Rare pins op Pinterest

21-01-2016 17:20 381 berichten
Ergerlijke Facebookberichten, Marktplaats Ergernissen, 'het lief en leed dat de weggeefhoek heet'...

Nu betrap ik me er de laatste tijd op dat ik op Pinterest behoorlijk vreemde pins tegenkom. Daar zullen ongetwijfeld interessante artikelen of weetjes of tips achter zitten, maar man oh man, de titels zijn soms zo onhandig gekozen!

De pareltjes van vandaag, om maar een voorbeeld te geven...

WHY!
quote:paleviolet schreef op 20 februari 2016 @ 01:40:

Er zijn al best wel veel slechte selfies geplaatst, maar deze vond ik toch ook wel weer de moeite waard

[afbeelding]Dat wordt toch een tripje naar de drogist, vanaf morgen wil ik ook drie wenkbrauwen!
Alle reacties Link kopieren
Even wat anders (ik vraag het hier even, voordat ik een topic open): ik wil net op pinterest kijken, krijg ik in beeld "Zie wat vrienden pinnen. Welke vrienden van facebook en twitter zijn aan het pinnen? [neem een kijkje]"

Dit is een soort pop-up dingetje, dat ik niet wegkrijg. Ik kan dus niet gewoon scrollen op pinterest, totdat ik heb gekeken of en welke vrienden van mij pinnen. Ik wil dit niet! Hoe krijg ik het weg?
Later is nu
Gewoon op 'neem een kijkje' klikken. Je komt dan op een pagina 'voeg nog meer vrienden toe'. Die kun je gewoon negeren en weer terugklikken naar je home-page.

30 pond = 13,6 kg
This is an unacceptable timeline
Stom shirt, maar het jochie staat er wel leuk op:

Ik heb geen Pinterest, maar zou haast een account aanmaken vanwege deze pareltjes.

Ik zal jullie de foto's besparen van wat ik net tegenkwam op Pinterest. Een of ander bord met gruwelijke foto's. Echt, een horrorfilm was er niks bij. Ik heb een paar Pins gerapporteerd. Je kunt dus geen heel bord rapporteren, hoe debiel is dat eigenlijk. Maar ik had echt geen zin om alles een voor een te doen, ik ben er naar van.
Was het van één pinner? Misschien kun je die persoon wel rapporteren?

Gelukkig nog nooit horror gezien, hoogstens spammers voor cellulitemiddeltjes enzo.
Ja, was een pinner. Ik kreeg ook niet gevonden hoe ik een specifiek persoon kan rapporteren. Was het maar horror, maar het waren echte foto's, brrr. Ik weet ook niet waarom die er ineens tussen verschenen.
quote:Hamzter schreef op 22 februari 2016 @ 14:39:

Gewoon op 'neem een kijkje' klikken. Je komt dan op een pagina 'voeg nog meer vrienden toe'. Die kun je gewoon negeren en weer terugklikken naar je home-page.

Toch wel. Bedankt :-)

Ik heb er zo'n hekel aan dat deze websites dit steeds doen. Ik wil gewoon hierop kijken en uitbreiden zoals ik dat wil. Niet gelijk zoeken en vergelijken en weet ik wat. Normaliter, bij andere sites, is er toch nog ergens een kruisje, dat miste ik hier. Nu op de laptop heb ik er geen last van.
Later is nu
Wat naar, Soleil!
Later is nu
Tvp

Eigenlijk moet ik dit soort zoekopdrachten niet invoeren op Pinterest. Er staan zoveel mystieke geheimen, onverklaarbare verhalen, historische horror, en andere enge dingen op. Nooit doen vlak voor je gaat slapen!!!
Mellona, wat voor zoekopdrachten voer je dan in?

Ik kom nooit op dit soort dingen uit.

Vanochtend ingevallen achter de receptie van mijn werk,daar heb je echt teveel tijd. Wel een aantal hele leuke dingen voor in huis tegengekomen, eens kijken of ik dat na kan maken.

Mijn oude kat kan niet in mijn hoogslaper komen,terwijl hij dat wel op prijs stelt. Een paar goede oplossingen gezien, zodat hij zonder moeite naar boven en beneden kan komen.
Ik zoek op termen als haunted history. Of Scary Facts.

Ben nu erg enge dingen aan het lezen

Dit soort dingen dus
Tvp
quote:Mellona schreef op 26 februari 2016 @ 12:57:

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... 940aff.jpg[/img]

Dit soort dingen dusIk doe niks met Pinterest omdat ik het altijd voor elkaar krijg op dit soort dingen uit te komen.
Ik wil ook nog wel eens bij die lugubere plaatjes uitkomen. Dan begin ik bij "funny" en op de een of andere manier eindig ik altijd bij moordslachtoffers uit de jaren '20 enzovoort. De krochten van Pinterest zijn blijkbaar snel bereikt..
Ik vind dat soort dingen dus wel leuk,maar ik eindig bij saaie decoratie in pasteltinten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven