Leuke wijk in Bali
woensdag 17 februari 2016 om 13:27
Hallo allemaal,
Ik wil in april met mijn vriend naar Bali.
Nu ben ik alleen aan het twijfelen over welke wijk het leukste zal zijn.
Misschien dat jullie ons daarbij kunnen adviseren. Wij zijn op zoek naar combinatie van strand, uitgaan en natuur.
Wij houden niet van alleen maar op het strand liggen en willen ook wel iets actiefs doen.
Graag hoor ik wat tips van jullie!!
Ik wil in april met mijn vriend naar Bali.
Nu ben ik alleen aan het twijfelen over welke wijk het leukste zal zijn.
Misschien dat jullie ons daarbij kunnen adviseren. Wij zijn op zoek naar combinatie van strand, uitgaan en natuur.
Wij houden niet van alleen maar op het strand liggen en willen ook wel iets actiefs doen.
Graag hoor ik wat tips van jullie!!
donderdag 18 februari 2016 om 15:37
Wij deden ooit het volgende rondje in 3 weken: Canggu (ten noorden van Kuta, niet echt een aanrader) - Ubud - Lovina - Amed - Gili Air (aanrader!) - Lombok - Sanur.
Plaatsnaam op Lombok weet ik niet meer, maar haal uit je verhaal dat jullie daar niet heen willen. Ik zou denk ik, als ik de reis opnieuw zou maken, starten in Sanur of Seminyak en daar ook eindigen ivm reistijd naar het vliegveld. Verder weet ik niet of ik opnieuw naar Lovina zou gaan, denk dan liever langer rond Amed of naar Gili's.
Veel plezier met je research!
Plaatsnaam op Lombok weet ik niet meer, maar haal uit je verhaal dat jullie daar niet heen willen. Ik zou denk ik, als ik de reis opnieuw zou maken, starten in Sanur of Seminyak en daar ook eindigen ivm reistijd naar het vliegveld. Verder weet ik niet of ik opnieuw naar Lovina zou gaan, denk dan liever langer rond Amed of naar Gili's.
Veel plezier met je research!