5 seconds fix

18-02-2016 18:33 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een soort gel waarbij UWV licht geleverd wordt en waarmee je dus van alles kan vastzetten:

Werkt het??
UWV-licht, is dat licht met een uitkering? Ik neem aan dat je UV-licht bedoelt. En nee, ik ken het niet.
Ik zag die reclame (ben ik altijd gevoelig voor hahahah) en dacht echt, wat een superspul. Maar 15 euro voor een klein tubetje vind ik te duur maar lees graag mee of het echt zo goed is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ghe ghe ghe, mijn telefoon loves het UWV

Ja, daar moest dus UV staan

Geen idee, maar

Hallo?!
http://www.blokker.nl/nl/ ... onde%20fix&resultsCount=1
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hoe vaak maak je dingen kapot die je vervolgens wil plakken ipv weg smijten?
Superglue heet dat en bestaat al generaties.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op 18 februari 2016 @ 19:13:

Superglue heet dat en bestaat al generaties.Nee hoor, dat is toch seconde lijm? Dit plakt niet tot je iets met het lampje doet.
Ik ben altijd bijzonder fan van contactlijm, of tweecomponentenlijm. Desnoods houtlijm, tix of kit. Als alles faalt; ductape. Behanglijm, pritt rollers en hobbylijm ook ok. Rlke klus zijn lijm en ik ben een lijmfan maarrrrr...

Hoe moet dat uv licht komen in het midden van het vast te lijmen geheel? En moet je vastplakken ermee wat met bovenstaande niet kan?
Ik vertrouw die amazing producten voor geen meter. Het gerepareerde pootje van de bril zag er ook niet echt netjes uit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven