Jouw nutteloze masterclass

25-02-2016 21:30 225 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand die ik ken moet een workshop geven in iets wat ze goed kan. Adh daarvan ging ik een beetje filosoferen over de dingen waarin of waarover ik een workshop of masterclass zou kunnen geven. Helaas zijn het niet echt nuttige dingen, maar het werd toch een leuk lijstje.

Waar gaan jouw nutteloze masterclasses over?
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
TO trapt af:

- Blackadder Quotes

-30 Rock Quotes

- OTD autobiographies ( https://en.wikipedia.org/wiki/Off_the_derech)

- Slaapzakken oprollen - de optimale manier

- Beatles songteksten
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Het veroorzaken van onbenullige ongelukjes, een snelcursus 'hoe krijg ik mijn accu leeg door de lampen aan te laten' of 'hoe beland ik voor de kassa zónder pinpas'.

Ik heb een uitzonderlijk talent voor dat soort dingen en het creëren van chaos dus die zou ik kiezen

Gisteravond nog kattenvoer van boven naar beneden de trap af, trap vol kattenvoer en vanmorgen stond ik met de autosleutels van mijn man in mijn zak op het station, terwijl hij weg moest. Ik wil dat talent delen.
Een masterclass in klitten en pluishaar repareren bij barbies en my little ponies (het jaren 80 model)
quote:ChuckTaylor schreef op 25 februari 2016 @ 21:34:

Een masterclass in klitten en pluishaar repareren bij barbies en my little ponies (het jaren 80 model)Een belangrijke skill in deze roerige moderne tijden
En een masterclass waarom captain Kirk beter is dan captain Picard.
quote:NowThen schreef op 25 februari 2016 @ 21:35:

[...]ķ

Een belangrijke skill in deze roerige moderne tijden Echt wel. Het is crisis en weggooien is zonde!
Al mijn skills zijn extreem waardevol. Of wou jij soms zeggen dat je mijn masterclass 'handdoeken opvouwen kan echt maar op één manier' kunt missen? Eerst ervaringsverhalen, met foto's van mijn praktijkonderzoek, daarna stap voor stap demo en daarna gaan deelnemers hands on aan de slag met de problematiek.
Wat eten we vanavond?
Ik kan een masterclass online shoppen geven.
quote:makreel schreef op 25 februari 2016 @ 21:37:

Al mijn skills zijn extreem waardevol. Of wou jij soms zeggen dat je mijn masterclass 'handdoeken opvouwen kan echt maar op één manier' kunt missen? Eerst ervaringsverhalen, met foto's van mijn praktijkonderzoek, daarna stap voor stap demo en daarna gaan deelnemers hands on aan de slag met de problematiek.Ik zou me aanmelden voor jouw klas, al was het maar om voor eens en altijd de "American Abomination" van Verkeerd Vouwen met de grond gelijk te maken. Wist je dat ze daar (oh gruwel) handdoeken en A4 papier eerst over de lengte vouwen, en dán over de breedte? #shudder

Een masterclass in klitten en pluishaar repareren bij barbies en my little ponies (het jaren 80 model)Ik ook
sokken netjes! vouwen.

Een masterclass in klitten en pluishaar repareren bij barbies en my little ponies (het jaren 80 model)

Heb je geen online seminar? Ik ben eigenlijk best wel benieuwd.

Ik geef zelf wel eens masterclasses op ICT-gebied, wel nuttig maar geen flikker aan natuurlijk.
quote:makreel schreef op 25 februari 2016 @ 21:37:

Al mijn skills zijn extreem waardevol. Of wou jij soms zeggen dat je mijn masterclass 'handdoeken opvouwen kan echt maar op één manier' kunt missen? Eerst ervaringsverhalen, met foto's van mijn praktijkonderzoek, daarna stap voor stap demo en daarna gaan deelnemers hands on aan de slag met de problematiek.Die ene manier is dan zeker ook mijn manier? Ik ben er ook èrg goed in. Mijn stapeltjes schone handdoeken kunnen zo een magazine. Al mijn stapeltjes schone was zijn trouwens zo mooi en strak. En ik geniet daar dan enorm van.
quote:Vl43inder schreef op 25 februari 2016 @ 21:41:

[...]

Heb je geen online seminar? Ik ben eigenlijk best wel benieuwd.

