Overgestapt van Ziggo naar Telfort

19-02-2016 13:48 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Vorige maand heb ik mijn Ziggo abonnement opgezegd. Een opzegtermijn van een maand dus tot gisteren de 18de.

Ik heb echter meteen Telfort aangevraagd (vergeten gebruik te maken van de overstapservice) waardoor ik Telfort eigenlijk te snel binnen kreeg. Vond ik ergens ook niet erg want ik stond al maanden te popelen om weg te kunnen bij Ziggo.

Maar nu heeft Ziggo de 11de een termijnbedrag afgeschreven, terwijl het abonnement een week later stopte.

Ik kan het zo snel niet vinden, maar mogen zij dat doen?
Ja, de maand erna boeken ze het teveel betaalde abonementsgepd terug. Bij Ziggo betaal je namelijk vooruit.
Ok top bedankt!
Waarom wou je bij ziggo weg? En hoe bevalt Telfort?
ja dt boeken ze idd weer terug en verrekenen alles.

Wij zijn ook overgestapt naar telfort en super tevreden.
Je kan het ook zelf terugboeken via internetbankieren. Dit heb ik gedaan bij mijn oude zorgverzekering die nog geld afschreef terwijl ik daar al weg was
Doppinda,

Ik wilde iets proberen te besparen dus keek al naar een goedkopere aanbieder. Daarbij kwam dat zenders die ik leuk vind om naar te kijken niet (meer) in het pakket zaten nadat het van Upc afkwam. Al met al dus meer aanbod in het basis tv pakket voor minder geld.

En ja, het bevalt super ben heel blij dat ik ben overgestapt.

Polymeer, heb ik al gedaan. Maar ik ga ze na het weekend nog even bellen.
Ik wil ook overstappen. Maar ik heb 120 m'n internet. Wordt vrij veel gebruikt hier. Maar daar kan ik niet echt iets passends bij vinden wat goedkoper is. Of ik zoek niet goed, kan ook nog
Denk er ook al lange tijd over. Ik heb slechte tv-ontvangst. Ik was al van plan een monteur te laten komen want het signaalovernamepunt wiebelt en stoort, maar nu hebben ze weer iets nieuws uitgevonden om de klanten uit te melken: je moet 40 euro betalen plus materiaalkosten voor bezoek van de monteur. Ik probeer het nog wat uit te zingen tot ik ergens anders een beter bod krijg want de extra onkosten bij Ziggo zijn in principe eindeloos.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven