foto's opslaan onderweg

23-02-2016 23:43 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe heet zo'n opslag ding die je onderweg kunt gebruiken om je foto;s van je sd card te back uppen.. Het is geen losse HD , want daar kan geen sd card in.. Ik kan er niet meer opkomen.. ik google verkeerd .. ik vind alleen maar externe hd..
Cloud
nee.. geen cloud.. ik wil niet afhankelijk zijn van internet.. het moet op een soort van HD zijn..

Die portable back up kan daar ook een SD card in ? Want in die externe HD kan dat vaak niet..
hyperdive is wel duur maar zoiets idd
Heb je een laptop bij je? Met een card reader kun je je SDkaartje verbinden met je laptop en dan backuppen.
quote:Rubber_Ducky schreef op 24 februari 2016 @ 07:38:

Heb je een laptop bij je? Met een card reader kun je je SDkaartje verbinden met je laptop en dan backuppen.In de meeste (/alle?) laptops kun je het kaartje zelfs zo insteken. Maar iets zegt me dat TO niet met een laptop wil sjouwen tijdens haar reis.
Deze (klik) is ook nog best duur, maar kan wel een SD-kaart in, maar wel goedkoper als de hyperdrive. Deze staat ook op de site van de mediamarkt, misschien daar eens binnenlopen en kijken? Hij valt bij mediamarkt onder de externe harde schijven.
Nee geen laptop mee idd. Sjouwen is niet mijn hobby. in Europa kan ik via WiFi makkelijk uploaden maar afgelopen jaar in Ghana ook al zo lopen klooien. Dus nu maar iets makkelijkers zoeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven