Flatteuze en Onflatteuze Foto's van de Vips nummertje ?

maandag 27 oktober 2008 om 15:07
quote:2Italy2 schreef op 27 oktober 2008 @ 15:04:
[quote]Ienimimi schreef op 27 oktober 2008 @ 14:59:
Let ook op haar tenen..whaaaaaaaaahahahaha
[quote]
Zou ze nou echt in de spiegel kijken en denken, `mwoah, kan nog best`??? Dat je mislukt bent in de plastische wereld.. ala..maar ga er dan niet bijlopen als een paradekonijn met een dikke nadruk op alles. Bah..
[quote]Ienimimi schreef op 27 oktober 2008 @ 14:59:
Let ook op haar tenen..whaaaaaaaaahahahaha
[quote]
Zou ze nou echt in de spiegel kijken en denken, `mwoah, kan nog best`??? Dat je mislukt bent in de plastische wereld.. ala..maar ga er dan niet bijlopen als een paradekonijn met een dikke nadruk op alles. Bah..

maandag 27 oktober 2008 om 17:26
Cindy Crawford kwam verkleed als Amy Winehouse op een Halloweenfeestje
Lindsey Lohan en haar pa zijn weer vriendjes (hij vond die lesbische vriendin van haar maar niks)
Renee Zellweger onflatteus voor een film: ze is in elk geval niet meer zo akelig dun..
Amy Winehouse opweg naar een kliniek voor een "infectie"? Ze ziet er in haar gezicht wel wat minder slecht uit..
Oeps, hier wel weer...
Gwen Stefani als een spiegelei, op hetzelfde feestje als Cindy Crawford (haar man Gavin was als bacon, maar heeft z'n pak al uit)
Paris Hilton met helemaal verkeerde kleur jurk & lippenstift
Britney ziet er erg goed uit als ze met haar zoontjes Halloween inkopen doet!
Lindsey Lohan en haar pa zijn weer vriendjes (hij vond die lesbische vriendin van haar maar niks)
Renee Zellweger onflatteus voor een film: ze is in elk geval niet meer zo akelig dun..
Amy Winehouse opweg naar een kliniek voor een "infectie"? Ze ziet er in haar gezicht wel wat minder slecht uit..
Oeps, hier wel weer...
Gwen Stefani als een spiegelei, op hetzelfde feestje als Cindy Crawford (haar man Gavin was als bacon, maar heeft z'n pak al uit)
Paris Hilton met helemaal verkeerde kleur jurk & lippenstift
Britney ziet er erg goed uit als ze met haar zoontjes Halloween inkopen doet!

maandag 27 oktober 2008 om 19:31
quote:Ienimimi schreef op 27 oktober 2008 @ 15:07:
[...]
Dat je mislukt bent in de plastische wereld.. ala..maar ga er dan niet bijlopen als een paradekonijn met een dikke nadruk op alles. Bah..
Heb je het nou over die Tyra?
Ik denk dat jij en ik samen in onze handjes mogen knijpen als we er maar half zo lekker uitzien als zij.
[...]
Dat je mislukt bent in de plastische wereld.. ala..maar ga er dan niet bijlopen als een paradekonijn met een dikke nadruk op alles. Bah..
Heb je het nou over die Tyra?
Ik denk dat jij en ik samen in onze handjes mogen knijpen als we er maar half zo lekker uitzien als zij.

dinsdag 28 oktober 2008 om 15:32