Ik geef zelf wel eens masterclasses op ICT-gebied, wel nuttig maar geen flikker aan natuurlijk.Er staan genoeg filmpjes op YouTube daar heb ik het van geleerd. Ik vond mijn oude barbies en pony's op zolder en ben gaan Googlen hoe je ze kan restaureren. Overigens kun je in geval van ponies met geknipte manen die hele manen en staart vervangen alleen dat lijkt me wel een gigantische klus dus daar heb ik mijn vingertjes niet aan gebrand.
Masterclass mijn muzieksmaak en waarom die wel niet zo verschrikkelijk goed is.

Ofwel misschien getiteld "Waarom metal briljant is en Rihanna een teef".
668, the neighbour of the Beast
quote:NowThen schreef op 25 februari 2016 @ 21:40:

[...]

Ik zou me aanmelden voor jouw klas, al was het maar om voor eens en altijd de "American Abomination" van Verkeerd Vouwen met de grond gelijk te maken. Wist je dat ze daar (oh gruwel) handdoeken en A4 papier eerst over de lengte vouwen, en dán over de breedte? #shudderGoed dat je je aanmeldt. Want handdoeken hóór je juist eerst over de lengte te vouwen. Afhankelijk van het formaat dubbel of in drieën. En dan, weer afhankelijk van het formaat, in drieën of vieren in de breedte.
Eigenlijk zijn dit gewoon irritante teasers

Kom dan ook met die tips.

Nu wil ik ook strak opgevouwen handdoeken en klitloze barbies!
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Een masterclass "Hoe kun je het huishouden prima negeren" zou ik goed kunnen geven.

En een "dingen uitstellen" masterclass.
Masterclass Leer de Bn-er kennen.

Ik weet echt veel van die onnozele feitjes over bekende Nederlanders. Zoals namen van hun kinderen, genoten opleiding. Aangezien er ook bustouren zijn langs de huizen van bn-ers, kan ik dat na afloop van de show geven
Overigens gooi ik er ook maar even een masterclass in dat Star Trek en Star Wars NIET hetzelfde is en dat doctor Spock niks met Mr Spock te maken heeft.
Masterclass Word documenten schrijven - waarom het noodzakelijk is om je teksten altijd uit te lijnen!

Masterclass Excel - inzicht creëren met een bonte verzameling van kleuren.

Masterclass Outlook - hoe hou je overzicht in je mailbox met allerlei mappen en submappen.

Workshop: inparkeren voor vrouwen.

Workshop: pak je koffer efficiënt in door elke centimeter optimaal te benutten.

En speciaal voor mijn partner, een live demo: hoe deel je de vaatwasser efficiënt in met zo veel mogelijk servies.
Handdoeken netjes (op de manier die ik wil en niet anders ) vouwen

Verder kan ik heel goed hete dingen eten en pakken. Oh en ik ben lenig.
quote:Boarn schreef op 25 februari 2016 @ 21:46:

Masterclass Word documenten schrijven - waarom het noodzakelijk is om je teksten altijd uit te lijnen!

Masterclass Excel - inzicht creëren met een bonte verzameling van kleuren.

Masterclass Outlook - hoe hou je overzicht in je mailbox met allerlei mappen en submappen.

Workshop: inparkeren voor vrouwen.

Workshop: pak je koffer efficiënt in door elke centimeter optimaal te benutten.

En speciaal voor mijn partner, een live demo: hoe deel je de vaatwasser efficiënt in met zo veel mogelijk servies.Die zijn niet allemaal nutteloos, dus die tellen hier niet
quote:Broedkippetje schreef op 25 februari 2016 @ 21:45:

Eigenlijk zijn dit gewoon irritante teasers

Kom dan ook met die tips.

Nu wil ik ook strak opgevouwen handdoeken en klitloze barbies!In het kort: de haren dompelen in kokend water en met een luizenkam of heel fijn metalen kammetje pluk voor pluk uitkomen. Regelmatig weer even onderdompelen en daarna als het er weer beetje normaal uitziet lekker even flink in de cremespoeling weken en goed uitspoelen. Je kunt je barbie ook permanente krullen geven door plukjes om een rietje te draaien en vast te zetten met een schuifspeldje en vervolgens dompel je d'r hoofd onder in kokend water. Vervolgens laten drogen bij de verwarming en als het dan droog is heb je een permanentje. Wel minimaal een dag laten drogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven