Hotel Londen

22-02-2016 20:31 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
In april wil ik samen met mijn vriend een (mid)weekje naar Londen gaan. Heeft iemand goede ervaringen met een bepaald hotel?
travelodge hotels zijn over algemeen goed, redelijk goedkoop
Days hotel waterloo ligt super centraal, echt een toplocatie. Bedden/kamers zijn minder.

Premier inn tower bridge betere kamers/bedden maar voor mij minder qua locatie.

Als ik zou mogen kiezen nu, nam ik de eerste. Vooral voor de locatie.
Ik heb een keer in travelodge city airport hotel gezeten. Schone kamer en badkamer, wel iets buiten Londen. Daarom wel wat beter betaalbaar en er zat een trein/metrostation vlak om de hoek
o o , kan beter aanraden om trivago te gebruiken

travelodge is in london toch duur
Ibis blackfriars in southwark. Super centraal. Schone nette kamers en goed ontbijt. Zijn net terug.
Wat is je budget?

Park Plaza Westminster Bridge is voor het luxere segment goed betaalbaar en lekkere ruime kamers.

Goedkoper en ook prima is het Ibis hotel op Blackfriars Road.
Ik heb al minstens 25 keer in Phoenix geslapen. (voorheen Best Western Phoenix)

Kamers zijn klein, maar schoon en comfortabel. Het ontbijt is voor engelse begrippen redelijk uitgebreid. De ligging is prima. In de wijk Bayswater. Op korte loopafstand van metrostations Bayswater en Queensway
quote:1590 schreef op 22 februari 2016 @ 20:45:

Ibis blackfriars in southwark. Super centraal. Schone nette kamers en goed ontbijt. Zijn net terug.Je was me net voor met Ibis
Als je wat meer budget hebt: Hotel Russell. Goede locatie en mooi luxe hotel.
Travellodge hotels zijn prima en bataalbaar. Bij tower bridge zit een hele goede. Helaas was die vol afgelopen keer in december anders had ik daar weer geboekt
Ik weet niet of jullie al eens eerder in Londen zijn geweest, maar is het anders niet een idee om zo'n 3/4/5 daagse stedentrip te doen? Heb je vervoer, hotel en ontbijt inbegrepen en kan je je opgeven voor excursies en dus ook je eigen gang gaan en zo zie je toch best veel van de stad.
Ga iig niet naar het Royal National... Wel goedkoop maar die bedden zijn echt verschrikkelijk!
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:borboletas schreef op 22 februari 2016 @ 20:47:

Als je wat meer budget hebt: Hotel Russell. Goede locatie en mooi luxe hotel.Is super! Echt Engels en vlakbij Hotel Russell om de hoek is The Montague on the Gardens. Heb er ooit met een goede deal gelogeerd, want meestal boven mijn budget. Maar dat geldt voor de meeste hotels: prijzen variëren enorm en ik kijk dus meestal een vast lijstje af wat er die specifieke data betaalbaar is.
quote:defyinggravity schreef op 22 februari 2016 @ 20:47:

Ik weet niet of jullie al eens eerder in Londen zijn geweest, maar is het anders niet een idee om zo'n 3/4/5 daagse stedentrip te doen? Heb je vervoer, hotel en ontbijt inbegrepen en kan je je opgeven voor excursies en dus ook je eigen gang gaan en zo zie je toch best veel van de stad.Serieus? Een stad als Londen kun je toch prima zelf ontdekken!
om eerlijk te zijn, raad ik een stedentrip af, 1 keer gedaan, zit je met net iets te oude passagiers te luisteren naar een niet leuke chaffeur, en ben je afhankelijk van zijn plannen, ga gewoon op eigen houtje naar London, kies een hotel dichtij Victoria station, zoek een hotel op trivago.co.uk let op de boordeling door andere klanten en ga een aantal dagen op zoek naar het echte london, camden market, harrods, trafalgar square etc, success
quote:1590 schreef op 22 februari 2016 @ 20:45:

Ibis blackfriars in southwark. Super centraal. Schone nette kamers en goed ontbijt. Zijn net terug.Waar hebben jullie geboekt? Zie op de site staan dat het voor niet-leden duurder is daar
quote:-NummerZoveel- schreef op 22 februari 2016 @ 20:45:

Wat is je budget? We zaten te denken aan 800, max. 1000
Fuchsiarose, op de site van ibis zelf. Zijn geen leden. Was ook niet heel goedkoop, maar was superblij met de locatie en de metro zit om de hoek.
http://www.georgianhousehotel.co.uk/

Deze ligt vlakbij Victoria Station, rustig gelegen, mooie kamers, vlakbij een aantal restaurantjes en twee grote supermarkten. Ook vlakbij de bus die naar Trafalgar Square rijdt. Ik zou hier de volgende keer zo weer boeken.
Lees nu dat je 800-1000 euro uit wil geven. Wij waren voor 3 nachten voor verblijf met early incheck en ontbijt 590 euro kwijt.

Uitchecken om 12 uur.
Welke data wil je?
Wij hebben ook goede ervaringen met het Ibis hotel. Ondanks dat er er renovatie werkzaamheden waren. Schone kamers, lekker bed en goed ontbijt.
Een steden trip willen we inderdaad niet gaan doen. We vinden het juist leuk om zelf van te voren een plannetje te maken wat we allemaal willen gaan zien.
quote:erizo schreef op 22 februari 2016 @ 21:04:

Welke data wil je?De laatste week van april

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven