jongedame! En dan stop ik je net iets te strak in en geef je een vies drankje met citroen, maar vol liefde en vitamines. En een koud lapje voor op je hoofd.
Je bedoelt zeker die:
Dan wel naspoelen met die:
[...]
Niks d'r van. Onder de wol jij jongedame! En dan stop ik je net iets te strak in en geef je een vies drankje met citroen, maar vol liefde en vitamines. En een koud lapje voor op je hoofd.
Je bedoelt zeker die:
Dan wel naspoelen met die:
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
dinsdag 16 februari 2016 om 08:17
quote:Sapsorrow schreef op 15 februari 2016 @ 21:40:
Ik heb een zangles-mevrouw gemaild en een stukje wat ik gezongen heb opgestuurd en ik mag meedoen met een vrouwenkoor, als ik durf. Ik denk het wel. Maar ga nog een keer kijken bij de repetities. Ik kan niet heel goed zingen hoor maar word altijd zo blij van veel zingende mensen. Hopelijk krabbel ik niet terug. Het repetoire is lichte pop-muziek, geloof ik. Komt door al dat karaoken hier! Nou ja, okee, ik heb irl ook geoefend. Oh super! Ik zing ook graag maar niet te vaak in gezelschap, dat is zielig voor de mensen.
Ik heb een zangles-mevrouw gemaild en een stukje wat ik gezongen heb opgestuurd en ik mag meedoen met een vrouwenkoor, als ik durf. Ik denk het wel. Maar ga nog een keer kijken bij de repetities. Ik kan niet heel goed zingen hoor maar word altijd zo blij van veel zingende mensen. Hopelijk krabbel ik niet terug. Het repetoire is lichte pop-muziek, geloof ik. Komt door al dat karaoken hier! Nou ja, okee, ik heb irl ook geoefend. Oh super! Ik zing ook graag maar niet te vaak in gezelschap, dat is zielig voor de mensen.
dinsdag 16 februari 2016 om 08:32
Ik heb een cadeaubon gekregen bij de boodschappen. Het gaat om een dagentree voor 1 persoon twv. 32,50 voor de Zwaluwhoeve.
https://www.zwaluwhoeve.nl
Geldig t/m 31-05-2016.
Liefhebbers hier? Voor graties of course
https://www.zwaluwhoeve.nl
Geldig t/m 31-05-2016.
Liefhebbers hier? Voor graties of course
dinsdag 16 februari 2016 om 08:50
quote:yette schreef op 16 februari 2016 @ 08:45:
Hoi
Iedereen beterschap, sterkte, een fijne dag & goede reis!
(aub zelf kiezen, ik lig een paar bladzijdes achter)
Ik ga sowieso voor de fijne dag. Bedankt!
Goedemorgen iedereen!
Goede reis vandaag Yas.
En er zijn er weer een heleboel ziek geworden of nog steeds ziek. Dat moet maar eens afgelopen zijn hoor! Beterschap ! Xx
Hoi
Iedereen beterschap, sterkte, een fijne dag & goede reis!
(aub zelf kiezen, ik lig een paar bladzijdes achter)
Ik ga sowieso voor de fijne dag. Bedankt!
Goedemorgen iedereen!
Goede reis vandaag Yas.
En er zijn er weer een heleboel ziek geworden of nog steeds ziek. Dat moet maar eens afgelopen zijn hoor! Beterschap ! Xx
dinsdag 16 februari 2016 om 08:57
quote:Eleonora-1 schreef op 16 februari 2016 @ 08:54:
Yas, je zegt het wel even he, als je gaat?
Ik zal je erg missen, en dat meen ik.
Leo, overal is gratis WiFi. (behalve het hotel in Bangkok, zag ik net, maar daar kom ik wel overheen )
Ik kom elke dag wel even wat zeggen, hoor
Want het wordt een luiervakantie na een hectisch jaar.
En we appen! En FB!
Yas, je zegt het wel even he, als je gaat?
Ik zal je erg missen, en dat meen ik.
Leo, overal is gratis WiFi. (behalve het hotel in Bangkok, zag ik net, maar daar kom ik wel overheen )
Ik kom elke dag wel even wat zeggen, hoor
Want het wordt een luiervakantie na een hectisch jaar.
En we appen! En FB!