Werk & Studie alle pijlers

Ervaring thuiswerk?

17-02-2016 08:54 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen zijn er hier mensen die ervaring hebben met betrouwbare thuiswerk sites en hoeveel verdienen jullie ermee?
Hi
Er zullen best veel gegadigden zijn dus de verdiensten zullen erg laag zijn vanwege de concurrentie.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Het begrip thuiswerk is voornamelijk een door alle betrokkenen nauwgezet in stand gehouden mythe waarmee goed geld verdiend wordt aan mensen die zo dringend op zoek zijn naar wat geld dat ze zelfs bereid zijn voor een grijpstuiver per uur balpennen in elkaar te zetten.

Waarom geen "echt" werk?
Omdat ik net bevallen ben en thuis zit met me dochter
Hi
quote:pimpampum schreef op 17 februari 2016 @ 09:33:

Het begrip thuiswerk is voornamelijk een door alle betrokkenen nauwgezet in stand gehouden mythe waarmee goed geld verdiend wordt aan mensen die zo dringend op zoek zijn naar wat geld dat ze zelfs bereid zijn voor een grijpstuiver per uur balpennen in elkaar te zetten.

Waarom geen "echt" werk?Omdat ik net bevallen ben van me dochter en thuis zit maar toch wat geld wil verdienen
Hi
je zou bijvoorbeeld je inboedel op marktplaats kunnen zetten.

tegen de tijd dat het op is zou je eventueel weer buitenwerk kunnen doen.
quote:dianarose schreef op 17 februari 2016 @ 09:35:

Omdat ik net bevallen ben en thuis zit met me dochterO gezellig, kom je op kraambezoek, mag je meteen wat balpennen mee inpakken omdat de kraamvrouw de target anders niet haalt.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Je kan kaartjes in de brievenbussen van een flat doen waarin je aanbiedt om gratis spullen op te halen die je vervolgens te koop kan zetten op marktplaats. Maar hiervoor moet je toch ook tamelijk mobiel zijn. Alle werk vereist wat lichaamsinspanning.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik geloof nooit zo in thuiswerk en heb er ook geen ervaring mee. Wat heb je voorheen voor werk gedaan?
Thuiswerk via internet zou een mogelijkheid kunnen zijn. Maar dan kom je wel al snel uit bij erotisch werk zoals berichtjes van hitsige mannen beantwoorden. Daar moet je dus geen moeite mee hebben. Google erop en je zult het vanzelf vinden.

Beste advies wat ik voor je heb: als je ervoor moet betalen om mee te mogen doen (zoals een startpakket aanschaffen, een PDF met adressen kopen of een betaald telefoonnummer moeten bellen) dan is het 99% zeker dat je wordt belazerd. Jij verdient dan geen geld, er wordt geld aan jou verdiend.
Thuiswerk waar je echt geld mee gaat verdienen is denk ik een illusie, of je moet idd hijgende mannen te woord willen staan.

Waarom kind niet naar de opvang of een gastouder zodat je een normale baan kan zoeken? Wat is 'net bevallen'?
quote:absor schreef op 17 februari 2016 @ 09:40:

je zou bijvoorbeeld je inboedel op marktplaats kunnen zetten.

tegen de tijd dat het op is kan je eventueel weer buitenwerk kunnen doen.
TO kom je nog terug in je andere topic over je man die Valentijn was vergeten?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2016 15:10
Reden: spam
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-04-2016 12:51
Reden: Spam
% gewijzigd
Gestaft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven